Takanostovarsi ei pysy ylhäällä

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Major55
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 6:25 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Takanostovarsi ei pysy ylhäällä

Viesti Kirjoittaja Major55 »

Onko vika safety valvessa, sylinterissä vai ohjauksessa. Voimaa on, mutta kuorman ollessa ylhäällä joutuu laittamaan ketjuun kiinni ettei työväline laske maahan itsestään ennenaikaisin. 1955 mallin diesel Major (vain vanhan ohje löytyi).

http://www.ntractorclub.com/howtos/pdfs ... ically.pdf
Ostan Horn-Draulic etukuormaajan aisat ym Majoriin käyvää
Superdextaaja
Viestit: 12985
Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 9:12 am
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Superdextaaja »

Major55
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 6:25 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Dextaraanen, hoih

Viesti Kirjoittaja Major55 »

Kertooko nostovarsien laskunopeus mitään viasta. Varret ovat alhaalla n. 5 min päästä, kun ne ovat jääneet ylös ilman ketjua.
Ostan Horn-Draulic etukuormaajan aisat ym Majoriin käyvää
Major55
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 6:25 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

O-rengas

Viesti Kirjoittaja Major55 »

Ostan Horn-Draulic etukuormaajan aisat ym Majoriin käyvää
Superdextaaja
Viestit: 12985
Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 9:12 am
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Superdextaaja »

http://www.fixthatford.com/index.php?ma ... 0aa9d5eea1

Tuo siihen minun mielestä pitää laittaa. Jos on vanhempi Major. Ei taida nuo Back up ringit olla Majoriin tarkoitettuja.
Avatar
mike
Viestit: 5326
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 11:26 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi / Vts
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mike »

Vaihda männäntiiviste ensin, sylinteriputki on mahdollista hoonata samalla. Männäntiivisteen voi vaihtaa nostolaitekantta irrottamatta, kun irrottaa venttiilipaketin penkin edestä. Mäntä tulee pihdeillä vetämällä ulos.
Sylinteri on myös mahdollista irrottaa samalla, huomaa männän takana oleva nostotanko.
Ellei ole apua niin seuraavaksi venttiilipaketin tiivistys ja tarkistus. Myös paineputkien o-renkaat olisi hyvä vaihtaa.
Tiivistesatsi maksaa pari kolme kymppiä koko nostolaitteeseen.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 44 vierailijaa