Polo

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Nuffield
Viestit: 1441
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 3:39 pm
Viesti:

Polo

Viesti Kirjoittaja Nuffield »

Tuli ostettua tänään Polo SDI -99. Muutama ongelma autosta heti löytyi, oisko täällä VW tietäjiä???

Tuulilasinpyyhkijät käynnistyy itsestään välillä, sammuu kun käyttää katkaisijasta päällä ja pois, muutaman kerran voi vielä pyyhkäistä mutta sitten sammuu. Joskus, kun vaihtaa pitkät valot niin pyyhkijät lähtee päälle, joskus taas siihen ei ole mitään syytä. Ilmeisesti 3 vaihtoehtoa vialle: rele, katkaisija tai moottori, mutta mikä niistä???

Lisäksi ovet temppuilee, muutaman tunnin seisoi pihalla niin ei ovet auennut, takaovista sisään ja rämppäämällä ne sai auki, mutta sitten ei enää kiinni. Ruutailin paljon CRC:tä joka välistä lukkoon, saa nähdä huomenna kuin käy... Luin kyllä että kannattaa purkaa lukko ja asentaa lisäjousi sinne.

Tulikohan lyötyä kädet paskaan :oops: Jos nuo viat saa kuntoon, niin eiköhän sillä sitten ajele edullista ajoa.
VALLU ON PARAS!
337
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 18, 2007 1:22 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 337 »

Onko siihen asennettu jäliasennuksena keskuslukon kauko-ohjaus? Itselläni se sekoitti venton pyyhkimiä siten että pyyhkimet ei toimineet kylmänä mutta kun vartinkin oli lämmennyt niin ei ongelmia. Nuo lukot ovat jonkinlainen perisynti noissa volkkareissa. Kun ne sai syksyn ensimmäisillä pakkasilla toimimaan niin sen jälkeen ne toimi koko talven. Ainoa ongelma kovemmilla pakkasilla( eihän täällä kunnon pakkasia olekaan!) , kymmenen ja risat, lukot veti itsensä kiinni heti kun oli ne kauko-ohjaimella avannut. No siinä piti vaan olla nopea ja avata ovi heti kun oli lukot auki.
ripa luisu
Viestit: 1691
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 9:48 pm
Paikkakunta: seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ripa luisu »

lukossa pitää sitoa nippusiteellä eräs tanko kiinni, siinä on pitkän mallinen reikä mihin se tanko menee ja siitä pitää tehdä kiinteä että se tanko ei lyö tyhjää siinä reijässä. oli varmaan riittävän epäselvästi kerrottu.
volkkarin huollosta pitäisi saada kunnon ohjeet siihen korjaukseen.
ford 4000 -75
Konekansa.fi
samiko
Viestit: 1208
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2006 8:22 pm
Paikkakunta: pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiko »

Onkos tossa vielä tihkun säätö sillai että viikseä käytetään tihkuasennossa ja
palautetaan off-asentoon halutun ajan päästä takaisin tihkuasentoon ja näin on säädetty tihku haluttuun aikaväliin? Muutamissa malleissa minulla näin ollut.
Tuli vaan mieleen ettei tuo tuommoinen voisi sekoittaa, koska tän tyypin tihkusäädössä yleensä kun viiksen tuo off-asentoon niin pyyhkäsee pari kolme kertaa, vähän niinkun lopetuksen merkiksi.

Olikohan noissa säätöaika 1-120 sek tai jotain...
Toi aikahan palautuu vakioon kun auto sammutetaan ja muuttuu aina sitä mukaa kun viikseä pidellään/renkataan.
Tän toiminnon saa myös toimiin muutamissa vw malleissa pelkästään tihkureleen vaihtamalla jos säätöä ei ole jo olemassa.
Ferguson 35 -58 Kultamaha
Fordson Power Major -59
Ford 4110 -83
Ford County 764 -78
Honda TRX 300 -95
Agria 4800 -73
tapsa 86
Viestit: 2256
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: Tervakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tapsa 86 »

Siihen pyyhkijä asiaan omakohtaista kokemusta:
http://www.masinistit.com/viewtopic.php ... ce9954a3e4

Toimiiko tuossa keskuslukitus ilmanpaineella / alipaineella? Jos on niin: Näihin pneumaattisiin ovilukko hässäköihin on vaihdettu jotain jäykempiä jousia toiminnan parantamiseksi pakkasella. Nyt on paraskeli näille lukko oireille oman kokemuksen mukaan. Niihin lukkoihin jää vettä sisälle, se koko ovi lukko on sellaisessa muovilaatikossa jossa ainoat reiät sisään on ylhäältä.
Oven lukkoon saa ruiskittua sisälle aseöljyä/crc:tä sieltä lukkokielen välistä, reilusti kun ruuttailee pesun jälkeen ja kosteiden kelien aikaan kerran viikossa niin lukot toimii. Alkuun meinasi hermot kun ovet saa kyllä auki mutta milläs saat pysymään kiinni, narulla ovet kiinni ja auton lämmitin täysille ja odotella että lukot sulaa ja ovet pysyy kiinni :evil:

Nuffield:
Et lyönyt käsiä paskaan mutta ihan perus volkkariin :!:
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
Nuffield
Viestit: 1441
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 3:39 pm
Viesti:

Polo

Viesti Kirjoittaja Nuffield »

Kyllä se lasinpyyhkijöiden kytkin näyttäisi olevan rikki, alkaa pyyhkimään itsestään kun vedättää viikseä ulospäin ja lopettaa kun painaa viikseä sisään. Otin releen irti väliaikaisesti että saa uuden katkaisijan.

Ovet alkoi luultavasti toimimaan kun eilen ruutasin purkin CRC:tä, luin jostain että sisältä kun ruuvaa lukon napin irti ja siitä aukosta ruutaa sisään niin öljy menee oikeaan paikkaan. Ilmeisesti näin tapahtui.

Mutta nyt tuli taas uusi ongelma :evil: Oven lukkoa avatessa avaimella, oven sisällä tipahti jotakin ja lukkopesä tuli avaimen kanssa pihalle. Eli täytyy ilmeisesti purkaa ovi kokonaan ja katsoa mitä tapahtui, samalla saa pudisteltua ja rasvattua oven lukot ja lisättyä lisäjousen sinne...

Toivottavasti ongelmat loppuu tähän, ei viitsi mennä liikkeeseenkään noista valittamaan. Kauppakirjassa kyllä lukee että ei takuuta... Eipä sillä, ei auto kallis ollutkaan että nuo viat on hyväksyttävissä.
VALLU ON PARAS!
VD5
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Joulu 13, 2009 11:58 am
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VD5 »

Olen viitisen vuotta seuraillut palstaa, mutta nyt piti kirjautua, kun osui niin lähelle omia kokemuksia...

Itselläni oli kolme vuotta (-03-06) Polo Classic Tdi -01 eli sillä uudemmalla sisustalla. Joka talvi menetin hermoni totaalisesti niihin ovien lukkoihin. Ei juuri koskaan pakkaskelillä etuovista sisään eikä ulos. Takaovet jostain kumman syystä aukesivat aina. Joskus tosin etuovetkin sai sisältä auki, mutta ulkoa ei juuri koskaan. Ihme etten saanut mitään rikki, kun niitä ovia suutuspäissäni riuhdoin ja revin :evil: . Ei ollut mukavan näköistä, kun raskaana oleva vaimoni könysi takapenkin kautta kuskin pukille... Ei auttanut rasvaukset, ei putsaukset eikä mitkään kepulikonstit. Joka talvi sama tappelu. Surkea ovilukojen toteutus oli päälimmäinen syy, miksi luovuin muuten ihan mukavasta, ripeästä ja taloudellisesta kulkineesta. Mutta lukkojen takia muuten hyvästä autosta jäi p**kan maku suuhun. Ja kyllä, ajan edelleen VW:llä, Passatilla.
VD5
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Joulu 13, 2009 11:58 am
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VD5 »

Lukkopesä on ovessa kiinni muistaakseni sellaisella pellistä väännetyllä lukitusrenkaalla, jota käännetään oven päädyssä ulkokahvan kohdalla olevalla ruuvilla. Mekanismi selviää, kun purat oven. Ovipahvin takana oli ainakin tässä uudemmassa umpinainen peltilevy, jossa on kiinni sekä lukkopesä, että ikkuna. Eli peltiä ei saa pois, ellei ikkunan alareunaa laske huoltoluukun kohdalle ja irrota sitä kiinnityksestään. Lisäksi oven lukkopesän ruuvit pitää irroittaa. Sitten muistaakseni tulee pakettina pois.
tapsa 86
Viestit: 2256
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: Tervakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tapsa 86 »

Golf III lähtee tuon oven ulkokahva irti kun ruuvaat kahvan korkeudella olevan ruuvin irti oven sivusta.
Voi olla sinun polossa myös tuollain kuin VD5 neuvoi.

Tuo lukon purkaminen on aika iso homma myös golffissa, olisi pitänyt ikkunan nostimet purkaa kaikkineen pois jotta se lukkopaketti olisi mahtunut pois.
Fordson Major diesel -52
Ferguson TED-20 -51
Belarus MTZ 52 -69
Sisu LP-138CVT - 79
-SS-
Viestit: 15654
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Polon ja rinnakkaismalli Seatin lukkojen herkistykseen ei taida olla muuta konstia kuin sen jousen vaihto jäykempään.

Ohje tästä hommasta löytyy

http://www.seatclubfinland.com/filet/ma ... usopas.pdf

Nyt noin 400000 ajettuna alkaa olla sen verran kulumaa, ettei ole juuri ongelmia ollut, ja rasvaan pesun jälkeen sieltä oven päädyssä olevien kuusiokoloruuvien kautta. Emännällä nuo jouset siellä mekanismissa vaihdettiin tiukempiin.

VW-Seat - klubin Juha Hänninen kirjoitti:

"Itsellä 1998 polo Variant, jossa samaa vikaa lukkojen kanssa.

Tässäpä lääke.

Osta PRF 6-68 kuivapuhdistus spraytä ja aseöljyä spraynä (jäätymispiste -50 astetta.)

1. Avaa ovi (jos EI jäässä !)
2. Ruuvaa alempi ja sisempi lukon kiinityspultti auki (kuusiokolo)
3. Poraa 3-4mm reikä lukkorungon muoviin. MUTTA vain muoviin, EI lukkorungoon. Lukkorungon muovin paksuus noin 1,5mm, joten maltti siihen poraukseen.
4. Suihkuta PRF 6-68:sia poratusta reijästä. Reilusti kuivapuhdistus ainetta sisään. (Siksi porattiin reikä, että saat puhdistusaineen pillin lukkorungon sisään !!!)
5. Anna mäikätä. Juo vaikka kahvit odoteltaessa.
6. Nyt paineilmaa reikään, että puhdistusaine kuivaa lukkorungossa.
7. Lopuksi ruiskutat aseöljyä lukkorungoon samasta reijästä mistä ruiskutit PRF:ää. (Reilusti aseöljyä)
8. Ruuvaa kuusiokolo takaisin kiinni lukkorungoon.

JA avot homma valmis, tämän tiedon olen saanut VW/Seat huollosta jossa kaveri töissä. Tämän työn he tekevät jos asiakas tulee "valittamaan" jäätyneistä lukkorungoista.

Omaan tehnyt saman ja ongelmia ei ole sen jälkeen ollut "

Vikoja ei muuten ole meillä sähköissä ollut kuin Bosch-laturissa, ylikuumenee ja repaloituu se peräosa kokonaan. Nyt on Valeo toiminut jo muutaman vuoden, mutta virrantuottokaan ei ole yhtä hyvä.

Jos Poolo ei käynnisty kun kiskalta tulee takaisin, siis kone lämmin, mutta pyörittää vaan, syy on rele numero 18 siellä alahanskalokerosta löytyy. Sen vaihtamalla ongelma poistuu.

-SS-
Nuffield
Viestit: 1441
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 3:39 pm
Viesti:

Polo

Viesti Kirjoittaja Nuffield »

Kiitoksia vastauksista!

Aloitin lukkojen herkistelyn helpoimmasta päästä, eli sisältä lukon nuppi irti ja siitä ruiskuttaen CRC:tä tankoa pitkin. Lisäksi tietysti ulkoapäin lukon kieleen ja kahvan välistä. Nyt toimii lukot.

Harmi vaan että meni tuo lukkopesä rikki, osat helisee oven pohjalla... Täytyy odotella että ilmat lämpiää tai pääsee jonnekin lämpimään korjaamaan.
VALLU ON PARAS!
Sirkkeli ja 8 sormea
Viestit: 7805
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea »

-SS- kirjoitti:Polon ja rinnakkaismalli Seatin lukkojen herkistykseen ei taida olla muuta konstia kuin sen jousen vaihto jäykempään.

Ohje tästä hommasta löytyy

http://www.seatclubfinland.com/filet/ma ... usopas.pdf

Nyt noin 400000 ajettuna alkaa olla sen verran kulumaa, ettei ole juuri ongelmia ollut, ja rasvaan pesun jälkeen sieltä oven päädyssä olevien kuusiokoloruuvien kautta. Emännällä nuo jouset siellä mekanismissa vaihdettiin tiukempiin.

VW-Seat - klubin Juha Hänninen kirjoitti:

"Itsellä 1998 polo Variant, jossa samaa vikaa lukkojen kanssa.

Tässäpä lääke.

Osta PRF 6-68 kuivapuhdistus spraytä ja aseöljyä spraynä (jäätymispiste -50 astetta.)

1. Avaa ovi (jos EI jäässä !)
2. Ruuvaa alempi ja sisempi lukon kiinityspultti auki (kuusiokolo)
3. Poraa 3-4mm reikä lukkorungon muoviin. MUTTA vain muoviin, EI lukkorungoon. Lukkorungon muovin paksuus noin 1,5mm, joten maltti siihen poraukseen.
4. Suihkuta PRF 6-68:sia poratusta reijästä. Reilusti kuivapuhdistus ainetta sisään. (Siksi porattiin reikä, että saat puhdistusaineen pillin lukkorungon sisään !!!)
5. Anna mäikätä. Juo vaikka kahvit odoteltaessa.
6. Nyt paineilmaa reikään, että puhdistusaine kuivaa lukkorungossa.
7. Lopuksi ruiskutat aseöljyä lukkorungoon samasta reijästä mistä ruiskutit PRF:ää. (Reilusti aseöljyä)
8. Ruuvaa kuusiokolo takaisin kiinni lukkorungoon.

JA avot homma valmis, tämän tiedon olen saanut VW/Seat huollosta jossa kaveri töissä. Tämän työn he tekevät jos asiakas tulee "valittamaan" jäätyneistä lukkorungoista.

Omaan tehnyt saman ja ongelmia ei ole sen jälkeen ollut "

Vikoja ei muuten ole meillä sähköissä ollut kuin Bosch-laturissa, ylikuumenee ja repaloituu se peräosa kokonaan. Nyt on Valeo toiminut jo muutaman vuoden, mutta virrantuottokaan ei ole yhtä hyvä.

Jos Poolo ei käynnisty kun kiskalta tulee takaisin, siis kone lämmin, mutta pyörittää vaan, syy on rele numero 18 siellä alahanskalokerosta löytyy. Sen vaihtamalla ongelma poistuu.

-SS-
Onko kenenkään,Seatiin tai Volkkariin tehty tuon jutun linkistä löytyvää korjausta,jos on niin onko toimenpiteestä ollut hyötyä,meinaan täältä päin löytyy yksi Seat,mihinkä ei taas tahdo päästä sisälle ei sitten mistään ovesta,alku talvi meni suht hyvin,mutta kun se piteli suoja säätä,välillä ja taas alkoi pakkaset,niin vaikeudet alkoivat ja se on lähestulkoon joka talvinen riesa,Metro-Auton huollossa ne ei mahda,pysty,kykene,tai eivät KERTAKAIKKIAAN OSAA,taikka halua tehdä asialle mitään.
Niin tai oikeastaan nämä ongelmat alkoivat jo,kauan todella kauan aikaa sitten,se pahuksen tekniikan ihme jäi jo toisena päivänä kaupanteon jälkeen,kerrostalon parkkipaikalle,kun siihen pahukseen ei päässyt sisälle,olisikohan kaupan purkaminen vielä silloin ollut mahdollista?
Meinaan monelta harmilta olisi niin menellen säästytty.
-SS-
Viestit: 15654
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:57 pm
Paikkakunta: LOHJA, MUURLA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -SS- »

Sisätilanlämmitin ja välillä haaleassa lämpimässä tallissa käynti saattavat pahentaa ongelmaa.

Kuivilla pakkaskeleillä noin viikon ajot kun tekee, ei ole ongelmaa enää. Eli painepesut, suojakelit, räntäsateet, ja vaihtelevat kelit tuovat ongelman esille.

Toisessa Polossa on vaihdettu jouset jäykempiin, tökkii silti. Vesi menee oven sisään klasista tai sitten kondensoi muuten vaan, sen jälkeen ei toimi sisäkahva eikä ulkokahva.

Tässä kuluneessa klohmossa lukot enää harvoin krinaavat, ovat niin väljyyttään klotisevat muutenkin.

Nopein apu pikalähdossä on heittää ämpärillinen kuumaa vettä oven kylkeen, aukee hetken päästä. Jos ajomatka on alle kymmenen kilometriä, voi käydä niin, ettei aukee sitten perillä. Pitää vaan käyttää paikallaan lämpääri päällä hetken niin pääsee ulos.

-SS-
Nuffield
Viestit: 1441
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 3:39 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nuffield »

Minulla ongelma poistui Webaston asennuksen jälkeen kokonaan. Laitoin GSM ohjauksen, niin puoli tuntia ennen kun laittaa lämmöt päälle niin ovetkin toimii. Se pitää ilmeisesti paikat niin hyvin kuivina, että kosteus ovien sisältäkin kuivaa ja lasitkaan ei enää huurru, eli nykyään ovet toimii vaikka ei olis lämmitettykään.

Syksyllä kun tuli ensimmäiset pakkaset eikä Webastoa vielä ollut niin kävi seuraavasti. Auto oli 2 päivää lentokentän parkissa, menin autolle ja ovea ei meinannut millään saada auki. Aikani taisteltua se suostui avautumaan. Ajelin portille, ovi ei suostunutkaan avautumaan sisältä päin kuten ei myöskään ikkuna. Ei muuta kuin vänkärin ovesta ulos, lippu koneeseen, portti aukeaa, auton ovikin aukesi kuskin puolelta mutta ei sitten suostunut pysymään enää kiinni :oops: Kotimatka ajettiin sitten ovi auki, toisella kädellä sitä kiinni pidellen. Seuraavalla viikolla kävin ostamassa Webaston, myös auton vaihto kävi mielessä. Webasto on kyllä loistava hankinta, tuli kylmästä autosta todella lämmin ja ovien kanssa taistelut loppui siihen.
VALLU ON PARAS!
Sirkkeli ja 8 sormea
Viestit: 7805
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea »

Nuffield kirjoitti:Minulla ongelma poistui Webaston asennuksen jälkeen kokonaan.

:oops: Kotimatka ajettiin sitten ovi auki, toisella kädellä sitä kiinni pidellen. Seuraavalla viikolla kävin ostamassa Webaston, myös auton vaihto kävi mielessä. Webasto on kyllä loistava hankinta, tuli kylmästä autosta todella lämmin ja ovien kanssa taistelut loppui siihen.
Auton vaihdosta on meilläkin puhuttu,sitä myöskin ovat ehdottaneet,ajokortittomat tuttavamme,jotka turvautuvat kyydityksisssä meidän apuumme,itse henkilökohtaisesti olen miettinyt minkälainen Seatista tulee, kun se käytetään paalaimessa :evil:
Toisaalta "automme"on juuri ollut merkkiliikkeen huollossa,ajoaikaa (leimaa)pitkälle syksyyn ja keväthän on tulossa,elikkäs ovien puolesta helpottaa,lisäksi voidaan katsoa tuloiksi se rahanmeno joka auton vaihdosta auttamatta tulee,eli kaikki on kotiin päin,niin kauan kuin tämä mieliharmi edes jotenkin kulkee.
KL
Viestit: 637
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 6:56 pm
Viesti:

Seatin oven lukot

Viesti Kirjoittaja KL »

Mulla on Seat ja laimentamattoman pakkasnesteen suhkutus kompuralla tehoaa myös suhteellisen hyvin. Mutta tuo reiän poraus sinne alempi sisempi ruuvin alle on tehtävä ja siitä reiästä syksyllä pakkasnestettä sumuna kompuralla sisään niin auttaa paljon. Pikkusen joskus suojakelin jälkeen takertelee mutta en kertaakaan ole joutunut konttaamaan takaluukusta sen tai apukuskin puolelta näiden 7 vuoden aikana jonka Seat Cordoba vm 1999 on mulla ollut.
jylhä
Viestit: 2907
Liittynyt: Su Kesä 04, 2006 11:21 pm
Paikkakunta: sadonmaa
Viesti:

Re: Polo

Viesti Kirjoittaja jylhä »

Nuffield kirjoitti: Toivottavasti ongelmat loppuu tähän, ei viitsi mennä liikkeeseenkään noista valittamaan. Kauppakirjassa kyllä lukee että ei takuuta... Eipä sillä, ei auto kallis ollutkaan että nuo viat on hyväksyttävissä.
Toivottavasti loppui, mutta ei välttämättä. Tuosta rattipylväästä on samanlaisia kokemuksia, ne loppu siihen kun palo koko pylväs. Abs samasta autosta oli sellainen että vasen takapyörä lukkiintu, ja muut ei jarruttanu. Syöttöpumppu ja vaihdelaatikko sohlas myös mielestäni hiukan ennen aikojaan. Webasto teki sellasta ongelmaa, että hehku ei menny päälle ollenkaan ja auto ei käynnistyny ennenkuin anto hiukan jäähtyä.
Taloudellinen auto, jos pysyy koossa.
Alkoholi ei ratkaise ongelmia, mutta eipä kyllä maitokaan.
Sirkkeli ja 8 sormea
Viestit: 7805
Liittynyt: To Tammi 22, 2009 7:49 pm
Viesti:

Re: Polo

Viesti Kirjoittaja Sirkkeli ja 8 sormea »

Ajeleeko joku vielä Seatilla,sillä polon serkulla,miten on mennyt talvi,ovien lukkojen kanssa,onko päästy autoon sisääle ja autosta ulos?
Seniori-analyytikko
Viestit: 89
Liittynyt: Ti Joulu 31, 2019 1:25 pm
Viesti:

Re: Polo

Viesti Kirjoittaja Seniori-analyytikko »

Sirkkeli ja 8 sormea kirjoitti: To Maalis 30, 2023 3:25 pm Ajeleeko joku vielä Seatilla,sillä polon serkulla,miten on mennyt talvi,ovien lukkojen kanssa,onko päästy autoon sisääle ja autosta ulos?
Äitellä on 97 polo uudesta, ensin katospaikalla joku 18 vuotta, aika hsnkalaa lukkojen kanssa, sitten taivas alla muutama vuosi, tosi ongelmallista, nyt taas katoksessa, mutta ilman lukitusta, homma pelaa.
Jiitek
Viestit: 5877
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Polo

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Alkaa olla mallikohtaiset varaosat kortilla.
Yhteen etsin valokatkaisijaa tässä syksyllä ja ei löytynyt, ainakaan yhtään järjellisellä hinnalla.

Asiakas oli hyvin tyytyväinen perinteiseen vetonuppi-malliin.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: -SS-, Google [Bot], Kuuskakkone, Semrush [Bot] ja 87 vierailijaa