Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.
Tuohan tapahtui 20 vuotta aiemmin.
Ei ihme että toitsu on suosittu afrikassa.
Mersu on siis toyotaa 20 vuotta edellä , tämän faktan perusteella.
Kaiva nyt stiimi lisää matskua.
Tuohan tapahtui 20 vuotta aiemmin.
Ei ihme että toitsu on suosittu afrikassa.
Mersu on siis toyotaa 20 vuotta edellä , tämän faktan perusteella.
Kaiva nyt stiimi lisää matskua.
Matsikka kirjoitti: ↑
2-litrainen bensakone on susi.
Siis moottorityyppi AZ, sisältää 2- ja 2.4-litraiset versiot.
Jaa, täytyy mun alkaa pelkäämään koska ne pultit alkaa lennellä 360tkm ajetusta 2.4 avesta. -05 mallia, joten ei hirveetä parkua tuu..
Rautaa ne vain on..
Kattelin ihan tosissani 2.2 dieseliä, Ravi4 näkyy olevan myynnissä paljon.. En oo päättäny, ostanko vai en.. Kunhan ois korjattu..
Mikäs moottori on 2006 Corolla Verso dieselissä? Tuttavalla on ko. auto 550 000 ajettu, eikä ole kantta avattu..
Vissiin sama. mutta käyttäjästäkin riippuu..
Luin fintoys sivuilta, mistä alkaen ne ongelmaiset vehkeet olisi, oikein numeroilla jne. Ja mitkä mallit- moottorit. Ne on maksulliset infosivut. Jos motti kestää, auto vissiin valmistettu -05 puolella? Joo.. Huonoa valua sattunu joillekin vuosille..
Case 1594-4HS
Case 1494-4HS+isme 140
Case 1690-4T
Case 1390
Sampo 680 -89
VM 300SK
Valtra N101H -11
POP Vakuutus julkaisi tilastot eniten hinattavaksi joutuvista automerkeistä. Kärkisijoille on päätynyt kalliiksi laatuautoiksi miellettyjä merkkejä.
– POP Vakuutuksen tilastot osoittavat, että BMW, Mercedes-Benz, Citroen ja Audi työllistävät eniten hinausfirmoja, kerrotaan POP Vakuutuksen tiedotteessa.
Hinausmääriä tutkittiin kolmen vuoden ajalta. Useimmiten hinausauto tilataan POP Vakuutuksen mukaan teknisen vian takia.
– Huomattavasti harvemmin syynä on onnettomuus. Tässäkin on kuitenkin nähtävissä merkkikohtaisia eroja. Toyotalla yli viidennes hinauksista johtuu kolarista. Kolareiden osuus hinauksista on pienin Saabilla.
Vääristettyä tietoa tuokin?
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin. Konekansa.fi
Matsikka kirjoitti: ↑
2-litrainen bensakone on susi.
Siis moottorityyppi AZ, sisältää 2- ja 2.4-litraiset versiot.
Jaa, täytyy mun alkaa pelkäämään koska ne pultit alkaa lennellä 360tkm ajetusta 2.4 avesta. -05 mallia, joten ei hirveetä parkua tuu..
Rautaa ne vain on..
Kattelin ihan tosissani 2.2 dieseliä, Ravi4 näkyy olevan myynnissä paljon.. En oo päättäny, ostanko vai en.. Kunhan ois korjattu..
Ehottomasti, pojan projektin 1AZ-FE oli rav4:stä lähtöisin, oli vaihdettu kone, kun vuoti nestettä ulospäin. Joku kannen kulma se oli, mistä vuoti. Ainakin ne vanhat kierteet kesti kuitenkin vetää momenttiin, ei ollut korkannut lohkosta.
Naapurilla oli aiemmin diesel avensis, se 2-litrainen versio ja nykyisin rav4 2.2d, kumpikaan ei ole korjaamolla juuri seisonut, 100km/päivä se työmatkaa ajaa. Avessa oli pari kertaa käynnistysongelmia, jouduin yksikin aamu könyämään kuuden maissa ylös ja lyömään silloisen jeepin - 30° pakkasesta käyntiin apuvirran antoon. Siinä avessa ei ollut lohkolämppäriä mutta webasto tms. ja se imaisi akun tyhjäksi. Siis kahtena aamuna, sitten se kävi ostamassa uuden akun.
Ravia ei ole tarvinnut avustaa, vielä.
ihmehitsari kirjoitti: ↑To Joulu 01, 2022 8:12 pm
Toyota on vähän kuin Setori. Mauton pazka jota on hyvä muistaa morkata ainakin silloin kun se oma kottero (muu kuin Tojo) on viemässä varallisuutta.
Ja varsinkin pitää muistaa verrata Corollaa johonkin hintavampaan merkkiin. Se on tärkeää muistaa. Corolla vs Volvo V90. Siinä on oiva vertailupari.
Öö kun se tojota on kerran ykkönen niin eikös sitä silloin voi verrata mihin tahansa