Induktanssi kirjoitti:Minä olen tarinoista ollut ymmärtävinäni, että iät kaiket ajettu eturenkaat ilmassa, mutta se kun oma kokemus on niin lapsenkengissä vielä, niin tiedä häntä.
Ja tosiaan jännitin, että ne on kyllä hajoilleet, mutta kukaan ei noista kehuskele missään, vaan vain niistä keulimisista...
Eli senkun antaa mennä vaan...
Kyllähän sitä dextalla vielä keulaa kevittää, mutta kun alkaa 2040s jontikalla tassut tavoittelee taivasta, alkaa pieni jännitys nousta. Korkeassa kopissa istuessa pitkän keulan takana alkaa jo 50cm korkeus tuntumaan villiltä. Juontokouralla tuotakin konetta rääkätty ja vain nosto tanko nostolaitteesta mennyt poikki.
Valmetilla vastaavasti tullut harrastettua "endoamista" eli taka pään kevennystä. Märkä rehu paali piheissä ei tarvitse kummoista kuoppaa pihassa olla, kun perä nousee. Siinä kun kallistuukin etu akselin ansiosta kone, niin on jänniä paikkoja riittämiin. Tuotakin rääkkiä kestänyt 20v, eikä ole etu akseli vielä antautunut. Kuitenkin paali painaa noin 850kg ja takavanne painot päälle, eli koko koneen paino noitten lisäksi kiikkuuetu akselin varassa..
Eläs mittään, muutamia johtoja tullut tässä vaiheltua ja dextan sähkö puoli on varsin kelpo kunnossa. Mitenkä usein muuten Induktanssi vaihtaa dextaan öljyt?
Tässä vaan taas öljy arpajaiset menossa, mitä sinne kaataisi... Paikallisessa olisi universaali pönttö 50e tarjous hintaan, jos sitä vaihtelisi vaihteistoonkin terveemmän väriset. Vai ostaako delvacit vai pistääkö perus 12e/4l teboilin moniaste 10w-30 ölpät maksin hyllystä... Perhana kun ei olisi kuin monitraa olemassa, niin ee tarvihtisi tämmöisilläkään päätä vaivata...