Onko vika safety valvessa, sylinterissä vai ohjauksessa. Voimaa on, mutta kuorman ollessa ylhäällä joutuu laittamaan ketjuun kiinni ettei työväline laske maahan itsestään ennenaikaisin. 1955 mallin diesel Major (vain vanhan ohje löytyi).
http://www.ntractorclub.com/howtos/pdfs ... ically.pdf
Takanostovarsi ei pysy ylhäällä
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 6:25 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Takanostovarsi ei pysy ylhäällä
Ostan Horn-Draulic etukuormaajan aisat ym Majoriin käyvää
-
- Viestit: 12985
- Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 9:12 am
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Nostosylinterin/-männän tiiviste.
http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa ... cts_id=707
http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa ... cts_id=786
http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa ... cts_id=707
http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa ... cts_id=786
-
- Viestit: 15
- Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 6:25 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Dextaraanen, hoih
Kertooko nostovarsien laskunopeus mitään viasta. Varret ovat alhaalla n. 5 min päästä, kun ne ovat jääneet ylös ilman ketjua.
Ostan Horn-Draulic etukuormaajan aisat ym Majoriin käyvää
-
- Viestit: 12985
- Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 9:12 am
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
http://www.fixthatford.com/index.php?ma ... 0aa9d5eea1
Tuo siihen minun mielestä pitää laittaa. Jos on vanhempi Major. Ei taida nuo Back up ringit olla Majoriin tarkoitettuja.
Tuo siihen minun mielestä pitää laittaa. Jos on vanhempi Major. Ei taida nuo Back up ringit olla Majoriin tarkoitettuja.
- mike
- Viestit: 5326
- Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 11:26 pm
- Paikkakunta: Keski-Suomi / Vts
- Viesti:
Vaihda männäntiiviste ensin, sylinteriputki on mahdollista hoonata samalla. Männäntiivisteen voi vaihtaa nostolaitekantta irrottamatta, kun irrottaa venttiilipaketin penkin edestä. Mäntä tulee pihdeillä vetämällä ulos.
Sylinteri on myös mahdollista irrottaa samalla, huomaa männän takana oleva nostotanko.
Ellei ole apua niin seuraavaksi venttiilipaketin tiivistys ja tarkistus. Myös paineputkien o-renkaat olisi hyvä vaihtaa.
Tiivistesatsi maksaa pari kolme kymppiä koko nostolaitteeseen.
Sylinteri on myös mahdollista irrottaa samalla, huomaa männän takana oleva nostotanko.
Ellei ole apua niin seuraavaksi venttiilipaketin tiivistys ja tarkistus. Myös paineputkien o-renkaat olisi hyvä vaihtaa.
Tiivistesatsi maksaa pari kolme kymppiä koko nostolaitteeseen.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 44 vierailijaa