Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset
Valvojat: Jammu , sohvi
Torsti
Viestit: 2031 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:42 am
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Torsti » Ti Marras 07, 2006 11:07 pm
retku kirjoitti: ***eikä urkki t170 valtralle
No joo, mutta tuo on jo ihan eri luokkaa, siis toistakymmentä vuotta uuvempi sitä urkkia. Että siinä mielessä...
Tuosta halpa lumikone jollekkin, ihan siistin näkönenkin päälle päin ainakin:
http://www.nettikone.com/574493
HRD
Viestit: 605 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 9:50 pm
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HRD » To Marras 09, 2006 9:55 pm
Tää ei oo nettikoneesta, mut pisti silmään nuo kuormaajan sylinterien sijoitus. Nostaa varmaan hikiseen parisataa kiloa
http://www.blocket.se/vi/10000094.htm?ca=11_s
Juho Haapakorpi
Fordson Club Finland ry
Ferguson TEA-120
Opel Kapitän -62 3.0 aut
TKH
Viestit: 2617 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 8:07 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TKH » To Marras 09, 2006 10:26 pm
Mitäs HRD tuumaa tästä harmaasta?,erikoinen pakoputkisto ainakin...
-Koneet ja laitteet on elämän suola-
Valmet 565+UkkoMestari 2t -65
Valmet 361D -61
Yhteisomistuksessa;
Valmet 505-4 -86
Valmet 502 -74
Valmet 20 -54
MF 35-59
305
Viestit: 3490 Liittynyt: La Joulu 17, 2005 11:52 am
Paikkakunta: kerimäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 305 » Pe Marras 17, 2006 10:06 pm
MF 3060
scania R144 460 koukku
--Harrastukset ovat väärät, jos kaikki rahat eivät mene.--
HRD
Viestit: 605 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 9:50 pm
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HRD » Su Marras 26, 2006 9:16 pm
Tästä laiskalle miehelle traktori
http://www.nettikone.com/574277
Juho Haapakorpi
Fordson Club Finland ry
Ferguson TEA-120
Opel Kapitän -62 3.0 aut
MiikkaE
Viestit: 395 Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 5:51 pm
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja MiikkaE » Su Marras 26, 2006 9:28 pm
Ford power
-SS-
Viestit: 15608 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja -SS- » Ma Marras 27, 2006 2:13 pm
No miksei pitäsi hinta paikkansa.
Siinä voi olla sellaista pientä laittoa, että halvempi myydä kone edullisesti "semmosena ku se on" kuin alkaa fiksaamaan.
Ruotsissa kun on alle 10000 eeroa tuommoisia TW25 35 ja 8730 jne , eivät liene kalliin koneen maineessa muutenkaan käytettynä...
Syytä siihen en tiedä, tyylikäs konehan se malliltaan on, pitkänokkaisena suorastaan juhlava.
-SS-
MiikkaE
Viestit: 395 Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 5:51 pm
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja MiikkaE » Ma Marras 27, 2006 8:05 pm
No joo. On se aika halpa kun vertaa muihin neliveto Fordeihin, taitaa olla ainoa alle kympin nelikko-Ford nettikoneessa. Liekö ketterämpään vaihtamassa. Vähän himottais tw mutta on liian raskas kone näille pelloille
Ford power
nyhoyn
Viestit: 16 Liittynyt: Su Heinä 02, 2006 8:39 pm
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja nyhoyn » Ti Marras 28, 2006 7:18 am
MFV8
Viestit: 938 Liittynyt: La Joulu 17, 2005 7:36 pm
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja MFV8 » Ke Marras 29, 2006 9:49 pm
TKH
Viestit: 2617 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 8:07 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TKH » Ke Marras 29, 2006 10:31 pm
Kallista tuo vannehopea-spray,ja sitäkin tuhlattu renkaaseen
-Koneet ja laitteet on elämän suola-
Valmet 565+UkkoMestari 2t -65
Valmet 361D -61
Yhteisomistuksessa;
Valmet 505-4 -86
Valmet 502 -74
Valmet 20 -54
MF 35-59
Jussi
Viestit: 546 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 5:00 pm
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jussi » Ke Marras 29, 2006 11:31 pm
- Mieluummin kivaa kuin hyvää -
Torsti
Viestit: 2031 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:42 am
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Torsti » To Joulu 07, 2006 8:06 pm
Nyt näyttäis olevan hurja zetka 25:
Kuutossetori
HRD
Viestit: 605 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 9:50 pm
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HRD » Pe Joulu 08, 2006 3:59 pm
TKH kirjoitti: Mitäs HRD tuumaa tästä harmaasta?,erikoinen pakoputkisto ainakin...
Harmi, kun ei näy kuvaa, ni ei voi tuumailla..
Johan tollanen kutos 25 Zetka on tehty 60-luvulla.
Juho Haapakorpi
Fordson Club Finland ry
Ferguson TEA-120
Opel Kapitän -62 3.0 aut
PS
Viestit: 972 Liittynyt: La Joulu 17, 2005 2:55 pm
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja PS » Su Joulu 17, 2006 2:39 pm
PS
305
Viestit: 3490 Liittynyt: La Joulu 17, 2005 11:52 am
Paikkakunta: kerimäki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 305 » Su Joulu 17, 2006 4:52 pm
mitenkähän tuota ajetaan eteenpäin? pitääkö kaivuri olla eteen maantieajossa??
MF 3060
scania R144 460 koukku
--Harrastukset ovat väärät, jos kaikki rahat eivät mene.--
TKH
Viestit: 2617 Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 8:07 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja TKH » Su Joulu 17, 2006 7:00 pm
HRD kirjoitti: TKH kirjoitti: Mitäs HRD tuumaa tästä harmaasta?,erikoinen pakoputkisto ainakin...
Harmi, kun ei näy kuvaa, ni ei voi tuumailla..
Johan tollanen kutos 25 Zetka on tehty 60-luvulla.
Myöhästyit,oli sellainen harmaa jossa jotkut 600mm trelleborgin takakumit mallia metsäkone ja erikoinen pakoputki,heti pakosarjan jälkeen sellainen 30cm halkaisijaltaan oleva "turbiini".Ja aivan orginellivarusteen näköinen,lieneekö joku kipinänpoistaja???
-Koneet ja laitteet on elämän suola-
Valmet 565+UkkoMestari 2t -65
Valmet 361D -61
Yhteisomistuksessa;
Valmet 505-4 -86
Valmet 502 -74
Valmet 20 -54
MF 35-59
AndersA
Viestit: 70 Liittynyt: Ma Huhti 24, 2006 9:56 pm
Paikkakunta: Tukholma
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja AndersA » Su Joulu 17, 2006 8:08 pm
Toinen samanlainen kipinäpoistaja:
http://www.blocket.se/vi/10346917.htm?ca=11_s .
Pieni, kevyt ja tehokas kipinäpoistaja, vähemmän tehokas äänenvaimentaja.... Aika ylenen jälkiasennusosa ruotsissa silloin kun alkuperäiset vaimentajat eivät täyttäneet vakuutusyhtiöiden vaatimuksia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Heka , zukka ja 52 vierailijaa