Ei pitäis olla mitään vaikeutta perua puhelinmyynnin tilausta kun 14vrk peruutusaika. Vai oliko y-tunnukselle tilaus?rassari kirjoitti: ↑Su Heinä 28, 2019 5:19 pm Telian myyntitykki soitti emmännykselle ja väkisin tyrkytti liittymää vaikka sillä on jo 2kpl heidän liittymiä,Selvästi mainitsi että ei tarvi kolmatta liittymää.10min päästä tuli sähköposti "Kiitos tilauksesta" ja vartin päästä seurantakoodi,Seuraavana päivänä oli aika savotta perua kauppa mutta lopulta onnistui mutta liittymän mukana tuli "tilaajalahja" eripaikasta joka osottautui ongelmaksi.
Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
-
- Viestit: 6376
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2014 10:35 am
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Talviaika on NORMAALIAIKA, kesä aika ryssänaika!
-
- Viestit: 5330
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 2:05 pm
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Mitä se on? Minä olen käyttänyt vain S100, S30 ja S06 betonilaasteja.vaniljacreme kirjoitti: ↑Su Heinä 28, 2019 4:44 pm yritys voi olla ihan ok mutta asiakaspalvelija ei ikävä kyllä täyttänyt odotuksia. kävin tuossa muinoin kysymässä Lahden launeen k- marketista Weber vetonit rep 65, tai rep 45 betonilaastia.
-
- Viestit: 2366
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 8:30 am
- Paikkakunta: Oulun eteläinen
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
VR:ltä.
Eipä juurikaan huvita junaan kämpiä.
Eipä juurikaan huvita junaan kämpiä.
________________________________________________
Same Explorer 65 -86
Same Explorer 65 -86
- rattori
- Viestit: 11127
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
- Paikkakunta: Ylä-Savo
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Posti, Kela, OP, ymv.
------------
tractors
tractors
-
- Viestit: 522
- Liittynyt: Su Joulu 20, 2015 6:54 pm
- Paikkakunta: Turun eteläpuoli
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Ihan yksityishenkilö mutta kun ei ollut mitään tietoa mistä tai keneltä paketti oli tullut,Postikin teki toistatuntia töitä ennenkö selvis mihin paketti piti lähettää ja asiakkaan maksaa postikulut kun ei ollut jotakin sopimusnumeroa.Talumees kirjoitti: ↑Su Heinä 28, 2019 7:08 pmEi pitäis olla mitään vaikeutta perua puhelinmyynnin tilausta kun 14vrk peruutusaika. Vai oliko y-tunnukselle tilaus?rassari kirjoitti: ↑Su Heinä 28, 2019 5:19 pm Telian myyntitykki soitti emmännykselle ja väkisin tyrkytti liittymää vaikka sillä on jo 2kpl heidän liittymiä,Selvästi mainitsi että ei tarvi kolmatta liittymää.10min päästä tuli sähköposti "Kiitos tilauksesta" ja vartin päästä seurantakoodi,Seuraavana päivänä oli aika savotta perua kauppa mutta lopulta onnistui mutta liittymän mukana tuli "tilaajalahja" eripaikasta joka osottautui ongelmaksi.
- rattori
- Viestit: 11127
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
- Paikkakunta: Ylä-Savo
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Postikuljetuksesta farssi: rullakot täynnä kirjeitä tippuivat kyydistä, kuski ei huomannut – Hävinneiden kirjeiden määrästä ei tietoa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4712 ... ad5a501978
Takaovet auki, rullakot irti, kuskilla ei taustapeiliä, mitä vielä?
Kyllä posti kulkee, mutta lähetykset ei.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4712 ... ad5a501978
Takaovet auki, rullakot irti, kuskilla ei taustapeiliä, mitä vielä?
Kyllä posti kulkee, mutta lähetykset ei.
------------
tractors
tractors
-
- Viestit: 522
- Liittynyt: Su Joulu 20, 2015 6:54 pm
- Paikkakunta: Turun eteläpuoli
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
.
Viimeksi muokannut rassari, La Marras 16, 2019 8:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 4741
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 1:40 pm
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
jos he itse mainostaa nettisivuillaan kyseistä tuotetta niin mielestäni pitäisi kyllä rakentamiseen erikoistunut asiakaspalvelija tietää ja jos ei tiedä tietokone oli edessä josta olisi voinut ottaa selvää mutta ei kiinnostanu.tane II kirjoitti: ↑Su Heinä 28, 2019 7:11 pmMitä se on? Minä olen käyttänyt vain S100, S30 ja S06 betonilaasteja.vaniljacreme kirjoitti: ↑Su Heinä 28, 2019 4:44 pm yritys voi olla ihan ok mutta asiakaspalvelija ei ikävä kyllä täyttänyt odotuksia. kävin tuossa muinoin kysymässä Lahden launeen k- marketista Weber vetonit rep 65, tai rep 45 betonilaastia.
-
- Viestit: 1127
- Liittynyt: Ma Helmi 09, 2009 8:56 pm
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Nämä rautakauppojen asiantuntijamyyjät ovat lähinnä huono vitsi. Kokemus
alalta puuttuu ja koulutus on kaupan oma puolenpäivän tutustuminen myymälään.
Sinänsä outoa kun tuo launeen myyjä ei halunnut myydä mitään.
alalta puuttuu ja koulutus on kaupan oma puolenpäivän tutustuminen myymälään.
Sinänsä outoa kun tuo launeen myyjä ei halunnut myydä mitään.
-
- Viestit: 4741
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 1:40 pm
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
juu, samaa vähän ihmettelin. mielestäni käyttäytymisessäni ja puhetyylissäkään ei ollut valittamista. no, menin sitten mäntsälän k-rautaan ja loistopalvelua sain.meijerikkö kirjoitti: ↑To Loka 10, 2019 7:58 am Nämä rautakauppojen asiantuntijamyyjät ovat lähinnä huono vitsi. Kokemus
alalta puuttuu ja koulutus on kaupan oma puolenpäivän tutustuminen myymälään.
Sinänsä outoa kun tuo launeen myyjä ei halunnut myydä mitään.
-
- Viestit: 4348
- Liittynyt: Ma Joulu 21, 2009 5:41 pm
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Mäntsälän K-raudasta kokemusta minullakin tältä keväältä. Ostin 14 kpl Vintti-Iita eristyslevyä, Varaston sällit tosi palvelualttiita, odota vain tässä autossasi, kyllä me noudamme. Niinkuin noutivatkin. Kotona sitten huomasin, että kolmessa levyssä oli sentin kerros linnunpaskaa, neljää levyä oli kolhittu, reunoista puuttui paloja ja alumiinifolio oli rikkoontunut. Seitsemän, eli puolet koko määrästä oli kunnollisia. Kassalla sitten yrittivät ottaa levyistä tuplahintaa, kassa ei suostunut ymmärtämään suomenkielistä puhetta, vaikka kuinka tolkutin. Hänen täytyi soittaa varaston pojille, jotka sitten eivät suostuneet vastaamaan, koska ilmeisesti olettivat minun hoksanneen heidän epäkurantin tavaran jäynänsä. Jos sen olisin silloin älynnyt, olisin nakellut levyt keskelle pihaa ja vaatinut rahani takaisin. Summa summarum, pienen eristelevymäärän ostamiseen meni puolitoista tuntia aikaa (vaikka olin lähes ainoa asiakas), sain kalliilla hinnalla huonoa tavaraa. Enpä näe mitään syytä, että enää astuisin jalallanikaan kyseiseen liikkeeseen.vaniljacreme kirjoitti: ↑To Loka 10, 2019 10:37 amjuu, samaa vähän ihmettelin. mielestäni käyttäytymisessäni ja puhetyylissäkään ei ollut valittamista. no, menin sitten mäntsälän k-rautaan ja loistopalvelua sain.meijerikkö kirjoitti: ↑To Loka 10, 2019 7:58 am Nämä rautakauppojen asiantuntijamyyjät ovat lähinnä huono vitsi. Kokemus
alalta puuttuu ja koulutus on kaupan oma puolenpäivän tutustuminen myymälään.
Sinänsä outoa kun tuo launeen myyjä ei halunnut myydä mitään.
En siis palauttanut tavaraa, koska huomasin virheen vasta kotona, kauppaan oli viitisenkymmentä kilometriä matkaa, työt seisoivat levyjä odottamassa, minun olisi pitänyt järjestää kulkine alleni levyjen palauttamiseen ja minulla olisi mennyt puoli työpäivää asian hoitamiseen. Mitään korvausta liikkeestä ei suostuttu antamaan, jollei levyjä tuotu näytille, mikään kännykkäkuva ei kelvannut.
Olihan tässä jotain hyvääkin, otin asiasta opikseni, vastedes seuraan haukkana varastomiesten tavaran kuormausta.
-
- Viestit: 8626
- Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
- Paikkakunta: Huittinen
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Huoltopalvelu Tienari OY, Pirkkala. Ostin varaosia ja laitettiin laskuun. Varmistettiin vielä as.tietojen oikeellisuus. 2kk kului eikä laskua kuulunut, kunnes postilaatikossa oli perintäfirman kirje eikä ensimmäistäkään laskua kuulunut. Kysyin itse tirehtööriltä ja vastaus oli "Kato, kolmas kerta tehos". Vaikka yhtäkään laskua ei ole kuulunut ennen.
-Ozmo da Discovibrator-
Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
Jos käy niin että tänään kuolen
Esi-isien luo ajan tuolle puolen
Edessäin seisovat Valhallan portit
Kädessäin hyvin pelatut elämän kortit
-
- Viestit: 4378
- Liittynyt: Ma Touko 20, 2019 11:42 pm
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Elisa. En ikinä hanki liittymää sieltä. Laskuja ei saa meneen oikein.
Kaksi kertaa oon yrittäny olla asiakan ja aina mun laskut lähtee velipojan nimiin 500km päähän ja niitä ei saa muutettua oikein useidenkaan asiakaspalvelusoittojen jälkeen. Asiasta viisastuneena velipoikakin irtisanoi liittymänsä.
Kaksi kertaa oon yrittäny olla asiakan ja aina mun laskut lähtee velipojan nimiin 500km päähän ja niitä ei saa muutettua oikein useidenkaan asiakaspalvelusoittojen jälkeen. Asiasta viisastuneena velipoikakin irtisanoi liittymänsä.
Fordson Power Major
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
Zetor 4340 1996+Quicke 620
Chevrolet AC International 4d 1929
Ford F600 1955
Plus 60/70lukujen Opeleita
-
- Viestit: 2273
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 6:56 pm
- Paikkakunta: Ylämaa
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Hormika ky.
Ei nuohoa minun tulisijoja enää ikinä.
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Ei nuohoa minun tulisijoja enää ikinä.
Tyhjän saa pyytämättäkin.
Kohtalaisen monta engelsmannia tontilla...
http://nuhvi.net
http://nuhvi.net
-
- Viestit: 10594
- Liittynyt: To Maalis 15, 2007 1:36 pm
- Paikkakunta: Uusimaa
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Bartspart, Hollanti.
Tilaus nettikaupasta Suomeen toimitettuna, maksu ja myyjältä vahvistus aamulla.
Illalla kerrotaan sähköpostilla hiukan yli 20:n euron toimituskustannusten olevankin 13 kg:n paketin kanssa noin 230 euroa!
Voisin maksaa toimituksen pyydetyn lisähinnan ( joka on siis huomattavasti suurempi, kuin itse tilauksen hinta ) tai sitten saisin peruuttaa tilauksen.
Ilmoitin, että haluan tavaran hintaan, jolla se tarjottiin ja niillä toimituskustannuksilla, kuin oli tarjottu ja aiemmin vahvistettu.
Sitten tuli ilmoitus, että he ovat peruneet kaupan ja maksaneet kauppasumman alkuperäisine toimituskustannuksineen takaisin.
Sellaista toimintaa.
Tilaus nettikaupasta Suomeen toimitettuna, maksu ja myyjältä vahvistus aamulla.
Illalla kerrotaan sähköpostilla hiukan yli 20:n euron toimituskustannusten olevankin 13 kg:n paketin kanssa noin 230 euroa!
Voisin maksaa toimituksen pyydetyn lisähinnan ( joka on siis huomattavasti suurempi, kuin itse tilauksen hinta ) tai sitten saisin peruuttaa tilauksen.
Ilmoitin, että haluan tavaran hintaan, jolla se tarjottiin ja niillä toimituskustannuksilla, kuin oli tarjottu ja aiemmin vahvistettu.
Sitten tuli ilmoitus, että he ovat peruneet kaupan ja maksaneet kauppasumman alkuperäisine toimituskustannuksineen takaisin.
Sellaista toimintaa.
-
- Viestit: 28145
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Todella tuttua touhua, muutaman kerran näiden ylimääräisten maksujen kuten esim. tullimaksut luvattiin hyvittää jos niitä tulee. Mutta vain kerran olen ne hyvitykset saanut ! Työkaluja tuli tilailtua ja kiinalaista valmistetta mutta toimitetaan tsekkien kautta, ilmeisesti juuri tällä keinolla kierretään tullimaksuja ja hyvin toimi muutaman kerran, kunnes siihen joku muutos tuli ja ne meni tullaukseen. Ei siinä mitään kun ei ne maksut kovinkaan korkeita ollut mutta oma vaivansa siitä kuitenkin oli. Sitten on muutamia kertoja tullut sp. ilmoitus jo maksetuista tavaroista että ei toimiteta ja rahat palautetaan. Meneehän siinäkin sitten aikaa aloittaa uudestaan sen tuotteen "metsästykseen" ja varsinkin jos etsii samanhintaista. Kerran tuli myyjältä ilmoitus että pitää palauttaa "viallinen" tuote, ilman sen tarkempia selvityksiä mikä siinä on vikana, mutta koska sähkölaitteesta kyse, niin palautin sen. Rahoja ei sitten palautettu vaan ilmoitus että on siirretty ostostilille. Omaa "viisauttahan" se on kun näiden kanssa kikkailee, mutta kyllä muutaman huonon kaupan jälkeenkin olen tyytyväinen hankintoihini.NH kirjoitti: ↑To Marras 14, 2019 8:18 am Bartspart, Hollanti.
Tilaus nettikaupasta Suomeen toimitettuna, maksu ja myyjältä vahvistus aamulla.
Illalla kerrotaan sähköpostilla hiukan yli 20:n euron toimituskustannusten olevankin 13 kg:n paketin kanssa noin 230 euroa!
Voisin maksaa toimituksen pyydetyn lisähinnan ( joka on siis huomattavasti suurempi, kuin itse tilauksen hinta ) tai sitten saisin peruuttaa tilauksen.
Ilmoitin, että haluan tavaran hintaan, jolla se tarjottiin ja niillä toimituskustannuksilla, kuin oli tarjottu ja aiemmin vahvistettu.
Sitten tuli ilmoitus, että he ovat peruneet kaupan ja maksaneet kauppasumman alkuperäisine toimituskustannuksineen takaisin.
Sellaista toimintaa.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 5176
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 9:46 pm
- Paikkakunta: Satakunta
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
No jospa siellä joku inhimillinen virhe käynyt. Kun toimitusmaksu olisi ollut yli kymmenkertainen, niin ymmärrän hyvinkin kaupan perumisen.NH kirjoitti: ↑To Marras 14, 2019 8:18 am Bartspart, Hollanti.
Tilaus nettikaupasta Suomeen toimitettuna, maksu ja myyjältä vahvistus aamulla.
Illalla kerrotaan sähköpostilla hiukan yli 20:n euron toimituskustannusten olevankin 13 kg:n paketin kanssa noin 230 euroa!
Voisin maksaa toimituksen pyydetyn lisähinnan ( joka on siis huomattavasti suurempi, kuin itse tilauksen hinta ) tai sitten saisin peruuttaa tilauksen.
Ilmoitin, että haluan tavaran hintaan, jolla se tarjottiin ja niillä toimituskustannuksilla, kuin oli tarjottu ja aiemmin vahvistettu.
Sitten tuli ilmoitus, että he ovat peruneet kaupan ja maksaneet kauppasumman alkuperäisine toimituskustannuksineen takaisin.
Sellaista toimintaa.
-
- Viestit: 1435
- Liittynyt: Pe Joulu 28, 2018 12:00 am
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Tota myöskin ihmettelin mikä siinä väärin meni? Oisko myyjän pitänyt se persnetolla lähettää jollekin pätemisen tarpeiselle hihhulille napapiirille?
-
- Viestit: 15654
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
- Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Varsinkin kun sivuilla on selvästi mainittu pelisäännöt, ihmettelin minäkin, miksi noin pettymystä aiheutti.
https://www.bartsparts.eu/pages/cancel-orders
-SS-
-
- Viestit: 10594
- Liittynyt: To Maalis 15, 2007 1:36 pm
- Paikkakunta: Uusimaa
- Viesti:
Re: Mistä yrityksistä olet saanut erikoisen huonoa palvelua?
Kaksi kaveriani heräsivät!
Hyvää huomenta ja olkaa onnellisia, kun meikäläinen sai huonoa palvelua.
Sehän on toki selvää, että myyjän ei tarvitse välittää tuotteelle yksilöidysti ilmoittamansa, veloittamansa ja vahvistamansa toimituskulun määrästä.
Jälkeenpäin voi toki pyytää kymmenkertaisen toimituskulun tai perua kaupan yksipuolisesti.
En vaan ole yhtä fiksu kuin SS ja Jopetin, jotta pitäisin tätä menettelyä oikeana ja hyväksyttävänä kuluttajakaupassa .
Ottakaa pojat tämän kunniaksi ainakin yksi keppana ellei konjamiinia satu olemaan!
Hyvää huomenta ja olkaa onnellisia, kun meikäläinen sai huonoa palvelua.
Sehän on toki selvää, että myyjän ei tarvitse välittää tuotteelle yksilöidysti ilmoittamansa, veloittamansa ja vahvistamansa toimituskulun määrästä.
Jälkeenpäin voi toki pyytää kymmenkertaisen toimituskulun tai perua kaupan yksipuolisesti.
En vaan ole yhtä fiksu kuin SS ja Jopetin, jotta pitäisin tätä menettelyä oikeana ja hyväksyttävänä kuluttajakaupassa .
Ottakaa pojat tämän kunniaksi ainakin yksi keppana ellei konjamiinia satu olemaan!
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: aarne, Bing [Bot], LauriR, MasaP, Semrush [Bot] ja 54 vierailijaa