Morsian

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

sakkola1
Viestit: 131
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 11:55 am
Viesti:

Morsian

Viesti Kirjoittaja sakkola1 »

Minusta oli aika huvittavaa, että kyseiset naiset suostuivat moiseen käytäntöön, mutta epäilen kovasti homman olevan tarkkaan suunniteltu ohjelman käsikirjoittajan taholta.
Ohjelma menettäisi kiinnostavuutensa, mikäli kaikki "maajussit" hemmottelisivat naiskokelaitaan, niinkuin tosielämässä tietenkin tapahtuisi.
Mutta kun pistetään hiukan "väriä" tapahtumiin, niin ihmisiä touhu alkaa kiinnostaa.

Tietenkään suuren yleisön sympatioita moinen sovinismi ei kerää, mutta juttu saattaa kääntyä loppumetreillä ko. herran voitoksi.
Katsos kaikella on tarkoituksensa.

Voin olla väärässäkin. Ei oke ensimmäinen kerta.
Kerran luulin erehtyneeni, mutta olin väärässä.

P.S. Tiedättekö mikä ero on naisten ja miesten hemmottelulla?
Kun naiset pitävät hemmottelupäivän, ne menee hillittömästi shoppailemaan ja tietenkin käyvät kampaajalla ja niin edelleen.

Kun miehet pitävät hemmottelupäivän, ne menevät kylän kaljakuppilaan ja ostelevat vuoronperään toisilleen uuden tuopin ja vähän väliä läpsäyttävät kaveriaan olalle ja sonovat: " oot sinä hyvä hemmo".
Sellaista on oikea "hemmottelu".
Ei mennä siitä, missä aita on matalin.
Mennään siitä, missä aitaa ei ole lainkaan.
sakkola1
Viestit: 131
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 11:55 am
Viesti:

morsian

Viesti Kirjoittaja sakkola1 »

Kovasti pahoillani olen, että vahingossa lipsautin aiheesta uuden aloituksen, vaikka tarkoitus olikin kommentoida aikaisempia maajussi -juttuja.

Voisikohan moderaattori siirtää tämän tuonne toiseen ketjuun?

Ja mitä minä erehtymisestäni kerkesin tuossa mainita????!! :oops:
Ei mennä siitä, missä aita on matalin.
Mennään siitä, missä aitaa ei ole lainkaan.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: 310B, ari, ch, rölli, ZTS ja 49 vierailijaa