kannettavan tietokoneen kiintolevy

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

jed
Viestit: 193
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:35 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jed »

jed kirjoitti:Mulla 2,5 vuotta vanha fujitsu läppäri. Maanantaina alko bluescreen-show ja kiintolevy ruksuttaa pahan kuuloisesti + kone tilttaa. Prkl.

Errorit viittaa todella moneen juttuun, kun googletin, eli ota siitä sitten selvää. Chkdsk myös jumittaa, eli ei mene läpi.

Viikonloppuna menee kone hoitoon, kerron sitten lissää.
Kiintolevy vaihdettu ja kone ainakin toistaiseksi toiminut. Kopkop.
Latvala
Viestit: 1285
Liittynyt: Su Tammi 22, 2006 8:17 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Latvala »

Jarkko : Valmiustilassa kiintolevy sammutetaan, aivan kuin normaalissa sammutuksessa. Tämä ei säästä levyä yhtään enempää kuin kunnon sammutus.
Jarkko
Viestit: 7074
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:14 am
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarkko »

Noin mä olen vähän arvellutkin asian olevan.
Manuel

Viesti Kirjoittaja Manuel »

Minä en koskaan ostanut sitä OEM Windowsia, siksi on vaikea sanoa voiko sen asentaa tyhjälle kovalevylle vai ei. Hylkäsin jo 2002 koko kiusankappaleen, toisilla kestää pitempään ennenkuin kirkastuu että ongelmat eivät ole tietokoneongelmia vaan Windows ongelmia.
linkoville
Viestit: 390
Liittynyt: To Marras 02, 2006 10:22 pm
Paikkakunta: inkoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja linkoville »

windowssin voi kopioida aika helposti kun ottaa vaan jonku ihme kansion ja siirtää toiselle koneelle ja asentaa niin kun recovery (uudelleen asennuksena)
tai jotenki sillee
Fordson Major 55
SUZUKI S 85
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Arpe, Google [Bot], sköne ja 28 vierailijaa