Aamutossuissa postilaatikolle?

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

jamppi
Viestit: 2252
Liittynyt: Su Marras 19, 2006 1:17 pm
Paikkakunta: Heinola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jamppi »

Karvacroksit on käytössä näin talvella, nämähän on ne reiättömät mallit joissa ei sukka kastu

Reinotkin löytyy mutta ei niillä saat.nan kusiluistimilla ulos voi mennä
6 Nuhvia
2 Leukkua
Olympia -37 5-6 Hp
BMV 8-10 Hv
Lasikuulapuhallusta masinisteille
sohvi
Viestit: 4575
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: vihti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sohvi »

croksit jalassa hilpasen pienemmät lenkit. Yöpuvussa voi hyvin hakea postit lootasta. Ohikulkijat ehkä vähän hämmästelevät, mutta ajakoot ojaan, jos eivät tiellä pysy : D
www.sohvinkulma.fi
International McCormick B 414 vm 1961 työkone
Ford Super Major 5000, isännän lelu : )
er3004
Viestit: 1872
Liittynyt: To Tammi 05, 2006 6:09 pm
Paikkakunta: kalvola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja er3004 »

grani kirjoitti:Minä kävelen postilaatikolle Crocseissa. Loskakelillä eivät oikein tunnu mukavilta mutta siinä ainakin herää kunnolla.
Kroksit jalassa lehden haku aamulla 6 aikaan, kahvin tippuessa.
Sain karvakrossit viime jouluna, mutta eihän niitä sinällään voinut pitää,
jalat oli, kuin tulessa, mutta karvat pois niin on sopivat, kun pidän
villasukkia muutenkin jalassa.
Viimeksi muokannut er3004, Su Joulu 11, 2011 6:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yrittänyttä ei laiteta
Avatar
Matsikka
Viestit: 16227
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

Vaikka posti tuloo 10-11 välillä, aamutossuilla joskus tulee haettua, puukengillä vielä useammin.

Aamuherätys on yleensä klo 6.15 ja sängystä Huomenta Suomea katsellen lähtee päivä hyvin käyntiin, kaurapuuron ja kahvin kera.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
- JP -
Viestit: 223
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:10 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja - JP - »

Minkälaisia reinoja teillä oikein on. Reinot on uutena ehkä pitävimmät talvikengät mitä voi olla, ainakin jos toinen kenkävaihtoehto on buutsit, kuten allekirjoittaneella. Pari vuotta vanhana reinoista alkaa olemaan jo paras pito poissa, ja sitten ovat kyllä jo melkoiset k*siluistimet.

Ja kyllä reinoja tulee käytettyä suht paljon, ovat mukavat ja siistit kengät. Toiset vasta toki menossa, ja ensimmäisetkin on vielä takaovella tupakkikenkinä...
Matkija on vain hieman myöhästynyt edelläkävijä.
ultimate welder
Viestit: 4191
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 10:00 pm
Paikkakunta: 39750
Viesti:

Re: reiskat

Viesti Kirjoittaja ultimate welder »

piko kirjoitti:minä käytän grokseja ko tarkotukseen ja muutenkin jatkuvasti myös hitsatessa tosimies käyttää krogseja.
Reinot jalassa olen kokeillut myös prätkällä ajoa, isommalle vaihtaessa vaihdepoljin ikävästi nälväsee vasemman isonvarpaanjuureen, jonkinlaisen nahkavahvikkeen tuohon kaipaisi, crogseilla ajaminen mukavan ilmavaa, kunhan kääntää sen remelin siitä jalkaterän päältä kantapään puolelle..ettei muovivirsu tipahda jalasta... :lol:
-SS-
Viestit: 15653
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Reinot kastuu märässä lumessa, kun pohja on ohut ja sivut on sitä huopaa. Mää potkasen tilavat huopakummisaappaat ulosmennessä jalkaan ja sisään tullessa jalasta pois, on kyllä saapasrenki oven pieles varalla.

-SS-
Pellervo
Viestit: 749
Liittynyt: La Joulu 31, 2005 6:20 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pellervo »

Olin 50 vuotta sitten Ruotsissa trattoritehtaalla kesätöissä. Meillä oli siellä sellainen puukenkämuoti "träskor", se jäi päälle ja vieläkin mielestäni parhaat kengät ovat aamulehden hakuun nuo puukengät, paksut kumitetut pohjat, näppärä lykätä jalkaan, eikä pieni lumikaan haittaa.
MORSKU
Viestit: 2109
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 6:54 pm
Paikkakunta: ROVANIEMI - OULU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MORSKU »

Jokaisella tosimiehellä on Reinot :idea:

Pitempää matkaa kun ajan niin reiskat jalassa ja lehden haen joka aamu reiskoilla ja laitan samalla emännän auton roikkaan jos tarvista ja saatanpa käydä kylillä tekeen loton tai tms reiskat jalassa :wink:

Kerran yhtenä syysviikonloppuna meitä naapuruksia oli 5 kpl postilaatikoilla ja kaikilla reiskat jalassa myös kahdella rouvalla :D

Ompa tullut tehtyä "sitäkin" reiskat jalassa 8) :lol:

Yhdet reiskat minä kulutan "puhki" vuodessa :shock:
Lissää paskaa housuun ja ette päin...
samovaari
Viestit: 1002
Liittynyt: La Syys 04, 2010 8:40 am
Paikkakunta: ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samovaari »

Voi voi kun mulla on vaan Sauli tossut nytkin jalassa (Reino kopio),saako ne jalassa osallistua Reino keskusteluun. Reinot on kova sana. Sukulaispojan -n.11v-joululahja toive on Reinot----ei nuoret ihan pöhköjä ole.----tuosta postin hausta; olen kesäaikaan hakenut aamupostia ihan kalsareissa vaan tai saunapyyhe ympärillä, onpahan nuorilla aamulenkki naisilla jotain mistä päivän haaveilevat----------Onko nuo kroksit niitä mistä jää lumeen semmoinen jälki kuin joku peikko olis talsinut------Ps---otin varalta nuo Saulit pois jalasta----
hth
Viestit: 436
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 11:05 am
Paikkakunta: Suomenniemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hth »

Puukengät. Karvat ja kaikki musta/valkoiset 8)
Lucas
Viestit: 2562
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:34 am
Viesti:

Re: reiskat

Viesti Kirjoittaja Lucas »

.
Viimeksi muokannut Lucas, Ke Joulu 26, 2018 8:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HL-Zetor
Viestit: 4723
Liittynyt: Su Marras 07, 2010 7:18 pm
Paikkakunta: VIRRAT
Viesti:

Re: reiskat

Viesti Kirjoittaja HL-Zetor »

Lucas kirjoitti: Juu ja sitten lipat ja tulee kaunista jälkeä. Noin 20 000 kertaa moottoripyörällä kaatuneena olen oppinut että varusteet kannattaa olla päällä. Säästää huomattavasti laastarikuluissa.
Eiks kannattaisi hommata trike? :mrgreen:
Tai apupyörät?
Okei,kyse varmaan crossihommista tai ......
Jammu
Viestit: 22723
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Re: reiskat

Viesti Kirjoittaja Jammu »

Lucas kirjoitti:...

Huolestuttavaa on katsella nuoria jotka suhailee shortseissa mopoilla.
Ja teepaitapäällä skootterilla.

Tulle nuiitä isoja karvakulliukkojakin vastaan kädet paljaana harrikoilla isolla tiellä. Mun alkaa jo pelkkä ajatuskin kolottaa niveliä. No on sitä itytekin tullut ajettua sandaalit jalasa rätkää
Suomi kuuluu länsimaihin
Eversti

Viesti Kirjoittaja Eversti »

Pellervo kirjoitti:Olin 50 vuotta sitten Ruotsissa trattoritehtaalla kesätöissä. Meillä oli siellä sellainen puukenkämuoti "träskor", se jäi päälle ja vieläkin mielestäni parhaat kengät ovat aamulehden hakuun nuo puukengät, paksut kumitetut pohjat, näppärä lykätä jalkaan, eikä pieni lumikaan haittaa.
Puukengät eivät kyllä tule kysymykseenkään, sillä niissä on svenssonin leima, enkä kestä sitä. Vaikka tuo aamutossujuttu tuntuukin homojen hommilta, alkoivat nuo roksit kiinnostaa, Josko ne nyt sitten kehtaisi ostaa, kun ovat niin yleisetkin. :shock:
ultimate welder
Viestit: 4191
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 10:00 pm
Paikkakunta: 39750
Viesti:

Re: reiskat

Viesti Kirjoittaja ultimate welder »

Jammu kirjoitti:
Lucas kirjoitti:...

Huolestuttavaa on katsella nuoria jotka suhailee shortseissa mopoilla.
Ja teepaitapäällä skootterilla.

Tulle nuiitä isoja karvakulliukkojakin vastaan kädet paljaana harrikoilla isolla tiellä. Mun alkaa jo pelkkä ajatuskin kolottaa niveliä. No on sitä itytekin tullut ajettua sandaalit jalasa rätkää
Näinhän se on, mutta +25 celssiusta mittarissa ei aina niitä kurateksejä /nahkoja niskaan jaksa kiskoa..sellanen jäähdyttävä rinki jonkin paikan ympärillä sitten ajetaan..riskit kyllä tiedostaen.
Schimanski
Viestit: 241
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2008 6:32 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Näillä kehtaisi hakea aamulehden laatikolta :)

http://tapparashop.fi/images/reinot.jpg
Masi
Viestit: 112
Liittynyt: La Huhti 16, 2011 8:47 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Masi »

Mikä mies se ei Reinoissa ilikiä liikkua, niissähän käyään kaupassakin.


On juoksukisat ainoille ja reinoille
http://www.pyterlahti.net/ainoreinotaustaa11.htm

Ja jopa kansanedustaja esiintyy Reinoissa
http://www.youtube.com/watch?v=w8BUTIX-KJE

http://www.reinokauppa.fi/product_catalog.php?c=27
Näyttää olevan jos jonkinlaista reinoa ja ainoa tarjolla
kervinen
Viestit: 1473
Liittynyt: To Elo 30, 2007 8:54 am
Paikkakunta: KYMI
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kervinen »

Reinoista pohja kastuu ja kantio on tallattu littaan kun ei ole malttanu laittaa huolella jalkaan.
Turvakengät sujahtaa jalkaan helposti vaikka olis kädet täynnä eikä tarvi kumarrella. Nauhat auki tulee tepasteltua niilläkin, melkein kun puukengät.
V361
Viestit: 6663
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:17 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V361 »

Siinä vaiheessahan vasta tuntee "vannoutuneen" reiskafanin kun "läpsymalli" ei kelpaa mutta normireiskasta on kantatötsä potkaistu sisälle.
Mulla kestää ussissa noin viikon kuosissaan, sitten on kanta sisällä eli itse tehty tossumalli... :D
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa