U-profiili teräs runko ja vaneri päälle ja vaneriin kulku suuntaan nähden
poikittaiset rimat liuku esteiksi.Ja kevennyspumput.Näin näkyy olevan
kuljetus kärryissä,eikä se niin paljon paina,että kantavuuteen vaikuttais.
Alumiinin kestävyys
-
- Viestit: 802
- Liittynyt: Su Joulu 25, 2005 7:30 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
-
- Viestit: 3150
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:51 pm
- Paikkakunta: Pohjois-Karjala
- Viesti:
Tuota,tuota en tiedä mitenkorkea mersusi on?
Mutta jos se on yhtäkorkealla kuin normaali kuorma auton lava,niin onpas konilla kapuamista koppin.
Onko autossa vaihtolava varustus?
Silloinhan koni voipi mennä koppiin alhaalla.
Karjankuljetus autoissa on kopin takaosa valmiiksi luiska,ja ilmajousituksella lasketaan loputkin maantasalle.
Kuvittelin nousun olevan max1/2m,ä.En 1,5m,ä.
Unohda tällöin alumiini,sillä luskan täytyy olla pitkä.
Ei riitä 2,5m,ä.Ehkä 4m,ä olisi sopiva nousukulma?
Eli kopin korkeus ei riitä luiskan pituudeksi,joten tarvitaan monimutkaisempi 2x saranoitu taittuva rakenne.
Mutta jos se on yhtäkorkealla kuin normaali kuorma auton lava,niin onpas konilla kapuamista koppin.
Onko autossa vaihtolava varustus?
Silloinhan koni voipi mennä koppiin alhaalla.
Karjankuljetus autoissa on kopin takaosa valmiiksi luiska,ja ilmajousituksella lasketaan loputkin maantasalle.
Kuvittelin nousun olevan max1/2m,ä.En 1,5m,ä.
Unohda tällöin alumiini,sillä luskan täytyy olla pitkä.
Ei riitä 2,5m,ä.Ehkä 4m,ä olisi sopiva nousukulma?
Eli kopin korkeus ei riitä luiskan pituudeksi,joten tarvitaan monimutkaisempi 2x saranoitu taittuva rakenne.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], jussi_oulu ja 38 vierailijaa