Siinähän on lähes valmis peli rotta autoksi. Takarenkaan paikkakin on kohdillaan.toyopet kirjoitti: ↑Su Touko 07, 2023 8:35 pm
Tuosta pitäisi jotain kehitellä...
https://photos.app.goo.gl/PGfSSjH7rwPyz68B8
https://photos.app.goo.gl/aeRN9VYwVa9r6J3QA
Moottori jo odottaa...
Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
-
- Viestit: 1483
- Liittynyt: Ke Maalis 15, 2006 7:41 pm
- Paikkakunta: Iisalmi
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Kubota B 5001 DT
-
- Viestit: 12987
- Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 9:12 am
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Taitaa olla eturenkaidenkin.. Mutta pitäisihän tuota vieläkin varmaan nykymakuun madaltaa.Yrjö kirjoitti: ↑Su Touko 07, 2023 9:10 pmSiinähän on lähes valmis peli rotta autoksi. Takarenkaan paikkakin on kohdillaan.toyopet kirjoitti: ↑Su Touko 07, 2023 8:35 pm
Tuosta pitäisi jotain kehitellä...
https://photos.app.goo.gl/PGfSSjH7rwPyz68B8
https://photos.app.goo.gl/aeRN9VYwVa9r6J3QA
Moottori jo odottaa...
Tekemällä virheistä oppii.
-
- Viestit: 194
- Liittynyt: Su Helmi 02, 2014 8:45 pm
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Ei mitään järkee,,.
- toyopet
- Viestit: 3258
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 11:25 am
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Tämä on vastaavasti vähän korkeammalla:
It has three speed: here, there and gone...
-
- Viestit: 360
- Liittynyt: Ke Syys 02, 2020 6:34 pm
- Paikkakunta: Ilomantsi
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Ai että tuli mieleen noista tuuningeista ysärillä ne Lada Samarat joissa tummennetut lasit ja perä ylhäällä, sekä staattisen sähkön poistaja roikkumassa
Ja samaa laatua kuin nämä jenkit.
Ja samaa laatua kuin nämä jenkit.
Kumpulan tila Ilomantsi. Maanviljelyä vuodesta 2010. Kuuksenvaaran Konepalvelun ja Kumpulan tilan sivut
-
- Viestit: 1875
- Liittynyt: Su Joulu 13, 2009 11:58 am
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Mistä se muuten johtuu, että monet aikanaan vannoutuneet ladamiehet eivät euro- tai japsiautoja kelpuuttaneet, mutta joku Chevy van tai caprice classic sitten kelpasi. Onko se juuri tuo yhtenevä "laatu" (iso maa, isot toleranssit) ja hirveät ajo-ominaisuudet? Jonkunlaista masokismia siis?Kumpulan tila kirjoitti: ↑Ma Touko 08, 2023 8:10 pm Ai että tuli mieleen noista tuuningeista ysärillä ne Lada Samarat joissa tummennetut lasit ja perä ylhäällä, sekä staattisen sähkön poistaja roikkumassa
Ja samaa laatua kuin nämä jenkit.
Viimeksi muokannut VD5, Ma Touko 08, 2023 9:11 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 2012
- Liittynyt: Ma Loka 11, 2021 9:28 pm
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Aamulla tuli vastaan madallettu ruotsalainen. https://youtu.be/WSTMMysh8Qg
-
- Viestit: 12987
- Liittynyt: Ma Loka 25, 2010 9:12 am
- Paikkakunta: Kuopio
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Rekkanuppien värkkääminen on ehkä yhtä järkevää, kuin jonkun pyöräkuormaajan tai kaivinkoneen customointi.. Mutta kolaahan tuolla alahuulella pihamaan sentään lähtiessään. Eli onkos tuo madallettu vai vaan alahelmat venytetty maata viistämään? Sori, mutta ei nyt oikein mene tajuntaan nämä, että miksi?
Tekemällä virheistä oppii.
- toyopet
- Viestit: 3258
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 11:25 am
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Aika kotikutoisia virityksiä noissa on ihan tehtaalta, tuon cutlassin vaihteisto-osoitin oli "rikki" eli sieltä puuttui neulaa siirtävä vaijeri.Kumpulan tila kirjoitti: ↑Ma Touko 08, 2023 8:10 pm Ai että tuli mieleen noista tuuningeista ysärillä ne Lada Samarat joissa tummennetut lasit ja perä ylhäällä, sekä staattisen sähkön poistaja roikkumassa
Ja samaa laatua kuin nämä jenkit.
Se koko mittaristo on semmoista hötömuovia ihan kuin ladassa ja se "johdotus" on samanlainen folio. Ja vaihteisto-osoitin ja muovilootassa oleva neula, jota jousi vetää toiseen suuntaa ja ohut vaijeri toiseen suuntaan. Vaijeri kiinnitetään rattiputken ympärillä olevaan vaihdekepin kaulukseen.
Mittariston taustat on kuin jossain kiinalaisessa peltilelussa silloin joskus ennen.
Ruuvinreiät vähän sinnepäin, ruuvien koko mitä sattuu, kun periaatteessa kai pitäisi olla 1/4" tuumaisia kantoja mutta tarvitsee 1/4", 9/32",ehkä 7,5mm hylsyn. Osia kun ottaa, niin samaa osaa takaisinlaittaessa pitää vähän vängätä suuntaan ja toiseen, että reiät osuu kohdalleen.
Vanhassa toyotassakin on se hyvä puoli, että vaikka ottaa muoviset kojelaudan osat irti, niin takaisinlaittaessa pistää osan paikalleen ja tyrkkää ruuvit reikään, niin ne osuu kohdalleen.
It has three speed: here, there and gone...
-
- Viestit: 2012
- Liittynyt: Ma Loka 11, 2021 9:28 pm
- Viesti:
Re: Jenkkiautojen madallukset, järkee vai ei?
Helmat venytetty alas, Eroaa muista ja tulee huomatuksi näyttelyissäkin. On kuvissa Fordkin. https://youtu.be/g8GEJU29GCkSuperdextaaja kirjoitti: ↑Ma Touko 08, 2023 11:35 pm Rekkanuppien värkkääminen on ehkä yhtä järkevää, kuin jonkun pyöräkuormaajan tai kaivinkoneen customointi.. Mutta kolaahan tuolla alahuulella pihamaan sentään lähtiessään. Eli onkos tuo madallettu vai vaan alahelmat venytetty maata viistämään? Sori, mutta ei nyt oikein mene tajuntaan nämä, että miksi?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Semrush [Bot] ja 33 vierailijaa