Nyt täytyy antaa papukaijamerkit Turnerille ja DHL:lle.
Tilasin osat tiistai-aamuna ja lupasivat perjantaiksi perille!
Tavarat liikkui alle vuorokaudessa Briteistä Saksan kautta Stadiin ja sieltä Tampereelle, toinen vuorokausi meni Tampereelta Kuopioon, mut anyway osat oli mulla kuitenkin päivän etuajassa
Semmoinen hämminki tuossa sitten tuli, että asennusohjeen mukaan alkuperäinen etuvastus pitäisi jättää paikalleen!?
Noh, eihän mulla vielä sitä relettäkään vielä ollut, joten pikku votkulimukin jälkeen rohkaistuneena talliin tuusaamaan uutta kynttilää paikalleen...
Homma meni nätisti kunnes ryhdyin ensimmäistä kertaa kääntämään virta-avaimesta hehkuja päälle, about 2 sekuntia ja savupatsas nousee etuvastuksesta! Voe halavattu! Ei auta, huomenna savun hälvettyä sitten etuvastus pois ja releen kanssa koittamaan uudemman kerran...
Siinä sitten toista mukia siemaillessa silimäilin vielä netistä kytkentäkaavaa ja yhtäkkiä hehkulamppu syttyi korvien välissä!
Äkkiä takaisin talliin, sivuleikkureilla nipsnaps yksi johto poikki ja uudestaan hehkuttamaan, about 10 sekunnin jälkeen käänsin avaimesta Fergun käyntiin, kuin palmun alta
Olin siis aivopieruissa kytkenyt ykkös pytyn alkuperäisen maajohdon tuohon uuteen sarjaan ja näin etuvastus maadottui suoraan sinne
Testailen huomenna lisää, nouseeko uusia savupatsaita kojetaulun takaa...