Konevauriot, jäähdyttäjän siivikko
-
- Viestit: 6696
- Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 12:00 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-
- Viestit: 3108
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 7:00 pm
- Viesti:
Noin 8 km/h luokkaa oli tuo takavuosien Saabien ja Volvojen "sallittu" törmäysnopeus. Volvossa oli teräsvahvike edessä, Saabissa puskurin takana. Saabissa meni peräkoukkukolareissa koristelista mutkille. Uusi olisi maksanut 700 markkaa. Eipä juuri tullut kummassakaan vahingossa uusittua.
Nykyään samassa vauhdissa laukeaisi airpäkitkin. Hintaa jotakin 3000 euroa.
Nykyään samassa vauhdissa laukeaisi airpäkitkin. Hintaa jotakin 3000 euroa.
-
- Viestit: 3874
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 6:20 pm
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Aloin itsekin miettiä ja tuntuu vähän turhan kovalle. Saisikohan siitä vielä varmaa tietoa, sillä yllättävän lujaa sillä sai kiinteään esteeseen ajaa ilman vaurioita.
Saattaisi olla että tuolla volvolla saa ajaa 20km/h toisen volvon perään ilman vaurioita ja 8Km/h kiinteään esteeseen. Pitäisi jostain tuo tieto löytää.
Saattaisi olla että tuolla volvolla saa ajaa 20km/h toisen volvon perään ilman vaurioita ja 8Km/h kiinteään esteeseen. Pitäisi jostain tuo tieto löytää.
Valmet 361D II, 465, Valtra C1112-4
Nuffield 10/170 Perkins V8
Caterpillar D6B, D8H
Scania T142H
Etsinnässä vanhoja Caterpillareita, osia, koneita ja materiaalia, kuten kirjoja ja työkaluja
Nuffield 10/170 Perkins V8
Caterpillar D6B, D8H
Scania T142H
Etsinnässä vanhoja Caterpillareita, osia, koneita ja materiaalia, kuten kirjoja ja työkaluja
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], IiHoo845, Jeppex3, jumalvilho, Pataässä, Peksu123 ja 50 vierailijaa