Ford 4000
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
Ford 4000
Elikkä äsken menin lyömään foordin tulille niin juuri ja juuri sain käyntiin ja tuntui että olisi käynyt kahdella pytyllä. hyvä että jaksoi omin voimin liikkua. Pitäisikö ensin tarkistaa venttiilien välykset kenties?
Ford 6610 -83
Ford 5600 -76
Ford 4000 -73
Dexta -58
Dexta -59
Kubota kx161-3
Ford 5600 -76
Ford 4000 -73
Dexta -58
Dexta -59
Kubota kx161-3
-
- Viestit: 463
- Liittynyt: Su Syys 30, 2012 9:25 am
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
Re: Ford 4000
Pikkusen lisää vois kaivata tietoja, pitikö kauan starttailla? Savuttiko paljonkin... Omani ei ainakaan jaksa käydä kahdella vaikka laitos on ihan tikissään. Onko traktori seisonut pitkään vai mikä tilanne on?sliksi_ kirjoitti:Elikkä äsken menin lyömään foordin tulille niin juuri ja juuri sain käyntiin ja tuntui että olisi käynyt kahdella pytyllä. hyvä että jaksoi omin voimin liikkua. Pitäisikö ensin tarkistaa venttiilien välykset kenties?
Työkaluholisti joka on laajentanut vanhoihin masinistiromuihin. Ford 4000 68.
http://elevator.kuvat.fi/kuvat/Ford+4000+-68/
http://elevator.kuvat.fi/kuvat/Ford+4000+-68/
-
- Viestit: 6517
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
Startata sai n.15sekuntia. Puhalsi ilmanputsarista öljyä konepellille. Löpöä tulee syöttöpumpulle asti eikä mun mielestä ollut ilmaakaan joukossa.
Pari päivää seisonut ja sitä ennen toiminut moiteetta. En tiiä onko kaukaa haettua mut tuli mieleen et oisko mahdollista et joku pakoventtiili kantais?
Pari päivää seisonut ja sitä ennen toiminut moiteetta. En tiiä onko kaukaa haettua mut tuli mieleen et oisko mahdollista et joku pakoventtiili kantais?
Ford 6610 -83
Ford 5600 -76
Ford 4000 -73
Dexta -58
Dexta -59
Kubota kx161-3
Ford 5600 -76
Ford 4000 -73
Dexta -58
Dexta -59
Kubota kx161-3
-
- Viestit: 6517
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
Nyt otin venttiili kopan irti ja laitoin ykköspytyn yläkuolokohtaan ja välykset oli 0.5-0.6mm mutta seuraava ongelma että en tiedä kumpi on pako- ja imuventtiili. Eli missä järjestykses ne menee? Ja kattelin että suutinkärjet maksaa 23e kipale nii aattelin että neki varmaa kannattais vaihtaa.
Ford 6610 -83
Ford 5600 -76
Ford 4000 -73
Dexta -58
Dexta -59
Kubota kx161-3
Ford 5600 -76
Ford 4000 -73
Dexta -58
Dexta -59
Kubota kx161-3
-
- Viestit: 6517
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 1210
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 9:47 am
- Paikkakunta: Myrskylä
- Viesti:
Vaihdoin just tosta 3000 pari venttiiliä kun ei oikeen käynyt kunnolla kaikilla ja se käynnistäminen oli todella huonoa ja "epätasaista" ja kun sammutti niin kuulu imusarjasta semmonen pieni "pusaus". Ei se nyttenkään ihan täydellisesti käynnisty mutta silti paljon paljon paremmin ja aivan savuttomasti. Ei silti ihan heti lähtenyt käymään kunnolla koska yksi suutinputki oli siitä pumpun juuresta vähän löysällä ja kun sitä kiristi 1/4 kierrosta niin heti alko käymään kaikilla
EX IH B414 VM-65
Nuffield universal 3 vm-61
EXFord 3000 vm-71
International 533 vm-77 turbo
EX fordson major diesel 1954
fordson major 1955
Foordi on peltojen Loordi
Nuffield universal 3 vm-61
EXFord 3000 vm-71
International 533 vm-77 turbo
EX fordson major diesel 1954
fordson major 1955
Foordi on peltojen Loordi
-
- Viestit: 310
- Liittynyt: Ke Syys 20, 2006 2:37 pm
- Paikkakunta: oulun eteläinen
- Viesti:
-
- Viestit: 2141
- Liittynyt: Ma Helmi 13, 2006 6:01 pm
- Paikkakunta: Mäntsälä
- Viesti:
-
- Viestit: 408
- Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 10:38 pm
- Paikkakunta: Dagsmark
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 408
- Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 10:38 pm
- Paikkakunta: Dagsmark
- Viesti:
-
- Viestit: 218
- Liittynyt: Ma Loka 21, 2013 9:26 pm
- Viesti:
Mäkin laitan oman arvaukseni peliin . Elikkä siellä vois olla kannentiiviste palanu pytystä pyttyyn jolloin ne paineet karkaa sinne naapuriin aina ja käynti ja käynnistyminen huonoa. Käy vähä kuin höyryveturi..
Ford 4610 -84
Ford 4600 -78
Ford 4000 -71
Lännen 8600E -07
Valtra 8000 -87
LM-Trac 680 -99
+ muuta hilpetööriä..
Ford 4600 -78
Ford 4000 -71
Lännen 8600E -07
Valtra 8000 -87
LM-Trac 680 -99
+ muuta hilpetööriä..
-
- Viestit: 1210
- Liittynyt: La Elo 10, 2013 9:47 am
- Paikkakunta: Myrskylä
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 8:11 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 6138
- Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 7:23 pm
- Paikkakunta: Rautalampi
- Viesti:
Tee vain samantien se kansiremppa. Luultavasti selviät venttiilin hiomisella. Näkee kun irrottaa ja tarkastaa venttiilit ja istukat. Jos kone pyörinyt yli 15000 tuntia on syytä vaihtaa venttiilit.sliksi_ kirjoitti:Joo kansipahvi oli ykkös ja kakkos pytyn välistä paskana. Mietin että pitäiskö samalla vaihtaa venttiilit ja jouset kun kansi nyt kerran irti on.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: ari, Bing [Bot], Google [Bot], MasaP, mrjb425, turilas ja 62 vierailijaa