Transit kardaanin korjaus
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maalis 06, 2011 9:52 pm
- Paikkakunta: 03
- Viesti:
Transit kardaanin korjaus
Transsiittin kartaani ajettu kieroon. Missähän ton vois pirkanmaalla korjauttaa/tasapainottaa
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Mikä lienee vm? ja malli tarkemmin?
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maalis 06, 2011 9:52 pm
- Paikkakunta: 03
- Viesti:
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Jaa, no sit siihen voi olla käytettyy vaikee löytääppi.
Putken vaihto siinä kaiketi on edessä jos mutkalle ajettu.
Pirkanmaalta en korjaamoa tiedä joka tekis, varsinais-suomes kun vaikutan.
Turus on kai yks paikka jossa tekevät (jos vielä tekevät) ja hesas on kans joitain tekijöitä
Putken vaihto siinä kaiketi on edessä jos mutkalle ajettu.
Pirkanmaalta en korjaamoa tiedä joka tekis, varsinais-suomes kun vaikutan.
Turus on kai yks paikka jossa tekevät (jos vielä tekevät) ja hesas on kans joitain tekijöitä
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 487
- Liittynyt: Su Elo 24, 2008 7:21 pm
- Viesti:
-
- Viestit: 359
- Liittynyt: Ma Kesä 28, 2010 8:20 pm
- Paikkakunta: Pohjois-karjala
- Viesti:
-
- Viestit: 673
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 5:41 pm
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maalis 06, 2011 9:52 pm
- Paikkakunta: 03
- Viesti:
-
- Viestit: 1232
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 11:10 pm
- Paikkakunta: Nyby
- Viesti:
-
- Viestit: 28099
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Juu uusi putki ja uudet nivelet, niin ja laipatkin voisi uusia, sitten olisi kuin entisen miehen suku kirves, hyvä kirves ollu, terä vaihdettu kahdesti ja varsi viisi kertaa, mutta ei mitään muuta vikaa ole ilmenny.....
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 167
- Liittynyt: La Joulu 17, 2005 9:18 pm
- Paikkakunta: sastamala
- Viesti:
-
- Viestit: 2617
- Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 8:07 pm
- Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
http://www.luettelomedia.com/metallisor ... re-179607/
Toi paja lyhentää kardaaneja...ja myös korjaa aluvanteita, ihan tiedoksi.
-voisivat vaihtaa putken...
Toi paja lyhentää kardaaneja...ja myös korjaa aluvanteita, ihan tiedoksi.
-voisivat vaihtaa putken...
-Koneet ja laitteet on elämän suola-
Valmet 565+UkkoMestari 2t -65
Valmet 361D -61
Yhteisomistuksessa;
Valmet 505-4 -86
Valmet 502 -74
Valmet 20 -54
MF 35-59
Valmet 565+UkkoMestari 2t -65
Valmet 361D -61
Yhteisomistuksessa;
Valmet 505-4 -86
Valmet 502 -74
Valmet 20 -54
MF 35-59
-
- Viestit: 7335
- Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 11:15 am
- Paikkakunta: Lounainen Suomi
- Viesti:
Taitaa tulla halvemmaksi ettiä "uusi" käytetty tilalle.
ParipyöräTransittia oli kahdella akselivälillä. Pitkässä taitaa olla tukilaakeri vielä matkan varrella.
Käytettyynkin kannattaa laittaa uudet ristikot, niin eipähän tartte sitten enää ikinä koskea tuohon.
Auto-Lehtinen Salossa tulee ensimmäiseksi mieleen näillä kulmilla, kun pakettiautojen osista puhutaan.
Ja Virtasen Moottori Salossa vaihtaa ristikoita ja tasapainottelee kartaaneja.
ParipyöräTransittia oli kahdella akselivälillä. Pitkässä taitaa olla tukilaakeri vielä matkan varrella.
Käytettyynkin kannattaa laittaa uudet ristikot, niin eipähän tartte sitten enää ikinä koskea tuohon.
Auto-Lehtinen Salossa tulee ensimmäiseksi mieleen näillä kulmilla, kun pakettiautojen osista puhutaan.
Ja Virtasen Moottori Salossa vaihtaa ristikoita ja tasapainottelee kartaaneja.
Ei oo riemulla rajaa, ku Ferguilla ajaa
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Joskus yhdistin GM:n kartaanin etuosan Datsunin (280C) kardaaniin,
ja kaveri vei sen painotettavaksi....
Tuumasivat ensin siellä "että saakohan tuosta mitään aikaiseksi.... jne"
Sit kun meni hakemaan, olivat sanoneet "ei ennen noin hyvin painoissa ja suorassa olevaa, omatekoista kartaania ole nähneet...."
Painoja tais olla jotain 5-10g toisessa päässä vain.
Auto (kaverille tein) siis vanha 280C Datsun, johon joskus -97 laitoin Buickin 3.8L V-6 koneen ja TH350 automaatin, alkuperäisten 2.8D:n ja tomaatin tilalle...
Kyllä Ratsuni liikus... kolmosel viel kosteel asvaltil oli pito-ongelmia....
ja kaveri vei sen painotettavaksi....
Tuumasivat ensin siellä "että saakohan tuosta mitään aikaiseksi.... jne"
Sit kun meni hakemaan, olivat sanoneet "ei ennen noin hyvin painoissa ja suorassa olevaa, omatekoista kartaania ole nähneet...."
Painoja tais olla jotain 5-10g toisessa päässä vain.
Auto (kaverille tein) siis vanha 280C Datsun, johon joskus -97 laitoin Buickin 3.8L V-6 koneen ja TH350 automaatin, alkuperäisten 2.8D:n ja tomaatin tilalle...
Kyllä Ratsuni liikus... kolmosel viel kosteel asvaltil oli pito-ongelmia....
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 3500
- Liittynyt: Ti Touko 03, 2011 10:56 pm
- Paikkakunta: Yläne
- Viesti:
Mahtaneeko esim. 100L mallin ransiitis olla sama? Kun meinaan tuo mein ransvaattori (-86) on siis pitkä/korkea ja siten siis myös samalla taka-akselilla kuin paripyöräiset, ja kardaani on 2-osainen, välissä ristikko ja kannatinlaakerikalvaana kirjoitti:Taitaa tulla halvemmaksi ettiä "uusi" käytetty tilalle.
ParipyöräTransittia oli kahdella akselivälillä. Pitkässä taitaa olla tukilaakeri vielä matkan varrella.
Käytettyynkin kannattaa laittaa uudet ristikot, niin eipähän tartte sitten enää ikinä koskea tuohon.
Auto-Lehtinen Salossa tulee ensimmäiseksi mieleen näillä kulmilla, kun pakettiautojen osista puhutaan.
Ja Virtasen Moottori Salossa vaihtaa ristikoita ja tasapainottelee kartaaneja.
Ihmeitä tehdään päiväs, mahdottomat vaatii kaks
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
Nuffit DM4-54, Univ Four-61, 460T EVO III ( ~300hp ) -64,
GMC 6-71 -65 (Detroit Diesel), Allis-Chalmers TL20D-60
USA GM autoja vuodesta -90 + Muuta roipetta
http://WWW.NUHVI.NET
http://WWW.KONEKANSA.NET
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: Su Maalis 06, 2011 9:52 pm
- Paikkakunta: 03
- Viesti:
Tuollahan se onnistu. Thanks!TKH kirjoitti:http://www.luettelomedia.com/metallisor ... re-179607/
Toi paja lyhentää kardaaneja...ja myös korjaa aluvanteita, ihan tiedoksi.
-voisivat vaihtaa putken...
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], hevyvani, Mazaman, Semrush [Bot] ja 51 vierailijaa