Autojen nostelu peltiosista
-
- Viestit: 9802
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
Re: Autojen nostelu peltiosista
124 korinen ennen E:ksi faceliftaamista on aikalaisekseen ihan hyvä ruostumisen suhteen, lähinnä taka-apurungon etummaiset kiinnityspisteet lahoaa.
-
- Viestit: 5868
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 5:14 pm
- Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa
- Viesti:
Re: Autojen nostelu peltiosista
On tainnut tulla takaosalle sellainen äkkipysäys, että etuosa on päättänyt jatkaa matkaa.
Ja liekö saanut leikkaus alun tuosta kuskin puolen takaoven kohdilta kun on noin siististi lähtenyt repeämään.
Ja liekö saanut leikkaus alun tuosta kuskin puolen takaoven kohdilta kun on noin siististi lähtenyt repeämään.
-
- Viestit: 4740
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 1:40 pm
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
Re: Autojen nostelu peltiosista
yleensä noita nostellaan niillä auton mukana tulleilla P-askoilla veivitunkeilla jotka on tarkoitettu vaan hätätapaus käyttöön. toinen vaihtoehto on joku motonetin 20e halppis tunkki jossa se nostokohta on sellanen postimerkin kokoinen uppooha se pelttiin kun peltiin. ekana noissa menee maalipinta tai suojaus pilalle, parin vuoden jälkeen alkaa pelti taipua ruostumisen takia ja jossain kohin se pelti sitten pettääkin jo. kunnon tunkilla nostelen ihan muista paikoista kun merkityistä nostopisteitä ei oo ongelmia ollu.Superdextaaja kirjoitti: ↑Ma Marras 22, 2021 11:06 amPointti onkin, että noiden nurkkakohtien nopeampi mätäneminen taitaa johtua juuri nostelusta. Että kannattaako uudempiakaan autoja nostella peltinurkista tai pistemäisesti mistään peltikohdasta, vaikka olisi ohjekirjan suosittelema kohta?
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa