Kannen ja lokin välistä, vas. etukulmasta vuotaa öljyä, ja kokeilen ensin kanta kiristämällä, josko vuoto vähän tyrehtyisi.
En löytänyt hakutoiminnolla otsikon aiheesta, kuin 5000.n vastaavat arvot. Mitkä ovat 7610.n kansipulttien kireydet?
Myös moottoriöljynlauhduttimen oikeanpuoleinen jäähdyttäjään menevä putki vuotaa reilusti öljyä alkuperäisestä puristusliitoksesta. Onko tämä Ford- traktoreissa yleistä ja onko näitä putkia korjattu muuten, kuin uusimalla? Päältä päin vaikuttaisi, että voisi korjata liittämällä uuden kumiletkuosan vanhoihin metallilähtöihin klemmareilla?
-Ari
Ford 7610 kannen kireys
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 7:24 pm
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Ford 7610 kannen kireys
Taas tarvii traktoria
-
- Viestit: 77
- Liittynyt: Su Syys 15, 2013 9:50 pm
- Paikkakunta: Loppi
- Viesti:
Re: Ford 7610 kannen kireys
TerveDB1210 kirjoitti:Kannen ja lokin välistä, vas. etukulmasta vuotaa öljyä, ja kokeilen ensin kanta kiristämällä, josko vuoto vähän tyrehtyisi.
En löytänyt hakutoiminnolla otsikon aiheesta, kuin 5000.n vastaavat arvot. Mitkä ovat 7610.n kansipulttien kireydet?
Myös moottoriöljynlauhduttimen oikeanpuoleinen jäähdyttäjään menevä putki vuotaa reilusti öljyä alkuperäisestä puristusliitoksesta. Onko tämä Ford- traktoreissa yleistä ja onko näitä putkia korjattu muuten, kuin uusimalla? Päältä päin vaikuttaisi, että voisi korjata liittämällä uuden kumiletkuosan vanhoihin metallilähtöihin klemmareilla?
-Ari
Öljylauhduttimen letkun voit korja uusimallaa letkun, mutta se pitää kestää öljyä ja lämpöä
Kanentiisteen vasen etukulma, jos vuotaa niin sitä ei saa poppa konstein korjattua
Siellä on öjlykanava kanteen
Uusi tiiviste peliin niin tihkutukset lakkaa
Ford 2000 -68
Ford 3000 -68
Ford 3000 -69
Ford 4000 -68
Ford 4000 -69
Ford 4000 -70
Ford 5000 -64
Ford 5000 -65 SOS
Ford 5000 -70
Ford 6600 -81
Ford 7700 -81
New Holland TS100 ES PS Trima 3.40 -01
New Holland TS 110 ES PS Trma 4.60 -00
Ford 3000 -68
Ford 3000 -69
Ford 4000 -68
Ford 4000 -69
Ford 4000 -70
Ford 5000 -64
Ford 5000 -65 SOS
Ford 5000 -70
Ford 6600 -81
Ford 7700 -81
New Holland TS100 ES PS Trima 3.40 -01
New Holland TS 110 ES PS Trma 4.60 -00
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 7:24 pm
- Paikkakunta: Kiiminki
- Viesti:
Re: Ford 7610 kannen kireys
Kansi oli kireällä. Säädin venttiilit, uusin lauhdutimen letkut, remmit ja syylärinletkut.
Tämän jälkeen 250 km "koeajo" kuormapäällä pohjoisen vaaramaisemissa ja lokinkylki pysyi kuivana.
Öljyvuoto olikin venttiilikopantiivisteessä, pakoputken tuen kohdalla, mistä näytti kannnentiivisteen vuodolta.
Tämän jälkeen 250 km "koeajo" kuormapäällä pohjoisen vaaramaisemissa ja lokinkylki pysyi kuivana.
Öljyvuoto olikin venttiilikopantiivisteessä, pakoputken tuen kohdalla, mistä näytti kannnentiivisteen vuodolta.
Taas tarvii traktoria
-
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ke Kesä 04, 2014 5:08 pm
- Paikkakunta: Tornio
- Viesti:
Re: Ford 7610 kannen kireys
Ei siellä mitään öljynlauhdutinta ole...
Bensaletku ei ainakaan autossa kestänyt pitkään vaikka oli öljyn yms. kestävää.
Lämmön kesto oli vain n.90 asteen luokkaa. Pehmeni.
5600 2wd ~77, 7710 4wd ~83
Re: Ford 7610 kannen kireys
..
Viimeksi muokannut jpeltoma, To Heinä 02, 2020 11:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 3121
- Liittynyt: Ke Loka 30, 2013 4:10 pm
- Viesti:
Re: Ford 7610 kannen kireys
Mäkin luulin viimekesänä että 6610 pahvin etureunasta vuotaa mutta syynä olikin kovettunut vk tiiviste, samalla tarkastin venttiilivälykset. Jonkun korkkitivarin laitoin kun o.e vastaavaa jaksanut tilata, pääsen jokusen vuoden tuolla korkilla.
Tarvikeosat liian moni skeidaa jota ei pitokoneeseen kannata laittaa. TeeWeli fordista tarkastin ja säädin venttiilit ja siinä on alkuperäistyylinen vk tiiviste sellainen pelti johon vulkanoitu kumi molemminpuolin. Näkee jo päältä että tämä on oikeesti tiiviste eikä mikään tarvike kierrätyspurkkaa. Olin ottanut tarviketiivisteen hätävaralle jos orkkis tulee puukolla paloina pois. Yllätys melkoinen kun koppa irtosi kevyesti nostamalla ja edellämainittu tiiviste jäi hatun päälle ehjänä. Puhdistin sen varovasti pyyhkeellä ja sanomatta selvää että tarvikepurkka takaisin ikh hyllyyn ja tämä hieno virallinen tiiviste takaisin ja kone kuiva öljystä.
Tarvikeosat liian moni skeidaa jota ei pitokoneeseen kannata laittaa. TeeWeli fordista tarkastin ja säädin venttiilit ja siinä on alkuperäistyylinen vk tiiviste sellainen pelti johon vulkanoitu kumi molemminpuolin. Näkee jo päältä että tämä on oikeesti tiiviste eikä mikään tarvike kierrätyspurkkaa. Olin ottanut tarviketiivisteen hätävaralle jos orkkis tulee puukolla paloina pois. Yllätys melkoinen kun koppa irtosi kevyesti nostamalla ja edellämainittu tiiviste jäi hatun päälle ehjänä. Puhdistin sen varovasti pyyhkeellä ja sanomatta selvää että tarvikepurkka takaisin ikh hyllyyn ja tämä hieno virallinen tiiviste takaisin ja kone kuiva öljystä.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 69 vierailijaa