Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Oma xcover nyt huollossa ko ei gps toiminu. Muuten olen tykäny oikein. Ainoa vika että joskus käyttis tökkii ja puhelimessa ei ole omaa tallennus tilaa kunnolla joten itelä ainaki päivittäessä valitti että muisti täynnä. Muistikortti ei tuohon asiaan auta, voi ilmeisesti vähän kikkailemalla saaha muistikortille osan päivityksistä yms. mutta puhuivat että vaikuttaa takuuseen.
Saakos tuota rugbyä ees Suomesta ko jostaki tuli vastaan että olis usa markkina alueena ja ei tietoa tuodaanko ees Suomeen.
Kyseinen puhelin on ihan jees, mutta vakiona muistin puute hieman haittaa. Puhelimessa on kummia ilmiöitä mm. taipumus itsekseen boottailemiseen uutena, mutta ongelma jostakin ihmeen syystä vähenee tai katoaa ajan myötä. Vaivaa oli omassa ja työkaverin puhelimessa, mutta ilmiö pikku hiljaa katosi.
Itselläni on ollut motorola defy nyt vuoden, kerran käynyt kaiuttimen vuoksi huollossa mutta käyttö on ollut aika ankaraa kun metallimiehen taskussa pyörii niin kauitinta joutuu rautahileestä puhdistamaan..
Vettä on kestänyt ainakin satunnaiset vesipesut eikä ole näyttökään haljennut vaikka onkin ollut melkoisessa puristuksessa toisinkuin samsungin xcovereissa tuntuu käyvän. Satunnaista jumimistakin on ollut ilmoissa mutta puhelimen täydellisen tyhjennyksen jälkeen tuntuu taas toimivan, akunkesto JATKUVASSA käytössä on miinusta nettiselailu imee akun tyhjiin alle päivässä.
Kamera ja näyttö taitaa olla kestävien älypuhelimien parhaasta päästä.
Android 2.2 on ainoa huono puoli jota ensimmäisenä tulee mieleen, uudemmat versiot olisivat "kauniimpia ja nopeampia"
Viimeksi muokannut Juhnu, La Syys 29, 2012 7:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mitä olen kuullut niin tuo xcoveri on aivan toimiva kampe ja mitä ite kokeilin niin käyttiksen puolesta aika perus androidi puhelin... Jos viitsii rootata ja ajaa jonkun custom-rommin sisään niin tulee paljon parempi...
oma kohtasta kokemusta ei oo galaxy xcovereista, mutta muutamalla kaverilla noita on ja tuntuvat olevan koko ajan ''huollossa''
noh, ei sinänsä outoa samsungille, 2 samsungia itsekin omistaneena tuli melko tutuksi huoltoliike, kuukausittain piti käydä
vaikka tää nykyne nokia on ihan normi business communikator E7 nii kyllä tääki on ihmeen paljon pölyy vettä ja tiputteluu kestäny.. metalli kuoret joten painava ko p*rkele mutta näemmä ainaki kestää paremmin ku galaxy xcover (tää ollut marraskuusta asti huoltoja tähän mennessä 0, kaverin galaxy xcover joulukuulta asti huoltoja tähän mennessä 7 ja kaheksas menossa )
Insmat Rock V5 on ollut käytössä n. kuukauden. Ihan hyvä ja jämäkänoloinen luuri. Ainoana vikana on pari kertaa päivässä tapahtuvat satunnaiset uudelleenkäynnistykset ja siitä seuraavat pin koodien uudelleen syöttämiset. Vika korjautunee softan päivityksellä, kun näytti semmoinenkin siihen olevan saatavilla. Takuu menee mukamas, jos itse päivittää, joten täytyy lähettää insmatin huoltoon. Ladatahan tuon saa joka päivä, jos yhtään dataa sillä käyttää.
Tuplasim ominaisuuden takia sen ostin, kun ei juuri muita vaihtoehtoja ole markkinoilla. Soittaessa aina valitaan, että kummalla simmillä soitetaan. Puhelut tulee molempiin.
A95-N kirjoitti:oma kohtasta kokemusta ei oo galaxy xcovereista, mutta muutamalla kaverilla noita on ja tuntuvat olevan koko ajan ''huollossa''
noh, ei sinänsä outoa samsungille, 2 samsungia itsekin omistaneena tuli melko tutuksi huoltoliike, kuukausittain piti käydä
vaikka tää nykyne nokia on ihan normi business communikator E7 nii kyllä tääki on ihmeen paljon pölyy vettä ja tiputteluu kestäny.. metalli kuoret joten painava ko p*rkele mutta näemmä ainaki kestää paremmin ku galaxy xcover (tää ollut marraskuusta asti huoltoja tähän mennessä 0, kaverin galaxy xcover joulukuulta asti huoltoja tähän mennessä 7 ja kaheksas menossa )
Samsung xcover gts5690 ollut käytössä heinäkuun alusta, roiskevedenpitävyyden vuoksi ostin kun avoveneellä paljon liikun. Ei tuosta vasaraksi tai tabletin/läppärin korvaajaksi ole mutta kehtaa laittaa märän haalarin taskuun ja säilyttää paatin avolokerossa. Toimii puhelimena, näkee lukea sähköpostit ja uutiset nettilehdistä, gps fix riittävän nopea. Navionicsin vaatimaton karttasarja toimii mutta ei korvaa "oikeaa" plotteria tai paperikarttaa. Pari ekaa viikkoa samanlaisia buuttauksia mistä borg mainitsi mutta loppuivat ilman toimenpiteitä.
Huonoiksi puoliksi olen kokenut rannelenkin kiinnityspisteen puuttumisen, veneessä pitäisi varmistaa kaikki irtoesineet ja sen että jostain syystä nokioista lähetetyt MMS kuvat puhelin tulkitsee videoksi. Alkuperäisen muistikortin vaihdoin suurempaan ennen käyttöönottoa kun sopiva sattui olemaan, alkuperäistä 2Gb korttia en ole kokeillut. Huollossa ei puhelinta ole tarvinnut käyttää enkä ole paljon erilaisia aplikaatioita näprännyt joten muisti on riittänyt. Mökillä puhelin toimii mukavasti wlanin jakajana vakiosoftalla, ei tarvitse erikseen imuttaa ja säätää joikua mutta kuluttaa sähköä niin että tarvii olla laturissa kiinni.
Antaas kattoo pitemmälle, kolmen kuukauden käytön hehkuttaminen ei riitä. Odotan kestoiäksi kolmea vuotta ilman huoltokäyntejä, käyttäjän hölmöilystä johtuvat viat poislukien.
Ainoastaan kamerassa ja 3G verkoissa taitaa olla eroja, että kannattaa asia tarkastaa, jos meinaa etempää tilata.
Tuolta Chinavasionista saa muuten tuohon luuriin noita micro usb piuhoja (1.65€/kpl). Tuossahan on tuommoinen vesisuojattu tuo latausliitinkin, niin ei normaalit piuhat siihen rakoon mahdu.
A95-N kirjoitti:oma kohtasta kokemusta ei oo galaxy xcovereista, mutta muutamalla kaverilla noita on ja tuntuvat olevan koko ajan ''huollossa''
Paskapuhetta viimisen pääle
joooh, aivan varmasti onki paskapuhetta.. uskoo ken tahtoo, minä kerroin omat kokemukseni. fiat640 on jo vähän liika hyvä vertaus kuva ihmiselle jolle kaikki muu paitsi omassa käytössä olevat merkit ovat paskoja
Hienosti xcover toiminut tammikuusta lähtien, lasi on todella hyvä ei naarmuja vaikka onkin hieman krouvilla käytöllä. Pölyt ei mene mikkiin eikä kajariin, todella tyytyväinen kaiken kaikkiaan.
minulla xcover käynyt kerran huollossa koska kaiutin rupes säriseen ja näyttö halkesi takin povarissa ihan ittekseen... luin kyllä jostain että xcoverien näyttöissä ollut tyyppivikoja...jotkut ei oo saanu rikki millään ja joillain halkeillu ihan miten sattuu kuten mulla...yhtä kaikki takuuseen korjasivat parissa viikossa ja muuten olen tyytyväinen puhelimeen...kaikille erämiehille suosittelen lataamaan siihen sovelluksen nimeltä karttaselain...löytyy sit kätevästi maastokartat kännykästä....
joooh, aivan varmasti onki paskapuhetta.. uskoo ken tahtoo, minä kerroin omat kokemukseni. fiat640 on jo vähän liika hyvä vertaus kuva ihmiselle jolle kaikki muu paitsi omassa käytössä olevat merkit ovat paskoja
Jaajaa no enpä ole ainakaan ainoa
no jos jatketaan OT na niin enpä ole koskaan kuullut sulta omia kokemuksia haukkumistasi laitteista.. aina olet vain sanonu että tutulla on tai tutun tutulla tai kaupungila näkee tms.. et siis kerro omia kokemuksia kun sinulla ei semmoisia ole. minulla kokemuksia 2 samsung puhelimesta ja ne ainaki oli semmosia susia ettei ikinä enää..
Mulla on ainaki kokemusta kolmesta samsungista ja aika monesta nokialaisesta ja ei tuo samsung ainakaan laadussa tunnu häviävän nokialle yhtään. Muissa samsungeissa ei ole ollu mitään vaivaa paitsi tuossa galaxy xcoverissa tuo gps ei toiminu mutta luulis korjaantuvan seki ko huollosta tulee. Ei omissa nokialaisissakaan mitään vikaa isommin ollu mutta esim. kaiutimet tuntu olevan jotaki sekundaa ko alko rätiseen jo aika uutena.
Minulla on nokialaiset toimineet yllättävän hyvin vaikka ovat välillä olleet mm. märässä takintaskussa.
Minulla on myös E7, joka on palvellut reilun vuodenpäivät veljelläni ja minulla se oli käytössä puolisen vuotta. Nyt siihen pitäis laittaa uusi micro-usb pistoke, se pätki jo aiemmin, mut taannoin tuli totaalinen tuho.
Hyvin tuokin E7 kesti työkäyttöä. Toki ei pyöri missään työkalulootassa tms. mutta puhelimeksi jossa on liikkuvia osia, vaikuttaa ihmeen kestävältä.