Autojen nostelu peltiosista

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

8400
Viestit: 9802
Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
Viesti:

Re: Autojen nostelu peltiosista

Viesti Kirjoittaja 8400 »

124 korinen ennen E:ksi faceliftaamista on aikalaisekseen ihan hyvä ruostumisen suhteen, lähinnä taka-apurungon etummaiset kiinnityspisteet lahoaa.
Jiitek
Viestit: 5868
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Autojen nostelu peltiosista

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

On tainnut tulla takaosalle sellainen äkkipysäys, että etuosa on päättänyt jatkaa matkaa.

Ja liekö saanut leikkaus alun tuosta kuskin puolen takaoven kohdilta kun on noin siististi lähtenyt repeämään.
vaniljacreme
Viestit: 4740
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 1:40 pm
Paikkakunta: orimattila
Viesti:

Re: Autojen nostelu peltiosista

Viesti Kirjoittaja vaniljacreme »

Superdextaaja kirjoitti: Ma Marras 22, 2021 11:06 am
Jammu kirjoitti: Ma Marras 22, 2021 11:00 am jos ei kestä nostaa merkitystä nostopaikasta niin se on mätä silloin
Pointti onkin, että noiden nurkkakohtien nopeampi mätäneminen taitaa johtua juuri nostelusta. Että kannattaako uudempiakaan autoja nostella peltinurkista tai pistemäisesti mistään peltikohdasta, vaikka olisi ohjekirjan suosittelema kohta?
yleensä noita nostellaan niillä auton mukana tulleilla P-askoilla veivitunkeilla jotka on tarkoitettu vaan hätätapaus käyttöön. toinen vaihtoehto on joku motonetin 20e halppis tunkki jossa se nostokohta on sellanen postimerkin kokoinen uppooha se pelttiin kun peltiin. ekana noissa menee maalipinta tai suojaus pilalle, parin vuoden jälkeen alkaa pelti taipua ruostumisen takia ja jossain kohin se pelti sitten pettääkin jo. kunnon tunkilla nostelen ihan muista paikoista kun merkityistä nostopisteitä ei oo ongelmia ollu.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa