Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
jamsidedown kirjoitti: ↑Su Elo 01, 2021 12:39 pm
Juurikin lasitornin pihaan kurvattiin ensin, mutta se oli kiinni. Siksi tuo "varavaihtoehto" mutta jos tuota tasoa palvelu ja tuotteet on niin jaksaa kyllä vaikka pidemmällekin ajaa kuivin suin
Siellä oli joskus aikaisemmin eri meininki.
Sieltä sai joskus munkkikahvit Eurolla. Kerran sain lottovoiton, joten sitä piti mennä sinne juhlistamaan. Siihen upposi koko lottopotti.
Autoliike Timonen joensuu. Kaksi kertaa olisin ollut kiinnostunut vaihtamaan autoa. Molemmilla kerroilla
katseltiin autot ja kerrottiin hyvityshinta ensisestä joka oli samaa luokkaa kilpailijoiden kanssa.
Kun päästiin toimistoon kaupantekoon alkoi myyjä tinkiä lupaamastaan vaihtohinnasta huomattavasti alaspäin
(tonneja). No molemmilla kerroilla sanoin että minä olen tavannut sanani pitää mutta toisin päin se ei teillä näköjään päde joten unohdetaan.
Ilmeisesti meikäläisen autokaupat ovat liian nappikauppaa kun välirahat eivät ole kymppitonneja koskaan.
Mut erittäin ylimielisen tuntuinen oli myyjä ainakin toisella kertaa. Taisi olla niitä itse Timosia...
Lopputulosta en nyt vielä tiedä, kun liikkeeseen en ole vielä ollut yhteydessäkään, mutta kuitenkin turhautumistaso on korkealla.
Tilasin Bilteman verkkokaupasta "öljyllätäyttämislaitteen", äsken hain pakettimaatista tilauksen ja ihmettelin miten kevyt se on, vaikka paketin päälläkin on paino 3,58kg. Sisällä oli rasvaprässin letku.
Mahtaako Bilteman paketteja tekevä, oletettavasti halpatyövoimakaan olla ihan tehtäviensä tasalla. 190 euroa maksaneen ja 3,5 kiloa painavan öljypöntön sijaan laitetaan pakettiin parin euron hintainen ja höyhenen painoinen letkunpätkä ja se siitä
OIU kirjoitti: ↑Ma Loka 04, 2021 8:57 pm
Lopputulosta en nyt vielä tiedä, kun liikkeeseen en ole vielä ollut yhteydessäkään, mutta kuitenkin turhautumistaso on korkealla.
Tilasin Bilteman verkkokaupasta "öljyllätäyttämislaitteen", äsken hain pakettimaatista tilauksen ja ihmettelin miten kevyt se on, vaikka paketin päälläkin on paino 3,58kg. Sisällä oli rasvaprässin letku.
Mahtaako Bilteman paketteja tekevä, oletettavasti halpatyövoimakaan olla ihan tehtäviensä tasalla. 190 euroa maksaneen ja 3,5 kiloa painavan öljypöntön sijaan laitetaan pakettiin parin euron hintainen ja höyhenen painoinen letkunpätkä ja se siitä
Isossa partissa oli rikkinäinen( murjottu, osa käyttökelvoton ) muutaman kympin osa. Tilausten yhteisarvo oli nelinumeroinen.
Asiakaspalvelunumerosta ei vastattu edes niinä kolmena tuntina ( ti -pe ) kuin mitä nettisivulta ilmenee.
Sähköpostiyhteydenotto, jossa kuva rikkinäisestä osasta, sai vastauksen muutaman päivän kuluttua, että lähetä osa ensin heille tutkittavaksi ja lähetetään sitten uusi.
Olin kirjoittanut heille, että virheen korjauksella on kiire, koko projekti seisoo tuon osan takia.
Sain sitten puhelimellakin aspan tavoitettua, mutta uutta osaa ei lähetettäisi ennen palasina tulleen osan vastaanottamista, oli sitten kiire tai ei.
Kävin hakemassa tuon kahdenkympin osan 25 km:n päästä rautakaupasta ja päätin että en koskaan asioi Talotarvikkeen kanssa.
Jälkeenpäin nettikokemuksia lukiessani huomasin, että ei ollut ihan ensimmäinen kerta ko firman kanssa.
Paikallisessa putkiliikkeessä kuuma keskustelu aiheena yksi tiputtava siis jatkuvasti vuotava paineenrajoitusventtiili. Verkostossa kolme samanlaista venttiiliä, kaksi toimii ja tuon kolmannen venttiilin paikalle on kokeiltu kahta samanmerkkistä venttiiliä heiltä. Molemmat tiputtivat pesuhuoneen lattian märäksi. Kerroin heille että heidän molemmat viimeksi saamani venttiilit vuotavat ja korvaat tuotteet on asennettu paikalleen ja että ostokseni on nyt eri putkituote. Kaksi myyjää alkoi kovalla äänellä väittää että verkostossa on paineisku joka jonka paineenrajoitusventtiili joutuu hoitamaan ja siitä vuoto johtuu. Ihmettelen jatkuvaa paineiskua koska venttiilin tihkuminen oli jatkuvaa? En saanut suunvuoroa noiden kahden myyjän paineiskujen väliin. Kauppa palautti venttiilin hinnan.
Ilmoitin tulleeni eri asiassa kauppaan. Ilmoitin tarvitsevani perk**een kiperän mutkan. Tähän myyjä sitten kovaäänisesti ilmoitti että sellaisia ei heillä myydä ja heidän kaupassaan ei kiroilla. Myyjä ilmoitti kuuluvansa kirkkoon.
Todennäköisesti tämä oli viimeinen asiointini tuossa kaupassa, Mokoma sota kahden 30€ venttiilin takia.
Viimeksi muokannut tuulen, Ke Tammi 26, 2022 9:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edelliseen Bilteman tilaukseen loppuosa, että kyllä siellä korjattiin erehdys mielestäni niin hyvin kuin mahdollista. Kuva kyllä piti lähettää siitä rasvaprässinletkusta, että uskoivat mutta sen jälkeen oli äkkiä postissa oikea tavara ja tämän väärän sai pitää, kun postikulut palauttamiseen olisi varmasti ollut tuotetta arvokkaammat
Lähettivät postissa läppärin ja laturin, tuli kyllä nopeasti. Heti kärkeensä huomasin, ettei ota latausta vastaan, ilmeisesti laturi sökö. Välittömästi sähköpostiin reklamaatio ja lupasivat lähettää uuden laturin. Meni useampi päivä ennen kuin edes lähettivät uutta laturia.
Ehdotin, että jättäkööt lähettämättä ja pudotetaan alkuperäistä kauppahintaa laturin verran ja käyn ostamassa itse uuden laturin. Ei sekään heille sopinut, selitellään vaan kiireitä ja että lähin posti on vissiin kovin kaukana ja siksi eivät lähetä kun kerran viikossa tavaraa maailmalle.
Saa nähdä lähteekö lumet vai tuleeko uusi laturi ensin, veikkauksia?
Tänään sain erittäin huonoa palvelua Lahden Etrasta. Menin kysymään MF 702 etukuormaajan sylinteriin pyyhkijärengasta, minulla oli vanha rengas sekä ns.turpamutteri malleina mukana. Myyjä kiljahti heti renkaan nähtyään että mikä tuo on, minä sitten selitin asiani ja hänen vastauksensa oli ettei hän ole koskaan nähnytkään moista ja ettei heidän kautta sellaista saa ja ei varmaankaan saa muualtakaan. Minä tuumasin siinä vaiheessa että ei tämä nyt noin vaikeaa ole ja että minä menen ostamaan tämän jostain muualta. Menin Lahden Traktorivarusteeseen ja esitin siellä asiani,myyjä sanoi heti että käy hakemassa Etrasta,kerroin että olen Etrasta tulossa ja että miten reissu meni..Hän sanoi että Etrasta hekin nuo tilaavat ja kaivoi Etran kuvaston pöydälle, sieltä löytyikin sopiva ja laitettiin tilaukseen. Koneestani pitäisi vielä kaivulaite sylintereineen remontoida ja useampikin sylinteri tarvitsee uudet tiivisteet,täytynee tilailla niitä netin kautta, se on ainakin aivan varmaa että en kysele Lahden Etrasta yhtään tiivistettä mihinkään koneeseeni enää ikinä!
Tosta on mullakin kokemusta useammasta paikasta, että myyjää ei kiinnosta myydä eikä palvella.
Tästä tuli mieleen kerta, kun olin samassa Etrassa. Myyjän kanssa kerättiin tavaroita ostoslistasta, kun Janne Ahonen tuli drag race tiiminsä kanssa paikalle. Myyjä lähti yllättäen sanomatta mitään ja meni muiden myyjien kanssa Jannen tiimin luokse. Varmaan joku 5-10 min olin siinä yksin, kunnes myyjä palasi. Janne oli kiinnostavampi asiakas kuin minä .
Kylläpäs muuten täälläkin lähimmässä Etrassa oli joskus semmonen myyjä, ettei tiennyt mistään mitään. Kävin sitten itse varaston hyllyiltä keräämässä tarvittavat camlock yms. letkunliittimet ja kaupanteko onnistui
Lahden etrasta vastaavia kokemuksia kun aiemmilla.
Muutamia kertoja ollut pakko käydä siellä,kun ei vanhassa traktorivarusteessa ollut jotain tai muissa lähistön liikkeissä.
Avesco kenties CAT kauppiaana itseään pitää, soittelin varaosiin, vaihde aina välistä kehui itseään, tyttö sekä poika vastaili että yhdistän sinnetänne tuloksetta.
Huoltoneuvontaan lopulta viestiä oli parasta laittaa, kiire sielläkin kun ei viikkoon ole vastattu
Vakuutuksia kyllä myydään (tapaturma) mutta onnettomuuden sattuessa josta aiheutui työkyvyttömyys, kesti kutakuinkin 1 vuosi siihen että korvaukset alkoi juosta. Päätöksiä sai odottaa ja odottaa, lopulta sieltä joku soitti ja sanoi suoraan että tämä asia on jäänyt heiltä hoitamatta ja henkilöitä vaihtunut. Ihan ensimmäisellä kerralla kun sinne lopulta edes kontaktin sai, oli henkilö hyvin negatiivinen ja meinasi että korvaukset jää pieneksi. Ei kertonut edes sitä mitä kaikkea korvauksia voi saada ja pitää hakea. Lopulta vuoden jälkeen siellä henkilö vaihtui ja tuli hakematta korvauksia joista emme edes tienneet. Lopulta kaikki hyvin, mutta asiakaspalvelu on todella syvältä. Ikinä koskaan en kyseisestä yrityksestä vakuutuksia ota enkä suositele muillekaan! Vahinko ei siis sattunut minulle vaan lähisukulaiselle jonka asioita olen hoitanut. Vastaavia tapauksiahan on ollut ihan Iltalehdessäkin, nimenomaan OP Pohjolaan liittyen.
ELKÄÄ OSTAKO MITÄÄN CDON nettikaupasta. Tai no sehän ei edes ole nettikauppa vaan kauppa-alusta jolla toimii satoja toimittajia, jotka toimittavat tavaran jos kiinnostaa. Esim- Xstra Digital Storage a ei kiinnosta. CDONia ei taas näytä kiinnostavan pätkääkään toimittaako kauppiaat tavaraa vai ei. Ja toimittajan asiakaspalveluun saa olla ihan ite yhteydessä ja juuri sillä kielellä ku se niille passaa. Nämä suomalaiset vastaukset on vain pahoittelua ikävästä tilanteesta ja ohjeena ottaa yhteyttä toimittajaan....
Toimitusajaksi luvattiin myyntisivulla 5-10 arkipäivää ja parissa päivässä tuli FedExin koodi että paketti olis mukamas lähetetty. Mutta ei, toimittaja tekee vain osoitelapun, jolloin CDONin puolella näyttää että tavara on lähetetty. Tässäkin tapauksessa osoitelappu oli tehty 1kg paketille ja todellisuudessa pakkaus painaa yli 6kg. Ja nyt kun 3vk jälkeen tilauksesta eilen hain robotti-imurin gigantista muutaman kympin kalliimmalla ja yritin perua koko kaupan eilen aaamulla, niin eikun nyt siellä Hollannissa on herätty ja laitettu vi**llaakseen paketti matkaan. Latiakaan en toki ole maksanut vielä, koska otin Qliro laskulla, mutta nyt kun rupesin tavaamaan palautusohjeita niin palautuksen postikulut pitäisi maksaa vaikka todellisuudessa yritin perua koko homman ennenkuin paketti oikeasti oli mihinkään liikkunut.
Tuossa Qlirossa ja myös CDON sivuissa on myös sellanen pikkujuttu, että kun yhtään tähellisimpia ohjeita kun menee klikkailemaan, kuten juuri peruutus/palautus, niin sivut vaihtuvatkin ruotsinkielisiksi
Niin että varokaa
Ei (muiden) riemulla rajaa kun Deerellä ajaa
JD 6200 -97
No nytpä löytyi tällainen putiikki jossa palvelu ei ainakaan kiitosta saa. Tilasin 2 kpl pyöröviilaa, ja muutakin tavaraa. Ostokset tulleet tipoittain ja tänään tuli vielä ilmoitus että noita pyöröviiloja ei saa. Vaan kun menin liikkeen sivuille, niin kyllä siellä näitä viiloja on, mutta kolminkertaisella hinnalla! Nyt on vielä kiista käsittelyssä niin en vielä kerro mikä pulju on kyseessä, mutta huijauksen makua ainakin minusta tuollainen?
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin. Konekansa.fi
"Peltiliike P*)(/&&¤%/ Muuramessa mankeloi pellit suoraan kyytiin. Tekevät kaikki peltiprofiilit suorasta rainasta. Ainakin nyt sai melko nopsaan ja joustavasti pienen määrän."
Edit: Väärässä ketjussa --> käyttäjän nolo virhe
Viimeksi muokannut jussi77, Ma Heinä 04, 2022 10:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jussi77 kirjoitti: ↑Ma Heinä 04, 2022 10:00 pm
XXXXXXX mankeloi pellit suoraan kyytiin. Tekevät kaikki peltiprofiilit suorasta rainasta. Ainakin nyt sai melko nopsaan ja joustavasti pienen määrän.
Ja se oli huonoa palvelua?
Viimeksi muokannut zukka, Ma Heinä 04, 2022 10:53 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.