Hinattava kylyvökones

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
Lemmy
Viestit: 2082
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 12:30 pm
Paikkakunta: Lounais-Suomi
Viesti:

Re: Hinattava kylyvökones

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

tiko kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 5:22 pm Josko ostaisi tumelta uudet sopivat, niin ei tartte temuta sen kummemmin, nuohan tärkeitä osia on homman toimivuuden kannalta.
Minulla oli vanhastaan näitä rinkuloita melkein tarpeeksi ja valikoin tuosta vielä muutaman kaikkein pienimmän, niin sain nykyisen projektikoneen jo kasattua hyvin, joten tästä ei ole haittaa. Paitsi jos innostuu kunnostamaan tuon uusimman hankinnan, niin sitten pitää sorvata näitä jotenkin. Nämähän on 40 vuotta vanhoja ja uusia ei Tumelta saa.
SamiT
Viestit: 6794
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 12:50 pm
Paikkakunta: Paimio
Viesti:

Re: Hinattava kylyvökones

Viesti Kirjoittaja SamiT »

Lemmy kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 7:37 pm
tiko kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 5:22 pm Josko ostaisi tumelta uudet sopivat, niin ei tartte temuta sen kummemmin, nuohan tärkeitä osia on homman toimivuuden kannalta.
Minulla oli vanhastaan näitä rinkuloita melkein tarpeeksi ja valikoin tuosta vielä muutaman kaikkein pienimmän, niin sain nykyisen projektikoneen jo kasattua hyvin, joten tästä ei ole haittaa. Paitsi jos innostuu kunnostamaan tuon uusimman hankinnan, niin sitten pitää sorvata näitä jotenkin. Nämähän on 40 vuotta vanhoja ja uusia ei Tumelta saa.
Onkohan 2,5m valkovantaisessa nostolaitekoneessa noita? Semmoinen menossa romuun kunhan ehdin sen purkaa, ja nuo voisi tallentaa siitä jos tarvetta projektissasi. Tarvitsen siitä purettavasta omaan koneeseen varalle vantaan varsia.
Valmetit 20, 361, 359, 502, 305, 1203 ja 8450 sekä Valtra M130 ja T170.
Lemmy
Viestit: 2082
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 12:30 pm
Paikkakunta: Lounais-Suomi
Viesti:

Re: Hinattava kylyvökones

Viesti Kirjoittaja Lemmy »

SamiT kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 7:45 pm
Lemmy kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 7:37 pm
tiko kirjoitti: Pe Joulu 04, 2020 5:22 pm Josko ostaisi tumelta uudet sopivat, niin ei tartte temuta sen kummemmin, nuohan tärkeitä osia on homman toimivuuden kannalta.
Minulla oli vanhastaan näitä rinkuloita melkein tarpeeksi ja valikoin tuosta vielä muutaman kaikkein pienimmän, niin sain nykyisen projektikoneen jo kasattua hyvin, joten tästä ei ole haittaa. Paitsi jos innostuu kunnostamaan tuon uusimman hankinnan, niin sitten pitää sorvata näitä jotenkin. Nämähän on 40 vuotta vanhoja ja uusia ei Tumelta saa.
Onkohan 2,5m valkovantaisessa nostolaitekoneessa noita? Semmoinen menossa romuun kunhan ehdin sen purkaa, ja nuo voisi tallentaa siitä jos tarvetta projektissasi. Tarvitsen siitä purettavasta omaan koneeseen varalle vantaan varsia.
Nämä on juuri valkovantaisia koneita, joita olen purkanut ja kasaan uudestaan, joten osat sopii varmaan. Varsinaisesti minulla nyt tarvetta vain suppiloille, joista lannoitevantaiden letkut lähtevät. Joku oli niitä kai jo mallintanut 3-D tulostukseenkin.

Varmaan jollakulla olisi tarvetta osille, jos viitsii irroittaa. Käytön hammaspyörille ainakin tulee tarvetta, jos joku muukin näitä vielä käyttää. Vantaan osia minullakin aika paljon ylimääräisiä ja jyräpyöriä, jos joku tarvitsee. Yksi jyrä oli peruutettu kai tolppaa päin, niin jouduin purkamaan.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Saapiska, Semrush [Bot] ja 27 vierailijaa