Ilmalämpöpumpun sammuttaminen

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

sohvi
Viestit: 4575
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: vihti
Viesti:

Re: Ilmalämpöpumpun sammuttaminen

Viesti Kirjoittaja sohvi »

Mun ilpot saa verkosta irti irroittamalla töpselit. Ukonilmojen takia näin. On ollu päällä ja pois, miten sattuu. Toinen käytettynä ostettu teki ensin niin, että ulkoyksikkö jäi pyörimään, vaikka vehkeen sammutti. Sitten se lakkasi tyystin pyörimästä se propelli. Ostin sit uuden. Mitä niitten risojen kanssa värkkäämään, kun ei vikaa löytynyt vaikka purki atomeiksi vehkeen :twisted:
www.sohvinkulma.fi
International McCormick B 414 vm 1961 työkone
Ford Super Major 5000, isännän lelu : )
sohvi
Viestit: 4575
Liittynyt: Su Helmi 10, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: vihti
Viesti:

Re: Ilmalämpöpumpun sammuttaminen

Viesti Kirjoittaja sohvi »

Ilmanvaihtovehkeitä ei saa kuulemma sammuttaa, sen mäkin oon kuullu
www.sohvinkulma.fi
International McCormick B 414 vm 1961 työkone
Ford Super Major 5000, isännän lelu : )
Avatar
Aakku
Viestit: 8281
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:35 am
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Ilmalämpöpumpun sammuttaminen

Viesti Kirjoittaja Aakku »

sohvi kirjoitti: Ma Marras 29, 2021 7:47 pm Ilmanvaihtovehkeitä ei saa kuulemma sammuttaa, sen mäkin oon kuullu
Mulle neuvottiin sammuttamaan ohjelmallisesti kaukosäätimellä. Sen jälkeen, jos tarvis, niin voi ottaa töpselin irti. Jos on ulkona katkaisija, niin sitten siitä virrat lopuksi pois.
Terapiatraktori MF-135 1972 + Ålö etukuormaaja
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ajomies, Bing [Bot], Google [Bot], TunturiPappa ja 36 vierailijaa