Mersu 508

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

508
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 9:21 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Mersu 508

Viesti Kirjoittaja 508 »

Mistähän löytyis 508:sin koneeseen uudet tiivisteet,laakerit,männänrenkaat,suutinkärjet ym.? Muualta kuin Veholta.
rytinää
Viestit: 640
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 12:21 pm
Paikkakunta: itärajalla Lieksassa
Viesti:

508

Viesti Kirjoittaja rytinää »

Suuttimen kärjet löytyy muistaakseni BOSH ,n myymälästa ,,,,,ainakin,, moottorin osat vois löytyä vaikka KOIVUSELTA=TUKKULIIKE , kysy esim. OSASET varaosaliikeketjuun kuuluvasta myymälästä.
wiilari ville
kalvaana
Viestit: 7343
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Lounainen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalvaana »

Miksi muuten kone auki - öljyn kulutuksen takiako?

Moottorikoneistamon kautta saat ne osat Vehoa halvemmalla.
Voi olla, että tarviit koneistamoa muutenkin.
Missä kunnossa ventiilin istukat - meneekö hiomalla?
Jos hyvän mienaat tehdä, ni mäntiin kannattaa tehdä muutos öljynkulutuksen lopettamiseksi. Koneistamo poraa öljyrengasuranpohjaan viistosti reikiä, jokka auttaa kaavitun öljyn poistumista renkaan alueelta.
Tästä oli aikasemmin tällä palastalla tarinaa, ku joku kyseli 508 turbottamisesta. Lukase se

Ja eikäs Merteil tuo 508 Mersun osia ohi Vehon myös? Kannattaa kysyä, en ole ihan varma.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
UniversalDM4
Viestit: 1534
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 5:45 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja UniversalDM4 »

KL-varaosat on järkevä vaihtoehto. Niillä on omatuontia Saksasta, pääsääntöisesti alkuperäisosaa ilman mersun pakkauslaatikoita ja hinnat noin kolmasosa Vehosta.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Juu. Vehoon ei kannata mennä. Soon saletti.

Tai voi sinne mennä, mutta laulun sanoin; paksua lompakkoa vaatii.

Katohan vaikka http://www.motonet.fi/ ja sieltä VARAOSAT.

Sieltä luultavasti löytyy ja on hinnat myös.
-------------------------------

Minua ei Vehoon saa menemään. Myyn Mersun pois jollen saa muualta osia. Olen käynyt Vehossa viimeksi 1979, jolloin hlökunta alkoi irvailla vaatetustani. Oli haalarit minulla. Auto oli kuulopuheitten mukaan valittu ja rahat olivat taskussani. Auto jäi Vehoon, enkä ole sen putiikin ovea sen jälkeen avannut. Enkä avaa.
Tureq
Viestit: 2390
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 4:47 pm
Paikkakunta: Oulun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tureq »

ATH kirjoitti:
Minua ei Vehoon saa menemään. Myyn Mersun pois jollen saa muualta osia. Olen käynyt Vehossa viimeksi 1979, jolloin hlökunta alkoi irvailla vaatetustani. Oli haalarit minulla. Auto oli kuulopuheitten mukaan valittu ja rahat olivat taskussani. Auto jäi Vehoon, enkä ole sen putiikin ovea sen jälkeen avannut. Enkä avaa.
Valitettavasti sama tyyli jatkuu edelleen: viime syksynä ostettiin pakettiautoa, ei kiinnostanu juurikaan tehdä kauppaa vehon pakettiautomyyjällä oulussa. Vaihdokkina oli hiace. Uuteen hiaceen hiluilla hintaero noin 4k€ mersu hiluilla kalliimpi. Välirahan ero 8k€.

Ei se Vito niin paljoa parempi ole, jatkettiin siis toyotan leirissä. Miksihän muuten mersun pakettiautot on semmosia heilujia? Siis uudetkin. Kyllähän se suoraan menee mutta ei se kellahtelu oo kovin mukavan tuntoista. Sprintterissäkin samaa juttua.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 19 vierailijaa