pulttipyssyn hylsyt?

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

nakki
Viestit: 690
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:19 pm
Paikkakunta: päijät-häme
Viesti:

Re: pulttipyssyn hylsyt?

Viesti Kirjoittaja nakki »

Kai nuo biltemat kestää, en ainakaan ite saanut rikki. Bilteman sarjat edullisia. Puuilon amprot on taiwanilaisia. Varmaan nuo bgs,ikh, halpa bahco myös. Yksikään ei ole menny rikki. Varmaan stahlwillet sirompia, ja sopii ahtaampaan paikkaan. Muutenkin pidän harraste käyttöön noita taiwanilaisia hyvinä.
nuc-64
Viestit: 2954
Liittynyt: To Huhti 04, 2013 9:28 pm
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: pulttipyssyn hylsyt?

Viesti Kirjoittaja nuc-64 »

Mulla ei kovin isoa valikoimaa voimahylsyjä ole, pitkään on jo ollut tarkoitus hankkia lisää, mutta on vain jäänyt. Tuumakokoja saa edellä jo mainittujen Snap Onin ja Blue Pointin lisäksi muutamista paikoista ns. halvempaa laatua. Itse olen katsellut mm. Mobitiveltä (MVE-online) ja Toraforsilta. Edit. eipä muuten enää löydy Toraforsilta, hyvä liike on muuten ollut, outoa että ei ole enää valikoimissa :shock:
jake74
Viestit: 1736
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 3:15 am
Paikkakunta: ii/oulu
Viesti:

Re: pulttipyssyn hylsyt?

Viesti Kirjoittaja jake74 »

vaniljacreme kirjoitti: La Maalis 25, 2023 5:59 am Mistäs ne sen tietää onko käsivoimin vai konevoimin rikottu.
kantaan jää jälki ku koneella käyttää hylsyä. ainaki mulla näkyy aika monessa hylsyssä jälki
nakki
Viestit: 690
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:19 pm
Paikkakunta: päijät-häme
Viesti:

Re: pulttipyssyn hylsyt?

Viesti Kirjoittaja nakki »

https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... sarja#tab2
Varmaan löytyy kyllä halvempiakin.

Joskus muinoin vein Saltuksen hylsyn piruuttaan myymälään takaisin. Ensimmäiseksi kattoi kannan ja sanoi, ei ole käytetty pulttikoneessa. Eikä kyllä ollutkaan sain uuden hylsyn. Kokenut myyjä sanoi, ehkä käytetty väärän kokoisessa pultissa. Niin olikin.
ranev
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 05, 2022 7:43 pm
Paikkakunta: jyväskylä / ii
Viesti:

Re: pulttipyssyn hylsyt?

Viesti Kirjoittaja ranev »

jake74 kirjoitti: La Maalis 25, 2023 1:53 pm
vaniljacreme kirjoitti: La Maalis 25, 2023 5:59 am Mistäs ne sen tietää onko käsivoimin vai konevoimin rikottu.
kantaan jää jälki ku koneella käyttää hylsyä. ainaki mulla näkyy aika monessa hylsyssä jälki
hmm, onko monta särkynyt? mihin ne särkyy?
jake74
Viestit: 1736
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 3:15 am
Paikkakunta: ii/oulu
Viesti:

Re: pulttipyssyn hylsyt?

Viesti Kirjoittaja jake74 »

ranev kirjoitti: La Maalis 25, 2023 9:09 pm
jake74 kirjoitti: La Maalis 25, 2023 1:53 pm
vaniljacreme kirjoitti: La Maalis 25, 2023 5:59 am Mistäs ne sen tietää onko käsivoimin vai konevoimin rikottu.
kantaan jää jälki ku koneella käyttää hylsyä. ainaki mulla näkyy aika monessa hylsyssä jälki
hmm, onko monta särkynyt? mihin ne särkyy?
mulla särkynyt 4kpl 30v aikana. halkee kyljestä
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 42 vierailijaa