Winneri
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
Winneri
Ostin sitte puolivahingossa vinneri fiiun, eikä tullu ohjeita mukana. Eli mitä öljyä mihinki ja kuinka paljo. Mitä muuta Siistin näkönen kone saa nähä tekkeekö mittään.
Fordson power major valmetit 702 803 1100 6550 8550 n121
-
- Viestit: 9810
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 544
- Liittynyt: Pe Joulu 12, 2008 5:05 pm
- Paikkakunta: E-P
- Viesti:
Kyllä ne kaikki yhdessä on. Vaihdelaatikko, perä, nostolaite, voimanotto ja ohjaus. En ole muita aukkoja löytänyt ja ajanut olen.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/4 ... directlink
Käytä suurennusta.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/4 ... directlink
Käytä suurennusta.
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 559
- Liittynyt: Ma Kesä 14, 2010 3:11 pm
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
-
- Viestit: 1317
- Liittynyt: To Joulu 22, 2005 9:27 am
- Viesti:
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 3831
- Liittynyt: To Helmi 25, 2010 2:40 pm
- Viesti:
Mitä tarkoitat tuolla käytöllä?
Jos ei ole muuttunu niin normi käytössä mukautumisherkkyys (vai mikä se oli tuossa vanhassa kuskin puoleinen vipu?) taakse ja sillä toisela sitten sääellään korkeus. Sitten klik-klakki on se pika käyttö.
Sen onko sitten systeemit muuttunu tuohon vinneriin saa jotku muut kertoa. Eikai sole ko kokeilet vaikka tyhjänä että mitä missäki asennossa tapahtuu. Ei siinä pitäis mitään hajota
edit: aloin itekki miettiin miten menee vanhemmissa nuo että onko vivut missä järjestyksessä. Jotenki son helppoa silloin ko on ite kopissa käyttää ja selittää mutta eipä tuo täälä aina onnistu
Jos ei ole muuttunu niin normi käytössä mukautumisherkkyys (vai mikä se oli tuossa vanhassa kuskin puoleinen vipu?) taakse ja sillä toisela sitten sääellään korkeus. Sitten klik-klakki on se pika käyttö.
Sen onko sitten systeemit muuttunu tuohon vinneriin saa jotku muut kertoa. Eikai sole ko kokeilet vaikka tyhjänä että mitä missäki asennossa tapahtuu. Ei siinä pitäis mitään hajota
edit: aloin itekki miettiin miten menee vanhemmissa nuo että onko vivut missä järjestyksessä. Jotenki son helppoa silloin ko on ite kopissa käyttää ja selittää mutta eipä tuo täälä aina onnistu
-
- Viestit: 2018
- Liittynyt: Pe Marras 17, 2006 8:23 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
Ulommaisella nostolaite nousee ja laskee vivun mukaan.
Penkin puoleisella pelaa vetovastus säätö. Vipu saa olla alhaalla jolloin nostolaite pelaa normalisti.
Liklakilla nostolaite nousee ylös ja laskee ulommaisella vivulla säädettyyn korkeuteen.
Penkin puoleisella pelaa vetovastus säätö. Vipu saa olla alhaalla jolloin nostolaite pelaa normalisti.
Liklakilla nostolaite nousee ylös ja laskee ulommaisella vivulla säädettyyn korkeuteen.
Fordson Major -56
Fordson Major -52 ex bensa-petroli, ex 4-Custom, Nyt Trader 6
NH TM135, Fiatagri 110-90
Fordson Major -52 ex bensa-petroli, ex 4-Custom, Nyt Trader 6
NH TM135, Fiatagri 110-90
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 544
- Liittynyt: Pe Joulu 12, 2008 5:05 pm
- Paikkakunta: E-P
- Viesti:
On siina ratista oikealla nelivetonappulan alla painike, jolla pysäytetään pyöriminen siksi aikaa, että saa nivelakselin paikoilleen. Nivelakselia en ole Winnerissä vielä käyttänyt, isoista renkaista johtuen voimanotto on aika korkealla.
Valokytkin ja tuulilasinpyyhkimen kytkin ovat turhan pitkiä. Kintaat osuu niihin rattia käännellessä.
Valokytkin ja tuulilasinpyyhkimen kytkin ovat turhan pitkiä. Kintaat osuu niihin rattia käännellessä.
-
- Viestit: 3831
- Liittynyt: To Helmi 25, 2010 2:40 pm
- Viesti:
Joo siis vetovastushan se tosiaan on tuossaki vanhassaki fiiussa siinä vivussaforssu kirjoitti:Ulommaisella nostolaite nousee ja laskee vivun mukaan.
Penkin puoleisella pelaa vetovastus säätö. Vipu saa olla alhaalla jolloin nostolaite pelaa normalisti.
Liklakilla nostolaite nousee ylös ja laskee ulommaisella vivulla säädettyyn korkeuteen.
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 2018
- Liittynyt: Pe Marras 17, 2006 8:23 pm
- Paikkakunta: Teuva
- Viesti:
-
- Viestit: 9810
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
-
- Viestit: 9810
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 466
- Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 2:29 pm
- Paikkakunta: Liminka
- Viesti:
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: transit, Vilz ja 47 vierailijaa