Alumiinin kestävyys

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Conman
Viestit: 802
Liittynyt: Su Joulu 25, 2005 7:30 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conman »

U-profiili teräs runko ja vaneri päälle ja vaneriin kulku suuntaan nähden
poikittaiset rimat liuku esteiksi.Ja kevennyspumput.Näin näkyy olevan
kuljetus kärryissä,eikä se niin paljon paina,että kantavuuteen vaikuttais.
veikri-3
Viestit: 3150
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:51 pm
Paikkakunta: Pohjois-Karjala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veikri-3 »

Tuota,tuota en tiedä mitenkorkea mersusi on?
Mutta jos se on yhtäkorkealla kuin normaali kuorma auton lava,niin onpas konilla kapuamista koppin.

Onko autossa vaihtolava varustus?
Silloinhan koni voipi mennä koppiin alhaalla.

Karjankuljetus autoissa on kopin takaosa valmiiksi luiska,ja ilmajousituksella lasketaan loputkin maantasalle.

Kuvittelin nousun olevan max1/2m,ä.En 1,5m,ä.
Unohda tällöin alumiini,sillä luskan täytyy olla pitkä.
Ei riitä 2,5m,ä.Ehkä 4m,ä olisi sopiva nousukulma?
Eli kopin korkeus ei riitä luiskan pituudeksi,joten tarvitaan monimutkaisempi 2x saranoitu taittuva rakenne.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], jussi_oulu ja 38 vierailijaa