Mitä mistäkin traktorista?
-
- Viestit: 2145
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:49 pm
- Paikkakunta: Askola
- Viesti:
Mitä mistäkin traktorista?
Jos olisi pakko rakentaa traktori, jossa olisi suurinpiirtein joka traktori merkistä jotakin ,niin mitä ottaisitte mistäkin?
Joo huomaa taas että oli jollakin tylsää illalla...
No mutta itse ottaisin jontikasta apukäynnistys kaapelin akkuun vievät johdot ja kytkennät ohjaamon alle, on pirun kätevät.
Joo huomaa taas että oli jollakin tylsää illalla...
No mutta itse ottaisin jontikasta apukäynnistys kaapelin akkuun vievät johdot ja kytkennät ohjaamon alle, on pirun kätevät.
vw 1300 -72:n voimalla mennään!
- Matsikka
- Viestit: 16230
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Minä ottaisin äänen V8 Massikasta tai Kuuspyttynatikasta, kumpiko nyt sattuis olla sillä hetkellä jouten...
niin ja taakse-ajolaitteet DT-14:ta
niin ja taakse-ajolaitteet DT-14:ta
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 2031
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:42 am
- Viesti:
Krystalli zetorista VOA:n pyörimissuunnan vaihto
Ei kaikki ole romua, mikä on ruosteessa.
http://www.belkku.fi
http://www.belkku.fi
-
- Viestit: 527
- Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 3:56 pm
- Paikkakunta: Ilimajoki
- Viesti:
-
- Viestit: 7074
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 1:14 am
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
- Matsikka
- Viestit: 16230
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Ja tietysti siihen pitää saara se The Ferguson System.
Kytkin- & kaasupoljin 165-Massikasta, samaten nostolaitevivut ja varsinkin niiren käyttösuunnat kans.
Kääntöjarrupolkimet Porscesta, ja ajoasento kans.
Kytkin- & kaasupoljin 165-Massikasta, samaten nostolaitevivut ja varsinkin niiren käyttösuunnat kans.
Kääntöjarrupolkimet Porscesta, ja ajoasento kans.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 934
- Liittynyt: Ti Maalis 28, 2006 8:33 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 3108
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:00 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 2617
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 8:07 pm
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
-
- Viestit: 7659
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:41 pm
- Paikkakunta: Pirkkala
- Viesti:
-
- Viestit: 2031
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:42 am
- Viesti:
Belaruksesta ajoergonomia ja vaihekaavio
Ei kaikki ole romua, mikä on ruosteessa.
http://www.belkku.fi
http://www.belkku.fi
- Refy
- Viestit: 3840
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 9:57 am
- Paikkakunta: Satakunta
- Viesti:
Kun polvi naksahtaa ensimmäisen kerran, kytkin irrottaa. Toisella naksahduksella alkaa kytkinakselin jarru ottaa kiinni.Torsti kirjoitti:Belaruksesta ajoergonomia ja vaihekaavio
Elämän pieniä iloja on vasemmalle kääntyminen risteyksestä, kun oikea jalka annostelee vuoron perään välikaasua ja tökkii jarrua (varovasti, yrittäen välttää levyjen lukkiutumisen). Vasen käsi pyörittää rattia ohjausventtiilin vuodon edellyttämällä kierrosnopeudella vastapäivään, ja leuka nojaa rattiin oikean käden hamuillessa pikavaihteen keppiä lattian juuresta. Vähän väliä tehdään salamannopea kurkkaus takana tulevan liikenteen tarkistamiseksi ja yritetään sovittaa tahti niin, että risteyksessä ei tarvitsisi vaihtaa hidasta kolmosta pienemmälle, koska kakkosen pesään saanti vaatii astronomisen tarkkaa välikaasua.
Siinä sitä on elämysmatkantekoa.
- Matsikka
- Viestit: 16230
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Ei;)ylioyja kirjoitti:Olikoos toi vitsi?Matsikka kirjoitti: Kytkin- & kaasupoljin 165-Massikasta, samaten nostolaitevivut ja varsinkin niiren käyttösuunnat kans. .
Mieluummin DB 950 kytkinpoljin ja kaasu jostain ei-jalkatappivehkeestä.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 69
- Liittynyt: To Helmi 16, 2006 8:07 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 69
- Liittynyt: To Helmi 16, 2006 8:07 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 8:04 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 537
- Liittynyt: Pe Tammi 20, 2006 7:54 am
- Viesti:
-
- Viestit: 3874
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 6:20 pm
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
-
- Viestit: 316
- Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 10:57 am
- Viesti:
Niin tutun kuuloista.Refy kirjoitti:Kun polvi naksahtaa ensimmäisen kerran, kytkin irrottaa. Toisella naksahduksella alkaa kytkinakselin jarru ottaa kiinni.Torsti kirjoitti:Belaruksesta ajoergonomia ja vaihekaavio
Elämän pieniä iloja on vasemmalle kääntyminen risteyksestä, kun oikea jalka annostelee vuoron perään välikaasua ja tökkii jarrua (varovasti, yrittäen välttää levyjen lukkiutumisen). Vasen käsi pyörittää rattia ohjausventtiilin vuodon edellyttämällä kierrosnopeudella vastapäivään, ja leuka nojaa rattiin oikean käden hamuillessa pikavaihteen keppiä lattian juuresta. Vähän väliä tehdään salamannopea kurkkaus takana tulevan liikenteen tarkistamiseksi ja yritetään sovittaa tahti niin, että risteyksessä ei tarvitsisi vaihtaa hidasta kolmosta pienemmälle, koska kakkosen pesään saanti vaatii astronomisen tarkkaa välikaasua.
Siinä sitä on elämysmatkantekoa.
Lopulta kun nopea vitonen saadaan silmään, alkaa hymy hyytyä..
Ja voi kaasupolkimen ihanuus. Pieni kuoppa, niin jalka polkaisee lisää kaasua, mikä aiheutaa uuden heilahduksen.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa