ford 3000
-
- Viestit: 140
- Liittynyt: To Joulu 22, 2005 5:57 pm
- Viesti:
ford 3000
Viikonvaihteessa kävin foortilla puita ,peruutin peräedellä jyrkkään rinteeseen jossa hörppäsi imaa ja sammui.Kävin lisää polttoainetta ilmasin avaamalla suutin putket ylhäältä, sain usemman kerran tartattua käyntiin. Toin kuorman mökille ajoa noin kymmenen minuttia, kuormaa purkaessa koneen käydessä tyhjäkäyntiä silloin tällöin pakoputkesta kuului poksahdus kierrokset tipahti ja jatkoi käyntiä normaalisti. Voisiko olla ilmaa vai joku roska jossakin.
-
- Viestit: 2141
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Miun Dave teki tuota samaa koska tankissa ollut skeida lähti liikkeelle mettäröykyissä. Siinä sen huomasi siitä, että käsipumppukaan ei nostanu, oli täysin kova, kunnes aukaisi imuputken.
Sullahan tuossa kolmitonassa ei ole siirtopumppua, ellei ole sitten jälestäkäsin pantu. Vielä nopsemmin tukkivat ne smäikät imupillin.
t. Kauko Ollila
Sullahan tuossa kolmitonassa ei ole siirtopumppua, ellei ole sitten jälestäkäsin pantu. Vielä nopsemmin tukkivat ne smäikät imupillin.
t. Kauko Ollila
-
- Viestit: 6518
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
-
- Viestit: 140
- Liittynyt: To Joulu 22, 2005 5:57 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 2141
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
Miten savutus? Minkälaista haikua? Ottaako se lämmettyään kierroksia niin kuin kunnon traktorin pitää? Entä vedot?
Tussutus-tyyppinen puksuttaminen viittaisi vuotavaan pakoventtiiliin.
Eikä ihan pois suljettua ole sekään, että tankista noruva kakki aiheuttaa myös tuon.
Onkohan muuten Voortin jakajissa siellä pumpun pohjassa ajoitukseen vaikuttavaa kylmäkäynnistyksen avitinta, kuten osassa vanhempia Taavetteja? Sellainen hanan näköinen, puolen kierrosta kierrettävä pikku heppi. Jos on, niin sekin voisi olla aiheuttajana puksuttamiselle. Mutta ei tussuttamiselle.
t. Kauko Ollila
Tussutus-tyyppinen puksuttaminen viittaisi vuotavaan pakoventtiiliin.
Eikä ihan pois suljettua ole sekään, että tankista noruva kakki aiheuttaa myös tuon.
Onkohan muuten Voortin jakajissa siellä pumpun pohjassa ajoitukseen vaikuttavaa kylmäkäynnistyksen avitinta, kuten osassa vanhempia Taavetteja? Sellainen hanan näköinen, puolen kierrosta kierrettävä pikku heppi. Jos on, niin sekin voisi olla aiheuttajana puksuttamiselle. Mutta ei tussuttamiselle.
t. Kauko Ollila
-
- Viestit: 140
- Liittynyt: To Joulu 22, 2005 5:57 pm
- Viesti:
Ei savuta käydessä jos tyhjäkäyntiä on pitempään silloin vähän vaaleahkoa pakokaasua, ottaa kierroksia normaalisti käynnistyy myös hyvin, tuolla 1200 kieroksen paikkeilla käynti kuulostaa normaaalilta voimakin tuntuis olevan tallella. pumppu on CAV eikä ole ulkoista ennakon säätöä, kone on vuosimalli 75, tunneista ei tarkkaa tieto mittari jämähtänyt vajaaseen neljääntonniin.
-
- Viestit: 2141
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
-
- Viestit: 6518
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 44 vierailijaa