3000 ohjauspyörä
-
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 12:25 am
- Viesti:
3000 ohjauspyörä
Tuo Hara-hyttinen on isolle miehelle tosi ahdas ja ajoasento on kuin istuisi pask.....la. Ajattelinkin hieman väljentää tilaa ja ottaa lisää sentin sieltä, sentin täältä. Ohjaustehostimen asennuksen myötä ruori joutaisi olla pienempi ja vähän korkeammalla; tietääkö kukaan mistä koneesta ruori kävisi? esim, joissan Zetoreissa näyttää olevan sopivan" syviä " malleja.. Entä jossain henkilöautoissa?
-
- Viestit: 1595
- Liittynyt: To Tammi 10, 2008 5:20 pm
- Viesti:
Re: 3000 ohjauspyörä
Kun sen navan siihen rattiin joudut melko varmasti uuden tekemään, niin sen mittaa muuttamalla saat sopimaan mikä parhaimman kokoiselta tuntuu.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuvat alkoholista.
-
- Viestit: 375
- Liittynyt: La Tammi 19, 2013 9:39 am
- Viesti:
Re: 3000 ohjauspyörä
Sovita siihe keskiöön luisin pikku ratti.
-
- Viestit: 4191
- Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 10:00 pm
- Paikkakunta: 39750
- Viesti:
-
- Viestit: 1013
- Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 10:16 pm
- Viesti:
Re: 3000 ohjauspyörä
Masinisti tekee ite https://www.ebay.com/itm/Grant-741-Clas ... Ls&vxp=mtr
-
- Viestit: 311
- Liittynyt: Pe Maalis 26, 2010 9:03 pm
- Paikkakunta: Kajaanin kupeessa...
- Viesti:
Re: 3000 ohjauspyörä
Minulla on kolmetonnisessa Luisin pikkuratti, on tilaa
Silppusin rälläkällä vakioratista booriholkin irti, siinä oli hieman laippapintaakin niin sai pultattua tuohon luisin keskiöön kiinni. Hyvin on toiminut tehostimen kera.
Silppusin rälläkällä vakioratista booriholkin irti, siinä oli hieman laippapintaakin niin sai pultattua tuohon luisin keskiöön kiinni. Hyvin on toiminut tehostimen kera.
Ford County 754 1971
Ford 3000 1973
Fordson Power Major 1959
Fordson F 1927
Ford 3000 1973
Fordson Power Major 1959
Fordson F 1927
-
- Viestit: 234
- Liittynyt: Ma Syys 24, 2012 12:25 am
- Viesti:
Re: 3000 ohjauspyörä
Hyvä idea tuo ralliratti. Kiitoset MaxSoundille! Hain tänään hajottamolta RAID-merkkisen hienon vanhan ralliratin 20 eurolla. 14" halkaisija ja paksu nahkainen kehä. Rattorista ratti irti(lähti muuten melko helposti) ja silppuamaan. Rälläköin keskiön irti, sehän oli ihan mustaa rautaa. Tuossa Raidissa on peltinen ns. kokoonpainuva keskikappale joka on kartiokantaisilla kuusiokoloruuveilla kiinni itse ruorissa ja toisesta päästä booriosassa, joka oli valuseosta. Valuosa kuikkaan ja kappas! -pienellä vinkun vingutuksella foortin keskiö kävi kuin isä äitin selkään Raidin peltiosaan!!! Vähän kempin liimaa ja se oli siinä! Kuminen suojakin meni paikallensa. Aikaa työhön meni n. 1tunti. Korotin vielä istuimen kiinnikettä pultattavalla itsesorvatulla korokepalalla 5cm. Fordin alkuperänen istuin ei mahdu enää milliäkään taaemmaksi kun siinä on niin massiivinen jousitusmekanismi, tarvikeistuimella varmaan sais vielä lisää tilaa, harmi kun tuo omansa on niin hyväkuntoinen ettei raaskis millään vaihtaa sitä..Yks vaihtoehto ois muuttaa hytän takaseinää, mutta sitäkään ei kehtais alkaa tekemään. Jos joku vaihtaa tämän alkuperäisen hyvään kapoiseen penkkiin niin lyödään kiinni!
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 856XL ja 11 vierailijaa