html-tiedoston kuvake hävisi

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

TOH
Viestit: 221
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 9:51 pm
Viesti:

html-tiedoston kuvake hävisi

Viesti Kirjoittaja TOH »

Minun koneellani olevien tallennettujen Internet-sivujen (htm, html) tiedostojen kuvakkeet katosivat yhtäkkiä jonnekin. Kuvakkeiden paikalla on vain semmoinen tuntemattoman tiedostotyypin kuvake. Olen yrittänyt kansion asetuksista määrätä niille kuvakkeet mutta se ei onnistu. Muutokset eivät vain jää voimaan jostain syystä. Koetin myös vaihtaa oletusselainta jos sillä onnistuisi mutta ei. Käytän Firefoxia mutta ongelma lienee jossain muualla kun mitkään muutkaan selaimet eivät osaa näyttää kuvakkeita oikein. Kyseessä on Win XP (Xtra Problems). Ongelma tuli sen heti jälkeen kun asensin Excel-viewerin. Poistin sen koneelta tämän jälkeen mutta se ei enää auttanut.

Onko kellään hyviä konsteja? Huonot on jo käytetty...
Jukhard Kiva
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 11:09 am
Paikkakunta: Åbo
Viesti:

Re: html-tiedoston kuvake hävisi

Viesti Kirjoittaja Jukhard Kiva »

TOH kirjoitti:
Onko kellään hyviä konsteja? Huonot on jo käytetty...
Palautuspiste
On kivaa olla Kiva
TOH
Viestit: 221
Liittynyt: La Joulu 17, 2005 9:51 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TOH »

Kiitos neuvosta. Palautuspiste auttoi. Se kyllä kävi aiemminkin mielessä mutta ajattelin, että jollakin olisi jokin vähemmän järeä konsti. Huomasin, että kannattaa siirtää työpöydällä olevat tiedostot vaikka omiin tiedostoihin ennen palautusta. Palautus ei koske omiin tiedostoihin mutta työpöydän tiedostot se voi järjestää uudelleen vaikkei se sieltäkään varsinaisesti hävitä mitään. Itsellä oli jonkin verran tavaraa työpöydällä joita olin siirrellyt toisiin kansioihin (työpöydällä nekin) ja palautus yritti niitä sitten palauttaa alkuperäisiin paikkoihinsa. Ne täytyi siis lajitella uudelleen.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: ch, Google [Bot], jassukata, Jusi, korsteeni, povk, zukka ja 46 vierailijaa