Kuormainta pukkaa!
-
- Viestit: 129
- Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 1:24 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 144
- Liittynyt: Pe Maalis 11, 2011 10:21 am
- Viesti:
Jep!mutterisorvi kirjoitti:Tämä linkki kannattanee katsoa kuin myös lukea kyseinen Koneviesti, voipi saada ideoita tahi mielipiteilleen vahvistusta:
http://www.koneviesti.fi/lisamateriaali ... eravaunut/
tuota linkin sivua alaspäin selailemalla löytyy vaunujen mittapiirroksia
Lehti ja lisämateriaali on tutkittu, jo aiemmin olin katsellut "sillä silmällä" tuota FARMI 101 kärryä ja testikin sen totesi hyväksi. Vertailua oon tehny nuihin ruattalaisiin, näyttää oleva isotkin kärryt monesti 1-palkkisia. Noista jun jonkulaisen ristisiitoksen värkkää, nii sitte nähhään.
Mauri
-
- Viestit: 5124
- Liittynyt: Ti Syys 08, 2009 8:41 pm
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Samaa minäkin miettyny kun Mauri hiljaa on ollut.
Joko kärryrojekti on alkanut/alkamassa??
Odottelemme kovin...
Joko kärryrojekti on alkanut/alkamassa??
Odottelemme kovin...
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 28135
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Antakaa miehelle nyt hetki rauhaa.......ettei pukkaa ressin puolelle
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 144
- Liittynyt: Pe Maalis 11, 2011 10:21 am
- Viesti:
-
- Viestit: 5124
- Liittynyt: Ti Syys 08, 2009 8:41 pm
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
-
- Viestit: 3110
- Liittynyt: Ma Huhti 12, 2010 8:15 am
- Viesti:
-
- Viestit: 2506
- Liittynyt: Su Loka 26, 2008 10:27 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Ei kai nyt vaihtoa kun just kuormainrojektin valluun saanut tehtyä.
Oliskohan jokin lumikoneen hankinta polttelemassa mielessä nytten.....
Oliskohan jokin lumikoneen hankinta polttelemassa mielessä nytten.....
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 6517
- Liittynyt: La Tammi 09, 2010 9:33 pm
- Paikkakunta: 07560 pukkila
- Viesti:
-
- Viestit: 144
- Liittynyt: Pe Maalis 11, 2011 10:21 am
- Viesti:
Morjensta !
Mikähän tuossa on kun ei näytä menevän kaupaksi.
http://www.keminmaantraktori.fi/nayta_t ... php?id=347
Tuli tässä illan hämyssä vähän hitsailtua ja rälläköityä, ihan jotain pientä...?
Maurtsio
Mikähän tuossa on kun ei näytä menevän kaupaksi.
http://www.keminmaantraktori.fi/nayta_t ... php?id=347
Tuli tässä illan hämyssä vähän hitsailtua ja rälläköityä, ihan jotain pientä...?
Maurtsio
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Jaaha---- vai jotain pientä
Kuvia odotellessa - mitäköhän sieltä tulee, taivas varjele...
Kuvia odotellessa - mitäköhän sieltä tulee, taivas varjele...
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 1387
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 8:59 pm
- Viesti:
Aika siistin näkönen noin kuvista, toki ainaki sivupellit on maalattu tai ainaki tarrat vaihdettu kun ne on väärän moiset, ja vääräs paikas, eikä vanhoista tarroista näy jälkiä. Tuntimäärää ei oo kerrottu joten niitä varmaan on kertyny, ja sitte hinta jos tunteja on palijo ja hinta ei sisällä alvia niin kyllä sitä sitte siinä onki. Jos toi on kunnos ja hinnasta viä saa vähä tingittyä niin sitte voi kätellä.rekkamauri kirjoitti:Morjensta !
Mikähän tuossa on kun ei näytä menevän kaupaksi.
http://www.keminmaantraktori.fi/nayta_t ... php?id=347
Tuli tässä illan hämyssä vähän hitsailtua ja rälläköityä, ihan jotain pientä...?
Maurtsio
Aina ei voi onnistua ei edes joka kerta.
-
- Viestit: 82
- Liittynyt: Ke Syys 28, 2011 9:27 am
- Paikkakunta: Seinäjoen lakeuksilla
- Viesti:
Muistaakseni tämä oli nettikoneessakin joskus, tunteja tais olla jotakin 11000 tai vastaavaa. Moottori on ahdinta lukuunottamatta kovaa rautaa, kansipahvi on tämän ikäiseen jo vaihdettu. laatikossa pikavaihteen pakat ja synkrot varmaan heikointa näissä koneissa. Laatikon avauksen jälkeen toiset 10 000 tuntia. Ja tarrat laittaisin vaihtoon henk kohtrekkamauri kirjoitti:Morjensta !
Mikähän tuossa on kun ei näytä menevän kaupaksi.
http://www.keminmaantraktori.fi/nayta_t ... php?id=347
Tuli tässä illan hämyssä vähän hitsailtua ja rälläköityä, ihan jotain pientä...?
Maurtsio
Apropoo, ei se nyt kauhean huonosti pidetty voi olla jos noin siisti ja kuormainkin hitsailematon?
En omista oikein antiikkia, mutten mitään uuttakaan..
-
- Viestit: 144
- Liittynyt: Pe Maalis 11, 2011 10:21 am
- Viesti:
Termos!
Onhan tuo vielä tuolla nettikoneessaki.?
http://www.nettikone.com/valmet/6800/973771
Mitenkähän tämmösissä tuota voimansiirto remonttia olis tarjolla, entä olisko tuosta etukuormaajasta ollu etuakselille kovastikkin harmia. Omassa on kyllä jälkensä jättänyt.
Mauri
Onhan tuo vielä tuolla nettikoneessaki.?
http://www.nettikone.com/valmet/6800/973771
Mitenkähän tämmösissä tuota voimansiirto remonttia olis tarjolla, entä olisko tuosta etukuormaajasta ollu etuakselille kovastikkin harmia. Omassa on kyllä jälkensä jättänyt.
Mauri
-
- Viestit: 251
- Liittynyt: La Touko 01, 2010 4:25 pm
- Viesti:
Kertokaa tyhmälle että miksi puutavara nostureissa on tuo taiton sylinteri yläpuolella ja kappaletavara nostureissa alapuolella? Tai siis että mitä sillä saavutetaan jos on tekemässä kappaletavara nosturista puukuormainta että se sylinteri vaihdetaan toiselle puolelle?
Entäs sitten tuo ketjujatko mitenkä se käytännössä toteutetaan?
Entäs sitten tuo ketjujatko mitenkä se käytännössä toteutetaan?
-
- Viestit: 4723
- Liittynyt: Su Marras 07, 2010 7:18 pm
- Paikkakunta: VIRRAT
- Viesti:
-
- Viestit: 302
- Liittynyt: La Helmi 04, 2006 6:18 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Juu mielestäni menee kans sillai että voimaa kun tarvitaan oikeesti niin sylinteri alapuolelle,eli niinkuin kappalenostureissa on.
Tosin tässä linkissä puutavanosturissa on alapuolella koska nostelee "hieman"isompia pöllejä.
http://www.markkinointiekivela.fi/?sivu=palfinger
Tosin tässä linkissä puutavanosturissa on alapuolella koska nostelee "hieman"isompia pöllejä.
http://www.markkinointiekivela.fi/?sivu=palfinger
-
- Viestit: 1387
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 8:59 pm
- Viesti:
Olihan joskus aikanaan RKP:n pienemmiski nostureis alapuolella ja siinä oli sellanen joku suojaki, mutta onhan se aras paikas. Toinen huono puoli on se, että liikeradat jää "vajaaksi", sama ilmiö on toki yläpuolisella sylinterillä ilman laajakulmaa. Tämä tulee ongelmaksi jos kuotrmain on aisalla ja haluaa tehdä korkean kuorman. Tuppisovitteessa se tuskin on ongelma.Jonsson kirjoitti:Juu mielestäni menee kans sillai että voimaa kun tarvitaan oikeesti niin sylinteri alapuolelle,eli niinkuin kappalenostureissa on.
Tosin tässä linkissä puutavanosturissa on alapuolella koska nostelee "hieman"isompia pöllejä.
http://www.markkinointiekivela.fi/?sivu=palfinger
Aina ei voi onnistua ei edes joka kerta.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], jarikos, Leinonen4, Semrush [Bot], Vinguttaja ja 37 vierailijaa