Stihl ms 201 ilmasuodatin

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Avatar
Intikka844
Viestit: 140
Liittynyt: Su Loka 22, 2006 9:09 pm
Viesti:

Stihl ms 201 ilmasuodatin

Viesti Kirjoittaja Intikka844 »

Muistaaksesi 2017 ostettu saha, jossa olen nyt ihmetellyt ilmansuodatusta. Suodattimen sisäpuolelle pääsee hyvin hienoa pölyä vähäisessä määrin. Onko tästä mitä haittaa pitemmän päälle? Muuten saha on toiminut kyllä ilman ongelmia. Ms 200:sessa suodattimen sisäpuoli on kyllä selvästi puhtaampi käytön jälkeen.
Juhis85
Viestit: 76
Liittynyt: Pe Joulu 06, 2013 4:18 pm
Viesti:

Re: Stihl ms 201 ilmasuodatin

Viesti Kirjoittaja Juhis85 »

Intikka844 kirjoitti: Ma Joulu 05, 2022 7:43 am Muistaaksesi 2017 ostettu saha, jossa olen nyt ihmetellyt ilmansuodatusta. Suodattimen sisäpuolelle pääsee hyvin hienoa pölyä vähäisessä määrin. Onko tästä mitä haittaa pitemmän päälle? Muuten saha on toiminut kyllä ilman ongelmia. Ms 200:sessa suodattimen sisäpuoli on kyllä selvästi puhtaampi käytön jälkeen.
Hienon puupölyn tai esim hienon hiekan pääsy ohi ilmansuodattimen aiheuttaa mm. männän helmojen naarmuuntumista sekä kulumista normaalia nopeampaan tahtiin.
Suba
Viestit: 15
Liittynyt: La Kesä 01, 2013 2:54 pm
Viesti:

Re: Stihl ms 201 ilmasuodatin

Viesti Kirjoittaja Suba »

Mulla on myös sama ilmiö, saha on muutaman kuukauden ikäinen. Ilmanputsarin alla on hienoa pölyä. Onkohan kyseessä ilmanputsarin vaihdolla korjaantuva vika vai suunnittelun kukkanen?
Avatar
Intikka844
Viestit: 140
Liittynyt: Su Loka 22, 2006 9:09 pm
Viesti:

Re: Stihl ms 201 ilmasuodatin

Viesti Kirjoittaja Intikka844 »

Investoin vihdoin uuden suodattimen ja näyttäisi olevan tiiviimpi kuin alkuperänen. Eli näyttäisi olevan laatuongelmaa aiemmissa filttereissä.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], Jusi ja 33 vierailijaa