Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 9:00 pm
- Viesti:
Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Tervehdys. Kysymys tietäjälle/tietäjille miten säädetään matalapainehydrauliikan painetta esim,6610 Fordissa missä on kaksi pumppua?.Vai onko paineensäätö ollenkaan mahdollista.
-
- Viestit: 9524
- Liittynyt: To Marras 08, 2007 7:26 pm
- Paikkakunta: Ruovesi
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Ei ainakaan vuoden -82 mallissa ole mitää säätöä. Oikea paine on 11-12,4bar. Tuli joskus takuttua oikein perusteellisesti nelivedon kytkeytymisen kanssa, joten asia on tuoreessa muistissa.ramair kirjoitti:Tervehdys. Kysymys tietäjälle/tietäjille miten säädetään matalapainehydrauliikan painetta esim,6610 Fordissa missä on kaksi pumppua?.Vai onko paineensäätö ollenkaan mahdollista.
Ford 6610, -82
Ford 6640, -96
Ford 6640, -96
-
- Viestit: 1127
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 8:56 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Ei nyt liity aloittajan kysymykseen mutta hydrauliöljyyn kuitenkin. 6610:n hytin alla suodattimen
yläpuolella on putki, joka vuotaa. Aika kepposenoloinen o-rengas tiivistys. Saako sitä millään
pitämään, kun tiivisteen vaihto ei auttanut?
yläpuolella on putki, joka vuotaa. Aika kepposenoloinen o-rengas tiivistys. Saako sitä millään
pitämään, kun tiivisteen vaihto ei auttanut?
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 9:00 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Onko se paineputki joka lähtee pumpulta? Jos se vuotaa niin se on uusittava,tiivistyspinta viallinen putkessa.
-
- Viestit: 1127
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 8:56 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
ramair kirjoitti:Onko se paineputki joka lähtee pumpulta? Jos se vuotaa niin se on uusittava,tiivistyspinta viallinen putkessa.
Sellanen lyhyt mutkallinen putki. Lienee paineellinen, kun vuotaa aika paljon.
-
- Viestit: 517
- Liittynyt: Ma Joulu 30, 2013 4:14 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Siihen putkeen on omanlaisensa tukirengas o-renkaan taakse, ja ilman sitä ei pidä ainakaan pitkän päälle. Kipaise merkkiliikkeen marmoritiskiltä semmonen halkaistu tukirengas, mikä siihen kuuluu, ja sille o-rengas kaveriksi, niin pitäis vuodon loppua.meijerikkö kirjoitti:Ei nyt liity aloittajan kysymykseen mutta hydrauliöljyyn kuitenkin. 6610:n hytin alla suodattimen
yläpuolella on putki, joka vuotaa. Aika kepposenoloinen o-rengas tiivistys. Saako sitä millään
pitämään, kun tiivisteen vaihto ei auttanut?
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 9:00 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Minulla vuoti kanssa ja putken laipassa oli hiushalkeama niin ajattelin että olisiko sama vaiva? Ja tietenkin oikeanlaiset tiivisteet kuten edellä.
-
- Viestit: 517
- Liittynyt: Ma Joulu 30, 2013 4:14 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Jauhetaan vielä samaa aihetta senverran, että takapyörä kannattaa ottaa pois sen mutkaputken kanssa taistellessa. Alakautta se homma on semmosta sorraamista, ettei tahdo mennä ne tiivisteet oikein kohdalleen,mutta kun pyörä on pois se käy helposti ja tulee hyvä.
-
- Viestit: 829
- Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 11:42 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Minä korvasin dual power metalliletkun 2SN kumiletkulla. IKH:lla puristivat kasaan. Veikkaan että kestää hyvin noilla paineilla. Mittasin samalla paineet tyhjäk. oli 25 bar ja kierroksilla 32 bar. Mitattu aivan uudella pumpulla. Ylipaineventiilliä dual power pumpulla ei ole. Muovinen imusihti imupuolella.
-
- Viestit: 1127
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 8:56 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
5424155 kirjoitti:Jauhetaan vielä samaa aihetta senverran, että takapyörä kannattaa ottaa pois sen mutkaputken kanssa taistellessa. Alakautta se homma on semmosta sorraamista, ettei tahdo mennä ne tiivisteet oikein kohdalleen,mutta kun pyörä on pois se käy helposti ja tulee hyvä.
Täytyypä alkuviikosta ottaa fordi remonttiin, kun verstaalle tulee tilaa. Ei kehtaa pihalla alkaa.
-
- Viestit: 19
- Liittynyt: Pe Maalis 16, 2018 9:00 pm
- Viesti:
Re: Ford 10- sarjan matalapainehydrauliikka
Mitenkäs sitten pystyykö painetta nostamaan millään venttiilillä jos varoa ei ole.karir kirjoitti:Minä korvasin dual power metalliletkun 2SN kumiletkulla. IKH:lla puristivat kasaan. Veikkaan että kestää hyvin noilla paineilla. Mittasin samalla paineet tyhjäk. oli 25 bar ja kierroksilla 32 bar. Mitattu aivan uudella pumpulla. Ylipaineventiilliä dual power pumpulla ei ole. Muovinen imusihti imupuolella.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: jäähdyttelijä, rokkimatti, RS, SPS1975, toyotacorolla ja 39 vierailijaa