Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Lähden jos töiltäni kerkiän. Joka kerta kun oon käyny, niin hernesopan ostolla on selvinny. On tullu onneks huutaessa järki päähän,näkyy siellä joiltain rahaa palavan reippaanlaisesti.Mutta hinnnanhan huutokaupassa määräävät vain ostajat.
Jos sää suosii, niin pääsen vain torstaina. Päässä sininen lippalakki, jossa Keski-Suomen Ilmailumuseon ropellilogo. Tuskin siellä niitä monta on. Ja musta nahkatakki ja jos sää on kyseenalainen, niin kumiteräsaappaat. Saa morjestaa.
Omana armeija aikana lähetit ajeli mopoilla, oli pääasiassa helkama raisuja mutta pari AX:ääkin löytyi. Siinä oli muuten kierroslukumittari . Tuosta joku huutaa varmaan kalkussa jonkun 3000euroa Olen muutaman kerran käynyt paikalla enkä ole missään muualla nähnyt romun nousevan niin koviin hintoihin kuin tuolla.
Ormu kirjoitti:Satuinpa vilkaisemaan huutokaupat.comin listaa, ja löysin Helkama AX-mopon. Mitähän armeija sellaisella on tehnyt?
tätä viimeksi kanssa ääneen ihmettelin siellä huutokaupassa ja siinä kuulolla oli joku kantahenkilökuntaan kuuluva joka selitti mulle että. Mopoa on saanut ajaa puolustusvoimissa ilman korttia joten näitä on sen tähden ollut ja että kyllä niilläkin harjoitusalueen metsässä päässyt suht hyvin ajamaan. eikä ole likikään niin rarkas vetää jostain suosta pois kun joku 350 kuutioinen enduropyörä.
Kuka töissäkäyvä tuonne koskaan pääsee kun kestävät yht. 3 päivää keskellä viikkoa? Eikö tuotakin vois tehdä niin että aamulla 8-10 olis näyttö ja sitten alkais huutaminen, ja niin kauan huudettais että kaikki on myyty. Oli kello sitten mitä hyvänsä.
Schimanski kirjoitti:Jopas oli toisella Helkama AX:llä kelattu kilometrejä mittariin
Täytyy olla hyvällä pidolla ollut. Virittämätön eli alunperin niin tosi tuhnu, joten ei ole voinut rällätä. Ei uskois noin paljoa kilometrejä näkevän mopossa