ih räjäytyskuvia?

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

lennard
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:56 pm
Paikkakunta: oulunlääni
Viesti:

ih räjäytyskuvia?

Viesti Kirjoittaja lennard »

Oisko linkkiä mistä löytys ih 474 räjäytyskuvia? Lähinnä moottorista.
intikka533tdi96
Viestit: 715
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:11 pm
Viesti:

täällä kaivattas....

Viesti Kirjoittaja intikka533tdi96 »

....räjäytyskuvia IH 533:seen lähinnä vaihdelaatikkoon ja perään tai vaikka koko rattori räjäytettynä.
lennard
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:56 pm
Paikkakunta: oulunlääni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lennard »

Pittää vissiin ite meijän räijäyttää ja kahtua että mitä nuo
on syöny.
intikka533tdi96
Viestit: 715
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:11 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja intikka533tdi96 »

joo niin se vissiin pitä tehä. :) Mitä ropleemia sulla moottorin kanssa? 474:ssa on ilmeisesti 4-pyttynen D-206 motti. mulla tuossa 533:ssa 3 mukinen d-155 ja olen käyttänyt sen auki ku meni veet ja ölijyt sekasi.
Mulla sellainen pieni ropleema vaihteiston kanssa että pakki ei pysy aina päällä potkii pois jos vejättää kovempaa taaksepäin. vissiin hampaat kulahtanu pyöreiks tai sit menny laakeri. sit toinen mikä kiinnostas olis perävälityksen muuttaminen nopeemmaks, ku meinaa olla melko hidas tiellä.
Täällä masinisteissa ei näyttäs olevan kovin montaa intikan miestä koska tietoa kyseisestä merkistä löytyy aika hintsusti.
KL
Viestit: 637
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 6:56 pm
Viesti:

On meitä Intikkamiehiä!

Viesti Kirjoittaja KL »

Mutta me ei vaan tiietä mistään mitään, paha sitä on sillon muita mennä neuvomaan.(IH 574 löytyy nurkista) :D
Puavo
Viestit: 226
Liittynyt: To Maalis 30, 2006 9:55 pm
Paikkakunta: Riihimäki
Viesti:

vaihteet

Viesti Kirjoittaja Puavo »

Mulla on intikka 724 vm -71 (kone D 239), jossa ykkönen ja kakkonen eivät mene päälle. Kolmonen ja nelonen pelaavat normaalisti. Ykkösen ja kakkosen siirtäjätanko siellä alempana ei jostain syystä liiku, näin oletan. En ole lähtenyt avaamaan laatikkoa, kun noilla jäljellä olevilla vaihteillakin pärjää. Räjäytyskuvat olisivat poikaa. Sekä tietysti muutkin neuvot.
intikka533tdi96
Viestit: 715
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:11 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja intikka533tdi96 »

tietääköhän kukaan onko noissa intikan D-155:ssa ja D-179:ssa sama lohko?
Arvelin vaan että jos joskus tekis tohon omaan d-155 koneeseen konerempan niin kasvattas samalla vähän litratilavuutta. kampiakseli täytyy tietty vaihtaa pitempi iskuiseen ja pitää vielä tutkia ikh:n sivuilta ovatko veivit samat. samalla ku laittas pitempi-iskusemmat putket kasvattas myös halakasijaa niin tulis n. kolme litraa iskutilavuutta 2,5 tilalle. Onnistuuko se samalla syöttöpumpulla vai pitäskö sekin vaihtaa, siis tarkotan lähinnä siksi ku iskunpituus muuttuu? no tämä on näitä tulevaisuuden suunnitelmia saa nähä toteutuuko ikinä mutta poristaan nyt et olisko se ylipäänsä mahollista toteuttaa.
lennard
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Joulu 23, 2005 8:56 pm
Paikkakunta: oulunlääni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lennard »

Nyt on räjäytyskuvia, kun on moottori levällään ja pari kuvaa otettuna. Öljynpaineet oli hukassa ja siihen oisin vaan lääkettä kuulostellut. Vika oli runkolaakereissa. Kuluneet ja kiinnileikanneet olivat myös kammenkaulat. Eiköhän se siitä kun joskus vielä kasaankin sais. :D
kalvaana
Viestit: 7344
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Lounainen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalvaana »

Alfamerilta saa korjausoppaita, joissa on räjäytyskuvat. Sieltä löytyy noihinkin Natikoihin eeppos.

Ne on tapauksesta riippuen englannin, saksan tai ranskan kielisiä.
Olen joskus ostanu pariinkin eri tratooriin niitä, mutta ei ne kovin paljoa uutta tietoa tuoneet. Jotain säätöarvoja ja pieniä yksityiskohtia toki.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], J.Halminen, Semrush [Bot] ja 21 vierailijaa