Case IH 845 (international)

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » Pe Heinä 29, 2016 10:24 pm

Tällainen kapistus tuli hommattua. Rekisteröity vuonna 90 mutta tässä on mittaristo viisarilla (ei digitaalinen) joten onkos tämä sitä 85-87 vuonna tehtyä mallia saksassa?

Mistä löytyisi sulakkeista tietoa (mikä sulake on mihin ja jne )

Eka korjattava kohde on vilkut kun ei toimi vaikka kokeilen hätävilkku napista... olisiko rele vikana?
Jarruvalotkaan ei toimi kun jarruja painaa...

lukke
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 7:57 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja lukke » Pe Heinä 29, 2016 10:36 pm

Soon työ kone iliman vilkkujka! ei siinä pella ne valopuolet hyvä kone muuten jokainene värkkää itelle sopivaksi, mulla mettä ajossa on ja toimii,

KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » La Heinä 30, 2016 9:30 am

On taas niin turhan päivästä shaissee tää vastaus et kiitos kiitos.... :mrgreen:

Odottelen vielä järkevämpiä vastauksia...
Ps. Joudun ajamaan jatkuvaan yleisillä teillä joten valojen toiminta pakollista..

roopenpoika
Viestit: 951
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika » La Heinä 30, 2016 10:15 am

Jos siinä on pitkärivi lasisulakkeita niin vilkunsulake on 13 oikealta lukien, jarru on 15
natikkamiehet

kalvaana
Viestit: 6646
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Suur-Salo
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja kalvaana » La Heinä 30, 2016 10:38 am

Saksassa tehtyjähän nuo 844:t ja 845:t on. Tosi luja raktori se on.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa

Osmo_
Viestit: 7070
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ » La Heinä 30, 2016 11:27 am

Paitti voimansiirron ja nostolaitteitten osat on kiven alla, niinkuin muissakin saksmannien Natikoissa.
-Ozmo da Discovibrator-
Revi minut auki ja kokoa uudelleen
https://www.facebook.com/riponiementalo/
International 584, 784 4x4 turbo+Solid 2100
Case IH 895
David Brown 900, 996+Esa 2000
Nuffield 4/65
Massey-Ferguson 187

KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » La Heinä 30, 2016 12:39 pm

Sulakkeen näyttää olevan kunnossa. Mittaritauluun ei tule mitään valoa kun kokeilee vilkkuja/hätävilkkuja..
Eli eikö mistään tule virtaa?

Mites toi hehku toimii tässä mallissa? (tähänkään ei tule valoa missään vaiheessa mittaristossa..
calix lohkolämmitin on myös laitettu...

Sulakerivin luona on 3kpl releitä. Onko muualla jossain myös sulakkeita?

KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » La Heinä 30, 2016 12:58 pm

Viiksestä kun laittaa pitkät ajovalot päälle niin vasemman puoleinen rele naksahtaa kyllä ja tuntuu kun sormella painaa relestä samalla...

lukke
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 7:57 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja lukke » La Heinä 30, 2016 1:11 pm

Katsoppa se rivi liitin liittimet kopi ulkopuolelta ja sen jälkeen eteen päin ! se on polosten keksintö tuossa järjästelmässä sssshheee :lol:

RistoA
Viestit: 11
Liittynyt: La Marras 23, 2013 7:09 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja RistoA » La Heinä 30, 2016 3:56 pm

Tarkista maadoitukset rungosta ja hytistä, itselläni sähköviat 845 ovat johtuneet maadoituksesta.
Moottorin päällä konepellin tukirautojen alla piilossa on yksi maadoitus, joka sekoittaa nelivedon ja valoja.

KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » La Heinä 30, 2016 7:46 pm

Löytyihän se vika... se oli releessä... huono kosketus....
Miten on pitäisikö se vihreä suunta valo mittaristossa palaa jos käyttää vilkkua?
Mulla se ei vilkkunut käyttäessä viikseä, hätävilkut päällä se kyllä vilkutti.

Mites toi hehku. Onkos se tuloilman lämmitys vaan . Missä asennossa pitäisi virta-avain olla et hehkuttaa??

Tumppi 865
Viestit: 4981
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 » La Heinä 30, 2016 8:12 pm

Kyllä sillä suuntavilkulla on merkkivalo.
Hehkulla ei ole valoa.
Hehku on virta päällä jousta vastaan eka ennen tarttia.

KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » Su Heinä 31, 2016 10:10 am

Kyllä tuossa mittaristossa on tuo hehkun merkkivalo... mut se ei vaan lähe päälle..

Mistä löytyisi öljyjen määrä taulukko. Pitäisi joka paikkaan vaihtaa uudet ja OIKEAT nesteet..

roopenpoika
Viestit: 951
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika » Su Heinä 31, 2016 10:50 am

siinä on varmaankin automaattihehku johon kuuluu hehkurele joka sytyttää merkkivalon.
natikkamiehet

Tumppi 865
Viestit: 4981
Liittynyt: Su Loka 30, 2011 7:09 pm
Paikkakunta: E-karjala
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Tumppi 865 » Su Heinä 31, 2016 11:01 am

roopenpoika kirjoitti:siinä on varmaankin automaattihehku johon kuuluu hehkurele joka sytyttää merkkivalon.
Eikös se sitten toimi vasta jossain pakkas asteissa?
Pitäskö sen merkkivalon kuitenkin hetken palaa laitettaessa virrat päälle, joka näyttää toiminta valmiuden?!
Noin se ainakin joissakin automaatti hehkussa toimii.

casella
Viestit: 187
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:58 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja casella » Su Heinä 31, 2016 11:43 am

Automaattihehku on kuuspyttysissä malleissa. Merkkivaloa hehkulle ei ole, vaikka paikka onkin. Ite kytkemään vaan.

KKA
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Helmi 13, 2012 10:13 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja KKA » Pe Elo 05, 2016 2:06 pm

Nyt tuli tähän hommattua etukuormain quicke 520 omilla sovitteilla..

Mutta mistä otetaan paine tähän kuormaimeen? Omia lohkoja en haluaisi käyttää joten johonkin putkeen haaroitus??
Mistä päin löytyisi ammattimiestä tähän hommaan?

roopenpoika
Viestit: 951
Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja roopenpoika » Pe Elo 05, 2016 11:02 pm

Otetaan istuin ja matot pois ja istuimen alla oleva luukku pois avataan kannen yli menevän putken
liitin etupäästä auki otetaan paine putkesta ja palautetaan paine venttiilin päässä olevaan liittimeen, paluu vakka täyttö tulppaan, lisävettiilissä pitää olla sarjaliitin
natikkamiehet

Osmo_
Viestit: 7070
Liittynyt: La Tammi 26, 2013 4:10 pm
Paikkakunta: Huittinen
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja Osmo_ » La Elo 06, 2016 9:42 am

Näin aihetta sivuten, saako -84 -sarjalaiseen lisälohkoa ilman, että pitää käyttää kippiliitäntää?
-Ozmo da Discovibrator-
Revi minut auki ja kokoa uudelleen
https://www.facebook.com/riponiementalo/
International 584, 784 4x4 turbo+Solid 2100
Case IH 895
David Brown 900, 996+Esa 2000
Nuffield 4/65
Massey-Ferguson 187

SauliS
Viestit: 134
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 6:57 pm
Viesti:

Re: Case IH 845 (international)

Viesti Kirjoittaja SauliS » La Elo 06, 2016 10:16 am

Osmo_ kirjoitti:Näin aihetta sivuten, saako -84 -sarjalaiseen lisälohkoa ilman, että pitää käyttää kippiliitäntää?
Saa. Penkin alta/takaa putki poikki ja siihen väliin. Haulla löytyy ohjeita tältä palstalta. Mun ex koneeseen laitettiin trukin vanha 4 lohkoinen. Paluunkin sai sinne ja kaikki toimii kuten pitääkin

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Hannu Sakari, Jaritapani, JarskiL, jip59, korsteeni, lukke, pontus11, severi2, Smirkelimies, zetor8045, zukka ja 69 vierailijaa