Vaijeri

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Taavi
Viestit: 148
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 6:30 pm
Paikkakunta: Rääkkylä
Viesti:

Vaijeri

Viesti Kirjoittaja Taavi »

MP-Liftin kauhan kääntövaijeri jäätyy. Vettähän sinne on tietysti kondensoitunut, mutta ei paljon, koskapa ei kauan tarvii lämpöpuhaltimella osotella kun taas liikkuu. Mikäs neuvoksi, mahdollisimman vähällä vaivalla, ettei joka kerta tarvitessa tarvitse sentään etukuormainta hehkutella. :?
kalvaana
Viestit: 7344
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
Paikkakunta: Lounainen Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kalvaana »

Kokeileppa laimentamatonta pakkasnestettä voiteluaineeksi. Minä olen voidellu pojan polkupyörän vaijerit, vaihdevivut sun muut jo useana vuotena glykoolilla ja hyvin pelaa. Vesi laimentaa litkua, mutta ei mene jäähän. Pyörä käytössä kesät talvet ja säilytys ulkosalla. Etelässä kun riittää nollakeliä ja veden sekaista mujua kuukausitolkulla.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
Taavi
Viestit: 148
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 6:30 pm
Paikkakunta: Rääkkylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Taavi »

Kokeileppa laimentamatonta pakkasnestettä voiteluaineeksi. Minä olen voidellu pojan polkupyörän vaijerit, vaihdevivut sun muut jo useana vuotena glykoolilla ja hyvin pelaa. Vesi laimentaa litkua, mutta ei mene jäähän. Pyörä käytössä kesät talvet ja säilytys ulkosalla. Etelässä kun riittää nollakeliä ja veden sekaista mujua kuukausitolkulla Niin vaan mistäs sen sinne ujutat? Käyttökahvan puolesta, vai?
forssu
Viestit: 2019
Liittynyt: Pe Marras 17, 2006 8:23 pm
Paikkakunta: Teuva
Viesti:

Viesti Kirjoittaja forssu »

joops. saman kannalla eli pakkas nestettä vain :wink:
Fordson Major -56
Fordson Major -52 ex bensa-petroli, ex 4-Custom, Nyt Trader 6
NH TM135, Fiatagri 110-90
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 54 vierailijaa