Tein tänään verstaalla...
-
- Viestit: 498
- Liittynyt: Ti Maalis 17, 2015 9:30 pm
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
214TC:n vaihteistoöljyn eka vaihto 12h kohdalla, en jäänyt odottelemaan virallista vaihtoväliä. Öljyväri kuin purkista, mutta poiston jälkeen huomasi aurinkoa vasten pientä metallihilettä öljyssä. Kaksi poistotulppaa, tyhjentäessä ja erityisesti täyttäessä pitää pyörittää renkaita huolellisesti jotta järjestelmään ei jää ilmaa.
-
- Viestit: 10753
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:01 pm
- Paikkakunta: Kanta-Häme
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Sovittelin 185 massikkaan 4-karaista 1/2" lisäventtiililohkoa. Lähinnä se on vielä sellaista sopivan paikan hakua, mistä saisi vivut kohtuullisesti käyttöön ja letkut mahtuisivat kulkemaan olematta haitoilla. Palmun konttori ei ole turhan tilava tällaisiin lisäyksiin...
Valtra-Valmet-Massey-Ferguson-Mercedes-Benz
-
- Viestit: 1382
- Liittynyt: Pe Huhti 09, 2010 10:01 am
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Oman 188 Palmu koppiin löytyi paikka oikeaan kulmaan takaikkunan poikki palkin alle,vivut eteenpäin ja pikaliittimet suoraan lohkoon taaksepäin. Kohtuullinen käyttää ellei nyt kuormaajaa käytä,taka alaikkuna täytyy vähän muuttaa jos on paikallaan.
-
- Viestit: 10753
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:01 pm
- Paikkakunta: Kanta-Häme
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Hyvä vinkki, kiitos. Hydraulisesti esiohjattua kuormaajaa (kärryssä) on myös tarkoitus ajaa tällä, joten pitää senkin ohjaustikut ottaa huomioon. Alaikkunaa ei ole.
Valtra-Valmet-Massey-Ferguson-Mercedes-Benz
- rattori
- Viestit: 11136
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
- Paikkakunta: Ylä-Savo
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
------------
tractors
tractors
- rattori
- Viestit: 11136
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 12:11 pm
- Paikkakunta: Ylä-Savo
- Viesti:
-
- Viestit: 583
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 7:54 am
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Jonsered ajoleikkurin teräpöydän korjaus. Toinen laakeripukki oli lohjennut ja toisen laakerit olivat tulleet tiensä päähän.
Mutta mikähän kierre on vanhan laakeripukin kiinnityksessä. On 8 mm halkaisija mutta ei ole M8, ei ole UNC 5/16, eikä UNF 5/16. Uudessa laakeripukissa ei ole jengoja joten siihen laitoin M8 läpipultit.
Itse teräpöytään samalla teräsharjaus ja mustalla panssarimaalilla maalaus.
Mutta mikähän kierre on vanhan laakeripukin kiinnityksessä. On 8 mm halkaisija mutta ei ole M8, ei ole UNC 5/16, eikä UNF 5/16. Uudessa laakeripukissa ei ole jengoja joten siihen laitoin M8 läpipultit.
Itse teräpöytään samalla teräsharjaus ja mustalla panssarimaalilla maalaus.
-
- Viestit: 4477
- Liittynyt: Ti Loka 14, 2008 12:18 pm
- Paikkakunta: Kanta-Häme
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Mökin ränniä korjailin. Kantikas ja isä ne on aikanaan aika paljonkin kulmalleen asentanut ja ajatus oli laittaa pohja vaakaan. Kannakkeet mitä sattuu ja piti niillekin näyttää lamellilaikkaa kun oli niin karmeet purseet ja rännitkin jo niiden takia aika naarmuiset. Vääntelin ne osapuilleen samanmuotoisiksi ja taivutin räytään mukaan. Ajatus oli laittaa ne tarpeeksi alas, ettei lumi murjo, mutta sitten vesi meni komeasti yli. Lopulta tein aika paksut korokerimat kannakkeiden alle ja nostin aika ylös. Täytyy mennä tällä kokeella ensi talvi ja korjata ensi suvena jos on tarvis.
Alkuun oli ajatus uusia kaikki mutta noin 600 egee pisti miettimään ja laitan nyt vain syöksyt vanhoihin. tiputtelivat siis aiemmin päistä ja roiskivat seinät märiksi.
Taitaa mennä räystäslaudatkin uusiksi lähitulevaisuudessa, joten ehkä ne rännitkin uutta sillon.
Alkuun oli ajatus uusia kaikki mutta noin 600 egee pisti miettimään ja laitan nyt vain syöksyt vanhoihin. tiputtelivat siis aiemmin päistä ja roiskivat seinät märiksi.
Taitaa mennä räystäslaudatkin uusiksi lähitulevaisuudessa, joten ehkä ne rännitkin uutta sillon.
-
- Viestit: 28167
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Pakoputken rassausta vaikeimman kautta, kun joustomurikka oli saanut osuman ja vähän ruputti. No uusi Biltemasta mutta ei passanut kun oli 3 mm liian pienellä halkaisijalla. Sitten palapeliä tekemään ja viiden minuutin hommassa meni sitten puolipäivää.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 627
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2014 10:45 pm
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Pesukoneen evakuointia tuttavan isän kuolinpesästä helpottamaan kävin Biltemasta hakemassa sellaisen pyörien päällä olevan levyn, ja samalla mukaan tarttui se pro-mallinen akkupora. Uhka vai mahdollisuus?
Volvo BM 230, Volvo BM 2204 + Pikavik 3030; Bernard Loisirs + B&S 22 hv V2; 2 kpl Honda F800 lingolla ja auroilla; Suzuki SJ413&Samurai; Bolinder 1052-maamoottoriprojekti
Kaikki ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Kaikki ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
- ihmehitsari
- Viestit: 18657
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
- Paikkakunta: Kainuu
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Tuonnottain hommattiin se Fiskarssi.
Siinä vetokartun tapit 22mm ja arvatenkin omiin nykykoneisiin pienenlaiset.
Sain ajatuksen muuttaa tapit 28 millisiksi.
Vähän rälläkällä seevailuja ja ronskisti muunnoskappaleet puikolla karttuun kiinni.
Saa nähdä kuinka äijän käy.
Siinä vetokartun tapit 22mm ja arvatenkin omiin nykykoneisiin pienenlaiset.
Sain ajatuksen muuttaa tapit 28 millisiksi.
Vähän rälläkällä seevailuja ja ronskisti muunnoskappaleet puikolla karttuun kiinni.
Saa nähdä kuinka äijän käy.
säästellen sippiin
-
- Viestit: 7813
- Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
https://www.ikh.fi/fi/holkki-19-0-x-25- ... kpl-t0776aihmehitsari kirjoitti: ↑Ma Elo 07, 2023 8:05 pm Tuonnottain hommattiin se Fiskarssi.
Siinä vetokartun tapit 22mm ja arvatenkin omiin nykykoneisiin pienenlaiset.
Sain ajatuksen muuttaa tapit 28 millisiksi.
Vähän rälläkällä seevailuja ja ronskisti muunnoskappaleet puikolla karttuun kiinni.
Saa nähdä kuinka äijän käy.
Kävikö edes mielessä?
-
- Viestit: 2802
- Liittynyt: To Elo 02, 2007 3:38 pm
- Paikkakunta: keskisuomi
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
ei varmaan jos sorvi on lähempänä kuin lähin kauppa
-
- Viestit: 5781
- Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 9:17 pm
- Paikkakunta: Perniö As.
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
V70 lämmityslaitteen kenno huoraantui torstaina, hytti täyteen höyryä ja koneen lämmöt kävi liki punasella. Kuinka sattukin lähellä pajaa.
Tänään sitten kennon vaihto, hiukan jo purkasin auki eilen. Volvolta ei meinannut saada belsebuubi tarvittavia osia. Menin sinne hilut kourassa, mutta kun tietokone sanoo että ei tarvi tiivisteen tukirenkaita. Etsin sitten itse sille varaosamyyjälle sellaisen varaosanumeron, jolla sai vaadittavat osat.
No niitä odotellessa laittelin Nurmin kippikärryyn uudet tiivisteet, niitäkään ei saanut kuin tilaamalla TOP-Osasta, kun varsi oli kummallinen 88-millinen. No sekään ei mennyt ihan ongelmitta kun toisen sylinterin ilmaruuvi ei meinannut alkaa millään pitää ja oli isännältä Fergusta öljykin niin lopussa, ettei meinannut nostovarsia nostaa saatika kippiä. Tuli sitten samalla perehdyttyä siihenkin kun on nuo Fergut vähän vieraita vielä itselle.
No sitten rassaamaan taas Volvoa jahka oli haettu saapuneet osat. Alkoi olla nuo kulkuvälineet vähän kortilla jo eilen ehtoolla niin kaivoin vintiltä esille Tunturin joka oli 4 vuotta ollut siellä ajamatta. Suureksi ihmeeksi ainoastaan eturengas oli hiukan tyhjä ja lähti käymään kolmannella potkulla, on ne ihme vehkeitä. Eikö siitäkin entisöitynyt takapyörän laakeri tai laakerit, niin että pääsi huoltojonoon palvelukset suoritettuaan.
Dextaan vaihdoin vielä termostaatin, mutta se ei tullut siitä juuri kummemmaksi, sitä kun on vaivannut jo pidempään lämpöjen nousu, pidemmässä ajossa. Talvella pelaa hyvin, mutta näin helteellä tulee hyvin esiin tuo vaiva.
Ja kun ei päivässä ollut vielä kylliksi vastusta niin kävin rannasta hakemassa Dextalla 15 hv Evinruden mistä kävin läpi bensapumpun sekä kaasuttajan löytämättä sen kummempaa vikaa. Ehkä se kiertää nyt hiukan paremmin, mutta jotain hämminkiä siinä vielä on. Eikö vaan tuon huollon jälkeen, sitä käyntiin koittaessa entisöityi käynnistimen jousi ja samalla se kovasti luvattu myrskypuhuri rantautui tuonne samaan paikkaan. Purkasin koko keksinnön mukaan, kun oli naijattu vain yhdellä pultilla ja lähdin selvittämään pajaan viererin arvoitusta. Kävin vielä laittamassa mokoman paskan paikoilleen takaisin noitumisen saattelemana niin että ei varmasti jäänyt kelleen epäseväksi mitä tehdään. Kävin vielä sen päälle koittamassa tuota ajaa. Hiukan se parani, mutta ei oikein lähde vieläkään plaaniin. Yhden kerran onnistui, mutta sekin päättyi kavitointiin. Liekö ropeli sitten epäsopiva tuolle paatille vai mikä sitäkin vaivaa. Riki on hiukan liika pitkä, mutta ei sen pitäsi kavitointia aiheuttaa.
No olen jo valmiiksi vihannut perämoottereita ja se kyllä kärjistyi taas tänään muistuttaen mieleen miksi en moisiin laitteisiin pääsääntöisesti koske. Olen melko varma että tuokin kone on jotenkin noiduttu.
Unohtu vielä että lämppärin kenno oli vuotanut radion ja vahvistimen päälle niin, että etukaiuttimet ei toimi ollenkaan ja takakaiuttimien ääni alkaa särkyä viiden sekunnin jälkeen, että ei tarvii kuunnella radiota ollenkaan.
Tänään sitten kennon vaihto, hiukan jo purkasin auki eilen. Volvolta ei meinannut saada belsebuubi tarvittavia osia. Menin sinne hilut kourassa, mutta kun tietokone sanoo että ei tarvi tiivisteen tukirenkaita. Etsin sitten itse sille varaosamyyjälle sellaisen varaosanumeron, jolla sai vaadittavat osat.
No niitä odotellessa laittelin Nurmin kippikärryyn uudet tiivisteet, niitäkään ei saanut kuin tilaamalla TOP-Osasta, kun varsi oli kummallinen 88-millinen. No sekään ei mennyt ihan ongelmitta kun toisen sylinterin ilmaruuvi ei meinannut alkaa millään pitää ja oli isännältä Fergusta öljykin niin lopussa, ettei meinannut nostovarsia nostaa saatika kippiä. Tuli sitten samalla perehdyttyä siihenkin kun on nuo Fergut vähän vieraita vielä itselle.
No sitten rassaamaan taas Volvoa jahka oli haettu saapuneet osat. Alkoi olla nuo kulkuvälineet vähän kortilla jo eilen ehtoolla niin kaivoin vintiltä esille Tunturin joka oli 4 vuotta ollut siellä ajamatta. Suureksi ihmeeksi ainoastaan eturengas oli hiukan tyhjä ja lähti käymään kolmannella potkulla, on ne ihme vehkeitä. Eikö siitäkin entisöitynyt takapyörän laakeri tai laakerit, niin että pääsi huoltojonoon palvelukset suoritettuaan.
Dextaan vaihdoin vielä termostaatin, mutta se ei tullut siitä juuri kummemmaksi, sitä kun on vaivannut jo pidempään lämpöjen nousu, pidemmässä ajossa. Talvella pelaa hyvin, mutta näin helteellä tulee hyvin esiin tuo vaiva.
Ja kun ei päivässä ollut vielä kylliksi vastusta niin kävin rannasta hakemassa Dextalla 15 hv Evinruden mistä kävin läpi bensapumpun sekä kaasuttajan löytämättä sen kummempaa vikaa. Ehkä se kiertää nyt hiukan paremmin, mutta jotain hämminkiä siinä vielä on. Eikö vaan tuon huollon jälkeen, sitä käyntiin koittaessa entisöityi käynnistimen jousi ja samalla se kovasti luvattu myrskypuhuri rantautui tuonne samaan paikkaan. Purkasin koko keksinnön mukaan, kun oli naijattu vain yhdellä pultilla ja lähdin selvittämään pajaan viererin arvoitusta. Kävin vielä laittamassa mokoman paskan paikoilleen takaisin noitumisen saattelemana niin että ei varmasti jäänyt kelleen epäseväksi mitä tehdään. Kävin vielä sen päälle koittamassa tuota ajaa. Hiukan se parani, mutta ei oikein lähde vieläkään plaaniin. Yhden kerran onnistui, mutta sekin päättyi kavitointiin. Liekö ropeli sitten epäsopiva tuolle paatille vai mikä sitäkin vaivaa. Riki on hiukan liika pitkä, mutta ei sen pitäsi kavitointia aiheuttaa.
No olen jo valmiiksi vihannut perämoottereita ja se kyllä kärjistyi taas tänään muistuttaen mieleen miksi en moisiin laitteisiin pääsääntöisesti koske. Olen melko varma että tuokin kone on jotenkin noiduttu.
Unohtu vielä että lämppärin kenno oli vuotanut radion ja vahvistimen päälle niin, että etukaiuttimet ei toimi ollenkaan ja takakaiuttimien ääni alkaa särkyä viiden sekunnin jälkeen, että ei tarvii kuunnella radiota ollenkaan.
Hymas Typ 3
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -65
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
Chaseside Loadmaster 800TC -59
Fordson Super Major -61
Fordson Super Dexta -63
Fordson Super Major Manuel -63
Ford 3000 SoS -65
Ford 3000 SoS -66
Sisu Karhu L-137 CIT-4x4 -79
Hiab 650/1 -79
Volvo 740 GLE -84
Copma C1830 -89
Tico 1080HT -91
Ruiskutuspumppuhuolto
- ihmehitsari
- Viestit: 18657
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
- Paikkakunta: Kainuu
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Kyllä, mutta vain muutamia sekunnin osia.Sirkkeli ja 8 sormea kirjoitti: ↑Ma Elo 07, 2023 10:02 pm
https://www.ikh.fi/fi/holkki-19-0-x-25- ... kpl-t0776a
Kävikö edes mielessä?
Fiskarssin kartun päiden paksuus oli 22mm (21.7mm), jotenka tuo kyseinen 19/25 holkki ei olisi auttanut.
Ja koska 22mm paksun osan pituus oli myös liian lyhyt, sokkatappia ei saanut reikään vetovarren lukitsemiseksi. Pelkkä 22/28 holkki ei olisi auttanut.
Näinollen oli järkevintä muotoilla sellainen muunnosholkki, joka korjaa sekä paksuutta, että pituutta.
Tehdyt muunnoskappaleet tulivat myös melko ahtaalla lyöntitiukkuudella, eli kaupallisia muunnosholkkeja huomattavasti tiukemmalla sovitteella.
säästellen sippiin
-
- Viestit: 7813
- Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Jaa no juu,ei tullut ajateltua asiaa loppuun asti ja tulee aika usein syyllistyttyä siihen.ihmehitsari kirjoitti: ↑Ti Elo 08, 2023 4:42 amKyllä, mutta vain muutamia sekunnin osia.Sirkkeli ja 8 sormea kirjoitti: ↑Ma Elo 07, 2023 10:02 pm
https://www.ikh.fi/fi/holkki-19-0-x-25- ... kpl-t0776a
Kävikö edes mielessä?
Fiskarssin kartun päiden paksuus oli 22mm (21.7mm), jotenka tuo kyseinen 19/25 holkki ei olisi auttanut.
Ja koska 22mm paksun osan pituus oli myös liian lyhyt, sokkatappia ei saanut reikään vetovarren lukitsemiseksi. Pelkkä 22/28 holkki ei olisi auttanut.
Näinollen oli järkevintä muotoilla sellainen muunnosholkki, joka korjaa sekä paksuutta, että pituutta.
Tehdyt muunnoskappaleet tulivat myös melko ahtaalla lyöntitiukkuudella, eli kaupallisia muunnosholkkeja huomattavasti tiukemmalla sovitteella.
Siis,vetokartun tappikin oli lyhyt,miten se muuten on,onko vetokarttu kokonaisuudessaan riittävän pitkä,eli siis säätövara sivusuunnassa riittävä että,saa syntymään tasaisia viiluja.
- ihmehitsari
- Viestit: 18657
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 8:56 pm
- Paikkakunta: Kainuu
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Kartun pituutta ei niin suuresti vielä ajateltu ja luotan tässä vaiheessa siihen, että jos lyhty lienekin, niin viilujen epätasaisuuden s-piikkiäes lopulta hävittää.Sirkkeli ja 8 sormea kirjoitti: ↑Ti Elo 08, 2023 9:58 am ,onko vetokarttu kokonaisuudessaan riittävän pitkä,eli siis säätövara sivusuunnassa riittävä että,saa syntymään tasaisia viiluja.
Tässä ollut hieman taas tuskaista, kun ei ole riittävästi välineitä remonttien tekoon. Pikkukaivurin puomin sylinterin turpatiiviste tihmonut läpi siinä määrin, että ihan itseäkin vaivannut. Helppo homma vaihdella, jos on välineet, joilla tehdä hommat, vaan eipä ollut.
Männän irroitus meinasi vastustaa, avain puuttui.
Mutta sinnikkäästi kun yrittää ja pähkäilee, kaivelee romulaatikoita, niin lopulta löytyy ratkaisu, jopa ihan omassa tallissa.
säästellen sippiin
-
- Viestit: 28167
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Ei talli Remonttia, kun tiskialtaan viemärilähdöt piti vaihtaa. Lähes vuosi sitten hommasin uudet, mutta v-tuksi meni, kun ei ne käyneetkään. Sitten kylälle liikkeitä kiertelemään vanha mallina mukana. Yksi kauppias kehui että 30 v kauppaa pitänyt mutta ei ollut tuollaista nähnyt? Lopulta sitten löytyi yhdestä putkiliikkeestä vastaava ja sai homman loppuun. On se vaan kun nykyään aloittaa jotain yksinkertaista hommaa tekemään, niin ei se onnistu ilman yllätyksiä ja ainakin päivä siinä tuhraantuu.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 28167
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Tuossa touhutessa tuli havaittua ettei auton peräluukkua saanut avaimella avattua. Ei mennyt "nykkeli" reikäänsä kuin 5 mm. Koitin sitten suihkia WD 40 sinne mutta ei auttanut. Pienellä meisselillä kokeilemalla tuntui ettei haitat liikahda yhtään. Kävin sitten ostamassa jotain liukastetta, jossa ei suomensanaa missään, ettei pysty sitä mainostamaan. Kaupan parkkipaikalla suhautin litkua lukkoon ja koti pihalla koitin tarjota avainta niin se meni perille helposti. Vähän tahmea oli kun koitti kääntää, mutta nitkuttelemalla ja toinen suhautus tuota ihme ainetta, niin alkoi lukko pelaamaan täydellisesti. Oli ainakin hyvä "uskonvahvistaja" tuo aine. Yleensä nuo lukot tulee voideltua talvihuollossa, mutta olisiko jäänyt viime vuonna tekemättä?
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 4406
- Liittynyt: Ke Elo 05, 2020 1:40 pm
- Paikkakunta: Lohja
- Viesti:
Re: Tein tänään verstaalla...
Aseöljyä olen käyttänyt lukkoihin, se toimii hyvin kylmissäkin olosuhteissa. Spraypulloissa olevat liukasteet tuntuvat haihtuvan melko nopeasti. Joskus ennen oli sellaista kuin lukkosula, perustui käsittääkseni alkoholiin. Se huuhtoi rasvan pois mutta sulatti jäätyneen lukonkin. Öljytty lukkohan ei jäädy.Ajomies kirjoitti: ↑Pe Elo 11, 2023 7:47 pm Tuossa touhutessa tuli havaittua ettei auton peräluukkua saanut avaimella avattua. Ei mennyt "nykkeli" reikäänsä kuin 5 mm. Koitin sitten suihkia WD 40 sinne mutta ei auttanut. Pienellä meisselillä kokeilemalla tuntui ettei haitat liikahda yhtään. Kävin sitten ostamassa jotain liukastetta, jossa ei suomensanaa missään, ettei pysty sitä mainostamaan. Kaupan parkkipaikalla suhautin litkua lukkoon ja koti pihalla koitin tarjota avainta niin se meni perille helposti. Vähän tahmea oli kun koitti kääntää, mutta nitkuttelemalla ja toinen suhautus tuota ihme ainetta, niin alkoi lukko pelaamaan täydellisesti. Oli ainakin hyvä "uskonvahvistaja" tuo aine. Yleensä nuo lukot tulee voideltua talvihuollossa, mutta olisiko jäänyt viime vuonna tekemättä?
Fordson Major Diesel -57, työkone
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
Fordson Major Diesel -57, entisöinti
Fordson Power Major -59, entisöinti
Fordson Major 1958 kaivurialustaprojekti
ARA AK 131 C 1979
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: jussi_oulu ja 33 vierailijaa