tänään taas kerran traktoreita katsellessa pisti silmään
David Brownin 990ja 995.
kun nuo DB tuntuu olevan halvempia kuin esim.
valmetit niin mistä se johtuu.
joku sillon kun olin ferguu ostamassa niin sano ohimennen että DB nostolaite
oli mielenkiintoinen mutta miten se nyt sit todellisuudessa onkaan.
ja miten on varaosa puoli tai ylipäätänsä miten ne koneet on kestänyt.
foordin Select-O-Speed ja valmet 361,565
-
- Viestit: 72
- Liittynyt: To Elo 10, 2006 7:17 pm
- Paikkakunta: kanta-häme
- Viesti:
-
- Viestit: 6794
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 12:50 pm
- Paikkakunta: Paimio
- Viesti:
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 4:21 pm
- Paikkakunta: Joensuu, Sotkamo
- Viesti:
Ei nyt kannata foortia pelkän sossin takia unohtaa. Suurin osahan tonnisarjan foorteista on kuitenki 8+2R vaihteistolla, joka on hyvä vaihteisto.
Eikä se sos:kaan huollettuna ole muita huonompi. Noi 361/565 valmetit vastaa kokoluokaltaan 3000 foortia, josta itellä eniten on kokemusta. Pihakoneena, lumihommissa, rankasavotassa yms kova peli. Ajoinpa alkuviikosta 200km maantielläkin, 5tonnin murskekuormia vetäen.
Mutta monesti toi kolmetonninen on kalliimpi ku nelitonninen, siksi suosittelen katselemaan vaikka ihan normaali 8+2R vaihteistolla olevia nelitonnisia, jos sos syletyttää. Nelitonnisessa on märät levyjarrut, hydraulinen voimanulosoton kytkentä, ne on melko luksusvarusteita omassa luokassaan.
Eikä se sos:kaan huollettuna ole muita huonompi. Noi 361/565 valmetit vastaa kokoluokaltaan 3000 foortia, josta itellä eniten on kokemusta. Pihakoneena, lumihommissa, rankasavotassa yms kova peli. Ajoinpa alkuviikosta 200km maantielläkin, 5tonnin murskekuormia vetäen.
Mutta monesti toi kolmetonninen on kalliimpi ku nelitonninen, siksi suosittelen katselemaan vaikka ihan normaali 8+2R vaihteistolla olevia nelitonnisia, jos sos syletyttää. Nelitonnisessa on märät levyjarrut, hydraulinen voimanulosoton kytkentä, ne on melko luksusvarusteita omassa luokassaan.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 30 vierailijaa