Kanssa-autoilijan rangaistus

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Juissis
Viestit: 206
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 10:44 pm
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juissis »

Eepee kirjoitti:Jos haluaa välttämättä adrenaliinipiikkejä, niin Harri Ässän kannattaa siirtää toimintansa nyrkkeilykehään, voimanostokisoihin tai vaikka piirikunnallisiin hiihtokilpailuihin 8) . Siellä saa ihan tasapuolisesti pullistella voimillaan -jos niitä on- toisten samanlaisten kanssa. Liikenne ei ole sitä varten.

Itse pidän niin hitaan ja halvan diiseliauton kuin suinkin. Autolla ajaminen on yhtä urheilullista ja kicksejä antavaa kuin maalin kuivamisen seuraaminen...
Mutta jos tämä onkin ritari ässä, kun on kaikenlaisia turbo nappuloita :shock:
V...llako vihellät ku huuli on halaki...
Yanmar ytb 1300s terapiakone
Honda trx 350 4x4 ristuksen vanha mönkijä
Ferkku
Viestit: 5144
Liittynyt: To Joulu 22, 2005 9:51 pm
Paikkakunta: suupohoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ferkku »

Harri S kirjoitti:
-VJ- kirjoitti:Kyllä näin talvikelillä tuntuu välillä kaupungilla käydessä pikkupiru istuvan olkapäillä. Aina yhtä herkullinen tilanne on liikennevaloissa kun viereiselle kaistalle tule napiaisten BMW. Ajelen C5:llä, etuveto, automaatti , hyvät talvirenkaat ja auton luistonesto toimii eikä estä rivakkaa lähtöä. Sitten lähden liikkeelle sen mitä renkaista pitoa löytyy ja sitä löytyy aina enemmän kuin takavetopörräilyautosta. Mukava katsoa että kestääkö sata vai kaksisataa metriä että se bemari painaa ohi kaupunkialueella noin 90 vauhdilla! Sama toimii myös mersujen ja volvojen kanssa. Itse en toki ylitä sallittua 50 tai 60 nopeutta.
Kaikki kiihdytysautotkin on tunnetusti etuvetoautoja. Vai onko.
Ja kiihdytyskilpailut ajetaan liukkaalla talvikelillä. Vai ajetaanko?
masina
Viestit: 1319
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 9:42 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja masina »

Ajomies kirjoitti:Voi sinne tulla kyytiin jakamaan niitä neuvoja, näkisipä vähän mitä muuta siinä joutuu tekemään, kun ei siihen pysäkille ole tarkoitus leiriintymään ruveta. Laske mitä kaikke kerkiät tekemään 10-20 sekunnissa jonka se pysäkillä olo kestää?
Vie ehkä sekunnin. Niin kiire ei voi olla.
Ajomies
Viestit: 28157
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

masina kirjoitti:
Ajomies kirjoitti:Voi sinne tulla kyytiin jakamaan niitä neuvoja, näkisipä vähän mitä muuta siinä joutuu tekemään, kun ei siihen pysäkille ole tarkoitus leiriintymään ruveta. Laske mitä kaikke kerkiät tekemään 10-20 sekunnissa jonka se pysäkillä olo kestää?
Vie ehkä sekunnin. Niin kiire ei voi olla.

On siinä, ja loppuu kädet kesken. Heti kun auto pysähtyy vilkaisu sisäpeiliin mistä reiistä matkustajat on poistumassa, joskus kolme nappulaa käytettävänä, sitten jos on joku tulossa kyytiin pitää naputella taksa kohilleen, sitten ovet kiinni ja sitten tassut ratille ja sormi vilkulle, ei siinä ole aikaa ehtiä kohtaa missä se vilkku sattuu jäämään päälle , kun aika usein on juuri siinä palautuskohdassa ja ei se siinä pysy, tai ei aina edes menen sinne vilkkuasentoon. Sitten pitäisi ratilla etsiä se kohta........ei kestä leikkiä. Mutta tervetuloa vaan tutustumaan ja tekemään viisaita neuvonantoja, kyllä toimivat ohjeet kelpaa ja sovelletaan......mutta ei mitään teoreettisia höpinöitä.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Harri S
Viestit: 1318
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 10:30 am
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Harri S »

Juissis kirjoitti:
Eepee kirjoitti:Jos haluaa välttämättä adrenaliinipiikkejä, niin Harri Ässän kannattaa siirtää toimintansa nyrkkeilykehään, voimanostokisoihin tai vaikka piirikunnallisiin hiihtokilpailuihin 8) . Siellä saa ihan tasapuolisesti pullistella voimillaan -jos niitä on- toisten samanlaisten kanssa. Liikenne ei ole sitä varten.

Itse pidän niin hitaan ja halvan diiseliauton kuin suinkin. Autolla ajaminen on yhtä urheilullista ja kicksejä antavaa kuin maalin kuivamisen seuraaminen...
Mutta jos tämä onkin ritari ässä, kun on kaikenlaisia turbo nappuloita :shock:
Joka kodin HannuKarpot iskee taas.

:lol:

Keloineen vapoineen meni, kuten aavistinkin, mutta adrealiinit puran rintamamiestalon kellariremontissa, vaikka se ei kuulu tähän topiikkiin. Vähemmilläkin lihasvoimilla tuolla liikenteessä pärjää kun auto ei ole työnnettävää mallia.

Suosittelen lainatuille vaikka naisen hankkimista, niin löytyyy se omakin elämä.
Harrilla taitaa olla herkkä hipiä ;- ) t: Tietäjä
Harri S
Viestit: 1318
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 10:30 am
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Harri S »

Ferkku kirjoitti:
Harri S kirjoitti:
-VJ- kirjoitti:Kyllä näin talvikelillä tuntuu välillä kaupungilla käydessä pikkupiru istuvan olkapäillä. Aina yhtä herkullinen tilanne on liikennevaloissa kun viereiselle kaistalle tule napiaisten BMW. Ajelen C5:llä, etuveto, automaatti , hyvät talvirenkaat ja auton luistonesto toimii eikä estä rivakkaa lähtöä. Sitten lähden liikkeelle sen mitä renkaista pitoa löytyy ja sitä löytyy aina enemmän kuin takavetopörräilyautosta. Mukava katsoa että kestääkö sata vai kaksisataa metriä että se bemari painaa ohi kaupunkialueella noin 90 vauhdilla! Sama toimii myös mersujen ja volvojen kanssa. Itse en toki ylitä sallittua 50 tai 60 nopeutta.
Kaikki kiihdytysautotkin on tunnetusti etuvetoautoja. Vai onko.
Ja kiihdytyskilpailut ajetaan liukkaalla talvikelillä. Vai ajetaanko?
Lukases se viestin kohta uudestaan...
Harrilla taitaa olla herkkä hipiä ;- ) t: Tietäjä
-VJ-
Viestit: 477
Liittynyt: Ti Joulu 28, 2010 12:24 pm
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -VJ- »

Harri S kirjoitti:
Ferkku kirjoitti:
Harri S kirjoitti:
-VJ- kirjoitti:Kyllä näin talvikelillä tuntuu välillä kaupungilla käydessä pikkupiru istuvan olkapäillä. Aina yhtä herkullinen tilanne on liikennevaloissa kun viereiselle kaistalle tule napiaisten BMW. Ajelen C5:llä, etuveto, automaatti , hyvät talvirenkaat ja auton luistonesto toimii eikä estä rivakkaa lähtöä. Sitten lähden liikkeelle sen mitä renkaista pitoa löytyy ja sitä löytyy aina enemmän kuin takavetopörräilyautosta. Mukava katsoa että kestääkö sata vai kaksisataa metriä että se bemari painaa ohi kaupunkialueella noin 90 vauhdilla! Sama toimii myös mersujen ja volvojen kanssa. Itse en toki ylitä sallittua 50 tai 60 nopeutta.
Kaikki kiihdytysautotkin on tunnetusti etuvetoautoja. Vai onko.
Ja kiihdytyskilpailut ajetaan liukkaalla talvikelillä. Vai ajetaanko?
Lukases se viestin kohta uudestaan...
Se kohta: tänne pohjoiseen ei kaupungille suolaa riitä kun kaikki kuluu etelässä. Mainitsemani risteykset ovat läpi talven liki kiillotetulla jäällä. Tällaisella alustalla ajamani ranskan rapea on varsin hyvin etenemiskykyinen päinvastoin kuin moni pörräilyhenkinen vanhempi saksalaisvalmisteinen ajoneuvo.
finnpower
Viestit: 209
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 8:43 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnpower »

finnpower
Viestit: 209
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 8:43 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnpower »

Eepee
Viestit: 6382
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eepee »

Haaaaarri Ässä, neppisauto tässä :lol: !

Anteeksi, kun herne kimmahti etelän miehen onteloon 8) . Autot ovat minun mielestä tavattoman tylsiä ja hitaita, saa sitä muutakin mieltä olla, ei siinä mittään. Tuupa Motoparkkiin, siellä on kivempaa kuin motarilla. Saat kunnon vastuksenkin. Motarilla ajellaan töihin ja kottiin. Tai naisiin, onnekkaat :lol: ...
topik
Viestit: 2369
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 2:12 pm
Paikkakunta: Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja topik »

Tollainen juttu tuli vastaan yhdellä palstalla jolla käsiteltiin tätä asiaa..

http://www.youtube.com/watch?v=4HfMUGsniJ8

Apina vastaan apina..
Ympyrä kun sulkeutuu ollaan lähtöpisteessä.
http://www.konekansa.net/content.php?1-Etusivu
Harri S
Viestit: 1318
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 10:30 am
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Harri S »

Eepee kirjoitti:Haaaaarri Ässä, neppisauto tässä :lol: !

Anteeksi, kun herne kimmahti etelän miehen onteloon 8) . Autot ovat minun mielestä tavattoman tylsiä ja hitaita, saa sitä muutakin mieltä olla, ei siinä mittään. Tuupa Motoparkkiin, siellä on kivempaa kuin motarilla. Saat kunnon vastuksenkin. Motarilla ajellaan töihin ja kottiin. Tai naisiin, onnekkaat :lol: ...
Kovin kovasti tunnut edelleen kantaa ottavan. Missä ahistaa?
Hyvä että sulla jatkuu tuo asialinja kirjoituksissasi. Asiakommentteihin multa saa toki asiavastaukset, kuten ehkä huomaat. Asiattomiin ei.

Kovin kaukana on Virtasalmi. Ei maksa vaivaa, kun siellä loppuu suoraanajot kohta muutenkin ja vaikka toi nykyinen avokki niiltä suunnilta kotoisin onkin.

Onni on aika pitkälti itsestä kiinni, myös naisten kohdalla. Ja valitettavasti sitä onnea osaa yleensä arvostaa vasta, kun on muutaman kerran kompuroinut.
Itse olen kuitenkin ajatellut olla vanhainkodissa sillä puolella pöytää, jossa niitä tarinoita kerrotaan. En sillä puolella, jossa niitä vaan kuunnellaan.

Hyvää päivänjatkoa. Ei herneitä.
Harrilla taitaa olla herkkä hipiä ;- ) t: Tietäjä
Eversti

Viesti Kirjoittaja Eversti »

Ajomies kirjoitti:Voi sinne tulla kyytiin jakamaan niitä neuvoja, näkisipä vähän mitä muuta siinä joutuu tekemään, kun ei siihen pysäkille ole tarkoitus leiriintymään ruveta. Laske mitä kaikke kerkiät tekemään 10-20 sekunnissa jonka se pysäkillä olo kestää?
Linja-autonkuljettajan työssä lienee kuitenkin ykkösasia auton kuljettaminen liikennesääntöjen mukaan. Pysäkkiä lähestyttäessä vilkku oikealle, eikä ohjauspyörää käännetä valmiiksi vasemmalle siellä pysäkillä (jos haluaa vilkuttaa pysäkilläoloajan). Pysäkiltä lähtiessä vilkaisu peiliin ja vilkku vasemmalle.
Näiden asioiden väliin sitten se muu touhottaminen.
Änkyrä

Viesti Kirjoittaja Änkyrä »

Eversti kirjoitti:
Ajomies kirjoitti:Voi sinne tulla kyytiin jakamaan niitä neuvoja, näkisipä vähän mitä muuta siinä joutuu tekemään, kun ei siihen pysäkille ole tarkoitus leiriintymään ruveta. Laske mitä kaikke kerkiät tekemään 10-20 sekunnissa jonka se pysäkillä olo kestää?
Linja-autonkuljettajan työssä lienee kuitenkin ykkösasia auton kuljettaminen liikennesääntöjen mukaan. Pysäkkiä lähestyttäessä vilkku oikealle, eikä ohjauspyörää käännetä valmiiksi vasemmalle siellä pysäkillä (jos haluaa vilkuttaa pysäkilläoloajan). Pysäkiltä lähtiessä vilkaisu peiliin ja vilkku vasemmalle.
Näiden asioiden väliin sitten se muu touhottaminen.
Kuten Kivenpyörittäjän kylässä eräässä kohtauksessa todettiin, että parhaita lapsenkasvattajia ovat ne joilla ei ole lapsia.
Eversti

Viesti Kirjoittaja Eversti »

Änkyrä kirjoitti:
Eversti kirjoitti:
Ajomies kirjoitti:Voi sinne tulla kyytiin jakamaan niitä neuvoja, näkisipä vähän mitä muuta siinä joutuu tekemään, kun ei siihen pysäkille ole tarkoitus leiriintymään ruveta. Laske mitä kaikke kerkiät tekemään 10-20 sekunnissa jonka se pysäkillä olo kestää?
Linja-autonkuljettajan työssä lienee kuitenkin ykkösasia auton kuljettaminen liikennesääntöjen mukaan. Pysäkkiä lähestyttäessä vilkku oikealle, eikä ohjauspyörää käännetä valmiiksi vasemmalle siellä pysäkillä (jos haluaa vilkuttaa pysäkilläoloajan). Pysäkiltä lähtiessä vilkaisu peiliin ja vilkku vasemmalle.
Näiden asioiden väliin sitten se muu touhottaminen.
Kuten Kivenpyörittäjän kylässä eräässä kohtauksessa todettiin, että parhaita lapsenkasvattajia ovat ne joilla ei ole lapsia.
Mutta tällä kasvattajalla on ajokokemusta linja-autolla :D :D
Maaseudulla ja kaupungissa (Turku).
Ajomies
Viestit: 28157
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

Eversti kirjoitti:
Ajomies kirjoitti:Voi sinne tulla kyytiin jakamaan niitä neuvoja, näkisipä vähän mitä muuta siinä joutuu tekemään, kun ei siihen pysäkille ole tarkoitus leiriintymään ruveta. Laske mitä kaikke kerkiät tekemään 10-20 sekunnissa jonka se pysäkillä olo kestää?
Linja-autonkuljettajan työssä lienee kuitenkin ykkösasia auton kuljettaminen liikennesääntöjen mukaan. Pysäkkiä lähestyttäessä vilkku oikealle, eikä ohjauspyörää käännetä valmiiksi vasemmalle siellä pysäkillä (jos haluaa vilkuttaa pysäkilläoloajan). Pysäkiltä lähtiessä vilkaisu peiliin ja vilkku vasemmalle.
Näiden asioiden väliin sitten se muu touhottaminen.
Aha.....no eipä niitä pyöriä enää siinä pysäkille mentäessä käännettä mihinkään, mutta kun ne oikeaa, napsahtaa vilkku pois, ja jää vielä aika usein juuri siihen kohtaan missä se "laukeaa" pois, eli sitä ei silloin saa vipua mitenkään päälle. Ja voipi everstikin käydä tutustumassa muihinkin ajoneuvoihin kuin siihen mikä persiin alla on, avautuisi hieman näkemyksiä. Luin tuon everstin kommentin ja nyt taitaa ollakin kyseessä näitä huipputaitavia keikkakuskeja jotka osaavat kaiken, vai menikö pieleen?
Viimeksi muokannut Ajomies, Su Helmi 26, 2012 11:45 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Eversti

Viesti Kirjoittaja Eversti »

Ajomies kirjoitti: Ja voipi everstikin käydä tutustumassa muihinkin ajoneuvoihin kuin siihen mikä persiin alla on, avautuisi hieman näkemyksiä.
Luultavasti olen peruutellutkin enemmän kuin sinä ajanut eteenpäin. Ja ryypännyt kahvia enemmän, kuin olet polttanut löpöä. :roll:

Vie muuten pajalle se auto, jos siinä ei pysy vilkku päällä. :shock:
Ajomies
Viestit: 28157
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

Eversti kirjoitti:
Ajomies kirjoitti: Ja voipi everstikin käydä tutustumassa muihinkin ajoneuvoihin kuin siihen mikä persiin alla on, avautuisi hieman näkemyksiä.
Luultavasti olen peruutellutkin enemmän kuin sinä ajanut eteenpäin. Ja ryypännyt kahvia enemmän, kuin olet polttanut löpöä. :roll:

Vie muuten pajalle se auto, jos siinä ei pysy vilkku päällä. :shock:
Ei se ole vika.........taitaa olla monessa pienemmässkin ajokissa tuollainen omituisuus, ominaisuus.
Varmasti suoria teitä, jos ei kerran vilkkujen toiminta ole selvinny........nii no käytetäänkö niitä vilkkuja Turuus?
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Eversti

Viesti Kirjoittaja Eversti »

Ajomies kirjoitti:.....nii no käytetäänkö niitä vilkkuja Turuus?
Kokemuksesta ja jotakin keskustelumahdollisuuksista kanssasi tietävänä, päätän kommentointini kiireistäsi ratin takana tähän.
Ulkona paistaa aurinko. Lähde sinäkin hiihtämään :wink:
Änkyrä

Viesti Kirjoittaja Änkyrä »

Eversti kirjoitti:
Mutta tällä kasvattajalla on ajokokemusta linja-autolla :D :D
Maaseudulla ja kaupungissa (Turku).[/quote]
Ihanko vakituisessa työsuhteessa vai huippukeikkailijana oman toimen ohella ja toisen leivän syrjässä? Tulin muuten juuri hiihtämästä.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: boxer2000, Google [Bot] ja 56 vierailijaa