Ih 824 sulake kaavio
-
- Viestit: 394
- Liittynyt: Ke Tammi 17, 2018 8:12 am
- Paikkakunta: Kiuruvesi
- Viesti:
Ih 824 sulake kaavio
Oisko kellekkään jäänyt sulake kaaviota 824. Intikkaan.tietää mikä vaikuttaa mihinkin...
Suoritan tukkivannesahausta /sorvausta
Massey Ferguson 3080
International 574
Lynx 650s
Honda trx350
Erkkola
Pappatunturi
Buster RS HT
Buster L HT
Massey Ferguson 3080
International 574
Lynx 650s
Honda trx350
Erkkola
Pappatunturi
Buster RS HT
Buster L HT
-
- Viestit: 1158
- Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Eipä ole enään tallella, mutta noissa saksan natikoissa ei montaa sulaketta ollut. Vasemmalle ja oikealle parkille omansa, lähvalot vas. ja oik., kaukovalot. jarruvalot joka on muistakseni Horsma hytillisessä vaihdettu ohjaamon sulakkeeksi, äänimerkki. Eipä siinä taida muita ollakkaan.
-
- Viestit: 135
- Liittynyt: Su Huhti 17, 2016 6:02 pm
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
http://www.ihcparts.nl/technische-informatie-1
Tuolta löytyy schaltplan = sähkökaavio
Melko simppeli ja sulaketaulu kuvattuna
Tuolta löytyy schaltplan = sähkökaavio
Melko simppeli ja sulaketaulu kuvattuna
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Joulu 03, 2020 1:39 pm
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Tarttisin vähän tietoa natikka 824 öljyistä ja määristä.
Ostin hiljattain semmoisen ja ohjekirjaa ei tietenkään löytynyt mistään. Elikkä siinä on vaihteisto ja hydrauliöljy erikseen, ja tietysti moottoriöljy, Mutta onko peräöljytkin vielä erikseen? Onko jokin suodatin vielä lisäksi piilossa esim vaihteistoöljylle, vai onko hydraulipumpun yläpuolella oleva ainut? (muu kuin moottoriöljysuod)
Jos vaihtaa hydrauliöljyt niin mistä kaikkialta ne kannattaa tiputtaa että varmasti kaikki vanhat tulee pois? (peräpropun tiedän)
Ja tosiaan millaisiin öljymääriin kannattaa varautua? Laatikossa on vissiin n.kolme sangollista. Ja jos nuo peräöljyt on erikseen niin onko 80W-90 oikea öljy sinne? Muualle varmaan hy-trania, paitsi moottoriin..
Toivottavasti joku tietäjä jaksaa vastailla kysymystulvasta huolimatta.
Ostin hiljattain semmoisen ja ohjekirjaa ei tietenkään löytynyt mistään. Elikkä siinä on vaihteisto ja hydrauliöljy erikseen, ja tietysti moottoriöljy, Mutta onko peräöljytkin vielä erikseen? Onko jokin suodatin vielä lisäksi piilossa esim vaihteistoöljylle, vai onko hydraulipumpun yläpuolella oleva ainut? (muu kuin moottoriöljysuod)
Jos vaihtaa hydrauliöljyt niin mistä kaikkialta ne kannattaa tiputtaa että varmasti kaikki vanhat tulee pois? (peräpropun tiedän)
Ja tosiaan millaisiin öljymääriin kannattaa varautua? Laatikossa on vissiin n.kolme sangollista. Ja jos nuo peräöljyt on erikseen niin onko 80W-90 oikea öljy sinne? Muualle varmaan hy-trania, paitsi moottoriin..
Toivottavasti joku tietäjä jaksaa vastailla kysymystulvasta huolimatta.
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: Ke Marras 18, 2020 4:22 pm
- Paikkakunta: Satakunta
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Tällaiset määrät itsellä tiedossa. Aika liki oikeat ainakin mitä noita vaihdellu.
Moottori 9L
Vaihteisto 42L
hydrauliikka 16,5L
Alennusvaihteet 2x3,7L
Moottori 9L
Vaihteisto 42L
hydrauliikka 16,5L
Alennusvaihteet 2x3,7L
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: To Joulu 03, 2020 1:39 pm
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Kiitos.
Ristus mikä määrä öljyä. Taidan laittaa hytrania kaikkiin paitsi koneeseen.
Ristus mikä määrä öljyä. Taidan laittaa hytrania kaikkiin paitsi koneeseen.
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: Ke Marras 18, 2020 4:22 pm
- Paikkakunta: Satakunta
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Noista öljyistä on keskusteluja useita aikaisempia joten mielipiteitä ja aitoa faktatietoa löytyy kyllä monenlaista.
Itse olen käyttänyt ihan perus 10w 30 öljyjä kauttalinjan paitsi välityksissä.
Ja tuo hydrauliikkasäiliö tulee mielstäni kyllä aikas tyhjäksi siittä perärepun propusta. Itsellä on siinä vapaan paluun pikaliitin niin on mukava letkulla päästää öljyt pois suoraan astiaan. Nokka jos on hiukan ylöspäin niin ainakin valuu hyvin. Tämän huomasin kun pööllä huuhtelin aikanaan säiliötä...
Itse olen käyttänyt ihan perus 10w 30 öljyjä kauttalinjan paitsi välityksissä.
Ja tuo hydrauliikkasäiliö tulee mielstäni kyllä aikas tyhjäksi siittä perärepun propusta. Itsellä on siinä vapaan paluun pikaliitin niin on mukava letkulla päästää öljyt pois suoraan astiaan. Nokka jos on hiukan ylöspäin niin ainakin valuu hyvin. Tämän huomasin kun pööllä huuhtelin aikanaan säiliötä...
-
- Viestit: 1530
- Liittynyt: Ke Elo 01, 2012 7:41 am
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Siinä on myös hydrailiikan imusuodin, joka on säiliön pohjalla
imuputken alkupään liitimessä, hieman hankalassa paikassa.
imuputken alkupään liitimessä, hieman hankalassa paikassa.
-
- Viestit: 8
- Liittynyt: Ke Marras 18, 2020 4:22 pm
- Paikkakunta: Satakunta
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
Niipäs olikin tuo imupuolen suodin. pestävä terästötterö oli ja hyvin kerää sakkaa. Taisi vaatia lisälohkojen kirvoituksen että pääsi järkevästi käsiksi. Se on hyvä samalla o renkaat vaihdella noitten lohkojen väliin. Omassa on kaksi noita siivuja niin tuppasi tihkuttaa sieltä välistä kun oli aika rapeaksi menneet kumit.
-
- Viestit: 1158
- Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
- Paikkakunta: Nurmijärvi
- Viesti:
Re: Ih 824 sulake kaavio
824 natikassa on kuivat levyjarrut, joten voimansiirtoon käy ihan tavallinen peräöljy. Moottoriin ei kannata kaataa mitään universaali öljyä, ihan perus dieselmoottoriöljy on käypästä. Hydrauliikkaan riittää harastekoneessa 10W moottoriöljy. Suotimia on tosiaan se säiliön imuverkko ja hydrauliikan panossuodatin lähellä öljypumppua. Taka-akselissa on planeettavaihteiston öljyt, mitkä kannattaa huomioida. Tuo hydrauliikan öljymäärä on vähän pieni, jos isompia kärryjä joutuu kippailemaan. Muuten 824 on kiva kone ajella. Meillä oli -74 mallinen isommalla koneella. Sillä ajettiin yli kymppitonni. Remontteja ei tullut kuin kytkimeen ja etupyörän laakeriin. Jarrut kesti ilman uusimista. Se agriomatic S vaihteisto oli hieno ja helpotti kovasti kuskin hommia.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa