Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Käytän koneiden ja laitteiden kaupassa Nettikoneen, Nettiauton ja Nettiveneen palveluita. Niistä on pelkästään hyviä kokemuksia. Toria käytin ennen palveluiden ja pienempien tavaroiden myyntiin. Torista itsellä, tuttavilla ja asiakkailla todella huonoja kokemuksia: Lopetin torin käytön näissä ja siirryin Findit palvelun käyttäjäksi. Ainakin toistaiseksi hyviä kokemuksia. Valitettavasti ei vielä yhtä tunnettu, kuin Tori. Torin palvelutasolla varmasti tilanne paranee.
Eiköhän tuo torin rajoitus johdu siitä, ettei myydä liikennekelpoisia autoja romuautoina. Ilmam rajoitusta nykyiset automyynti-ilmoitukset siirtyisi romuautoihin, mutta nyt ne siirtyy nettiautoon.
En ymmärrä torin ihannointia. Se on mulle ensisijainen paikka etsiä käyettyä polkupyörää ja moottorisahaa, mutta autoja ja traktoreita mielummin etsin nettiautosta ja -koneesta. Mua ainakin on häirinny torin rajalliset hakumahdollisuudet, pystyikö esim. merkin, vetotavan tai käyttövoiman mukaan hakea. Sanahaku on mahdoton, kun jokatoisen traktorin merkki on kirjoitettu väärin.
Siinä jo pohjustetaan aikaa, kun kaikki kaupankäynti pitää mennä toridiilin kautta. Estetään viesteissä tapahtuva kaupankäynti palvelun ohi.
Itse sain aikanaan ebaysta muutaman viikon bannin, kun ostattelin kunnostettua kytkinasetelmaa Englannista. Kauppaan kuului vanhan osan palauttaminen ja kyselin myyjältä yhteystietoja, mihin vanha osa lähettää. Hän laittoikin tiedot ja ohjeet ja muutama tunti tuosta mun ebay-tili oli lukossa ja ilmoitus määräaikaisesta huilista kaupankäyntisääntöjen rikkomisesta.
Neliveto mahdollistaa kiinnijäämisen entistä hankalampiin paikkoihin
ch wrote: Fri Dec 06, 2024 1:35 pm
Siinä jo pohjustetaan aikaa, kun kaikki kaupankäynti pitää mennä toridiilin kautta. Estetään viesteissä tapahtuva kaupankäynti palvelun ohi.