Aamutossuissa postilaatikolle?

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Eversti

Aamutossuissa postilaatikolle?

Viesti Kirjoittaja Eversti »

Mietin tänä aamuna saappaita jalkaan vetäessäni, että voisiko aamuneljältä käydä postilaatikolla aamutossut jalassa. Eihän siihen aikaan monikaan liiku, joten kiinnijäämisen riski olisi aika pieni.
No ei muuta kuin läheiseen Citymarkettiin ja Reiskat olisikin saanut 29 €:lla. Siinä katselin niitä ja olin jo koppaamassa yhdet sovitettavaksi, kun siihen tuli joku jätkä tuijottamaan. Aloin miettimään, minkälaisena miehenä tuokin minua pitää, kun aamutossuja katselee.
Eikö se ole niin, että miehinen mies ei aamutossuissa hippase, ei edes yöllä?
Avatar
ihmehitsari
Viestit: 18627
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ihmehitsari »

:shock: Olen ollut siinä uskossa viime ajat,
että Reinot ovat trendikamaa ja sopivat paikkaan kuin paikkaan, tilanteeseen kuin tilanteeseen.
säästellen sippiin
jore
Viestit: 313
Liittynyt: Su Heinä 24, 2011 11:28 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jore »

Van jo toki pitää reinot,tai jotkut tossut olla,Joka miehellä.
Viiskuus10
Viestit: 1000
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2009 10:25 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Viiskuus10 »

No ei helekatissa, reiskat on niiiin liukkaat iljantella, että........
Jammu
Viestit: 22701
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jammu »

mitä siellä laatikossa siihen aikaan on?

Meilläpäin arkipäivänä hyvässä lykyssä 1100 jälkeen saatta olla posti ja Aamulehti?

Viikonloppuisin isoon lootaan lähikaupalle tulee Al kyllä ennen 0600

Vaimon velipoika, alta 30vee, käyttää reinoja joka paikassa, melkein tekee autoremonttiakin reinoissa, ainakion omassa pajassa.
Viimeksi muokannut Jammu, Su Joulu 11, 2011 1:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Suomi kuuluu länsimaihin
ylioyja
Viestit: 7659
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkkala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ylioyja »

JOS olisin semmonen mies jota miehenä pitäisin,
nin minen aattelis "mitä muut aattelee".
Jammu
Viestit: 22701
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jammu »

ylioyja kirjoitti:JOS olisin semmonen mies jota miehenä pitäisin,
nin minen aattelis "mitä muut aattelee".
Ei tule minunkaan kovin usein ajatuksia uhrattua sille mitä muut ajattelee.

Tulee jatkuvalla syötöllä tehtyä kaikkea poikkeavaa, sitä taitaa olla jo kaikenmoinen hurun ajelu kylällä avorattorilla säällä kuin säällä.
Suomi kuuluu länsimaihin
grani
Viestit: 3832
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2007 8:23 pm
Paikkakunta: Sipoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grani »

Minä kävelen postilaatikolle Crocseissa. Loskakelillä eivät oikein tunnu mukavilta mutta siinä ainakin herää kunnolla.
Fordson Super Major Roadless Manuel 590E
ARA, Temmes, Ducati, Olympia, Hatz
Ford Trader 590E teräsveneessä
Ford Trader 590E varavoimala, y.m.
Ihmeitä tehdään hetkessä, mahdottomuus vie hieman pidemmän ajan.
ultimate welder
Viestit: 4191
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 10:00 pm
Paikkakunta: 39750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ultimate welder »

Trendikamaa ovat Reinot, katu-uskottavatkin vielä... :wink:

http://www.bootfactory.fi/fi/tuotteet?p ... egory_id=7
Jammu
Viestit: 22701
Liittynyt: Pe Tammi 08, 2010 10:39 pm
Paikkakunta: Juupajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jammu »

ultimate welder kirjoitti:Trendikamaa ovat Reinot, katu-uskottavatkin vielä... :wink:

http://www.bootfactory.fi/fi/tuotteet?p ... egory_id=7
hiukan pisti mietityttään, onko pilkunpaikka hinnassa oikea - ehkä köyhälle kaikki on vaan kallista
Suomi kuuluu länsimaihin
MF165Multi
Viestit: 1729
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 5:21 pm
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MF165Multi »

Crocsseissa aamuisin kuntosalille ja postilaatikolle, kuitenkin vaan alle -20 pakkasessa.
ultimate welder
Viestit: 4191
Liittynyt: Su Huhti 13, 2008 10:00 pm
Paikkakunta: 39750
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ultimate welder »

Jammu kirjoitti:
ultimate welder kirjoitti:Trendikamaa ovat Reinot, katu-uskottavatkin vielä... :wink:

http://www.bootfactory.fi/fi/tuotteet?p ... egory_id=7
hiukan pisti mietityttään, onko pilkunpaikka hinnassa oikea - ehkä köyhälle kaikki on vaan kallista

Kotimaista käsityötä :wink:
fiigumies
Viestit: 1998
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 1:34 am
Paikkakunta: Hamina/Kannusjärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fiigumies »

Meille tulee viikolla posti 08.30-09.30 ja viikonloppuna tulee joskus 07.00 aikaa, ja viikolla haen t-paidassa, kalsareissa ja crocseissa postin kun postilaatikko n.20m pääs ulko ovesta mut naapurin riihelle näkyy suoraa siintä, pitää olla vähä varuillaa ettei ketää näy :D
FORDSON MAJOR vm.1957 ja FIATAGRI 70-90DT vm.1987 ja ISME 1400
-fiigumies-
elkonpelto
Viestit: 90
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 4:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja elkonpelto »

Minulla on kotioloissa Reinot jalassa pyhäinpäivästä pääsiäiseen. Ei hävetä yhtään. Osa parikymppisistä amk-oppilaistanikin käyttää niitä sisäkenkinä. :lol:
Sirkkeli ja 8 sormea
Viestit: 7788
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea »

Olen kuullut mainittavan,että kun eukko antaa lahjaksi Reino tohvelit,niin silloin siitä parisuhteesta on se kiihkeämpi hehku hävinnyt,tiedä sitten onko asiassa perää,mutta uskoisin alkapian jostain päin tulevan,tarkennusta asiaan.
MOP
Viestit: 7531
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MOP »

Ostin reilu vuosi sitten Seppälän Prismasta Reinot itselleni ja ei tullut mieleenkään ajatella, mitä muut on asiasta mieltä. Ainoastaan jouduin turvautumaan myyjärouvan apuun, että löytyi tarpeeksi suuret. Mulla kun tuon ulkonäön suhteen ei juuri ole menetettävää. Emäntä toi Jämsästä jostain tehtaan myymälästä huopaiset tossut, ne on nytkin jalassa, Reinot on "työpaikalla".
V361
Viestit: 6663
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:17 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V361 »

Ne on muuten ihan hyvät jalkineet, Reinot meinnaa, mutta pojakuviointiin sais kiinnittää huomiota, on niin maan perusteellisen liukkaat sopivalla kelillä ulkona. Tullut muutamat pidettyä puhki, jokapaikan jalkineena. Emäntä meinaa ottaa hernettä ilmatiehyeisiin joskus kun huomaa esim. kaupoilla ollessa että on reiskat jalassa.
Samoin ne Lahtisen huopatehtaan sisätossut on mukavat jalassa, omiini laitatin suuarilla kumipohjat että voi käydä ulkona tupakalla kenkiä vaihtamatta...
olliki
Viestit: 9524
Liittynyt: To Marras 08, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Ruovesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olliki »

Jos kirjailija-professori Kalle Päätalolle sopi käydä päivittäinen iltalenkki koiran kanssa ympäri kylää reiskat jalassa, sopii se muillekin.
Ford 6610, -82
Ford 6640, -96
piko
Viestit: 380
Liittynyt: Pe Marras 05, 2010 10:52 pm
Paikkakunta: vihti
Viesti:

reiskat

Viesti Kirjoittaja piko »

minä käytän grokseja ko tarkotukseen ja muutenkin jatkuvasti myös hitsatessa tosimies käyttää krogseja.
meni syteen tahi saveen mut näpit pitää saada rasvaseksi!
Mikki
Viestit: 757
Liittynyt: To Syys 09, 2010 7:53 am
Paikkakunta: Salo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikki »

grani kirjoitti:Minä kävelen postilaatikolle Crocseissa. Loskakelillä eivät oikein tunnu mukavilta mutta siinä ainakin herää kunnolla.
Sama vika. Käytän muutenkin paljon noita crocseja. Pakkasta olen torjunut villasukilla, mutta loskakelit aiheuttaa hieman ongelmia...
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] ja 39 vierailijaa