Lajittelija kirjoitti:Aha. Nyt onkin moniongelmainen mittaristo.
Tietysti voi olla anturivikoja, varsinkin tankin puolella. Koho irti ja vipu koko ajan alhaalla.
Samoin nopeusnäytöllä,kokeile kalibroida jos näyttö kuitenkin seuraa ajonopeutta mutta väärässä mittakaavassa.
Lämpömittarin voisi jättää amismalliseksi, tämän mittariston huono puoli on että se ei näy kirkkaassa valossa juuri ollenkaan. Vanhanaikaiset erillismittarit ovat paljon helppolukuisemmat ja halvemmat korjata .
Otin omasta penkistä käsinojan pois oikealta kun se on oikeastaan aina tiellä vipuja käyttäessä. Hytin sivuseinässä on tyynyn tapainen pieni tuki johon voi nojailla.
Pikku fiksillä tuli kuntoon. Polttoainetankin anturin vaihdolla tuli eloa. Tosin, 25l jälkeen on jo neljä palkkia kymmenestä pelissä. Pitää vääntää kohoa hieman alemmaksi. Vauhtimittari tuli kuntoon. Kalibrointikerrointaulukko loppuu 740mm säteeseen ja renkaan säde tässä on 760mm. Kerroin mittaristossa oli 83 ja taulukko antoi tolla nopeimmalla perällä 740mm arvoksi 24 ja 720mm 25. Laitoin 23 kertoimeksi ja johan alkoi kulkea 35,7km/h
Powershifti pykälsi isommalle aina pienellä viiveellä, mutta rasvasin anturin ja johan toimii. Pikkupuolelle vaihdossa on noin 2sek viive ja isolle vaihtaa heti. On pirun äkkinäisempi kuin TA.
Penkki saisi olma ehkä pari cm korkeemmalla, kun jousi oli sopivan kireä niin mentiin polvet koukussa, nyt kun mennään polvet suht oikosessa niin penkki on hieman turhan kova. Käsinojaa kaipaisi vasemmalle puolen, oikealla on juuri se kätevä tyyny mihin nojata. Mutta vain maantieajossa pystyy nojaamaan, muulloin häiritsee hieman työtä.
Vielä pitää tehdä pari fiksiä. Tasauspyörästön lukon merkkivalo kuntoon ja vetokoukun laukaisuvivulle pieni jousi, että vipu pysyy paikallaan eikä sytytä töyssyn jälkeen Auto Hitchin valoa.
Jos jollakulla on kojelaudan eteen tuleva kulissi nurkissa, saa tarjota. On nimittäin hävöksissä ja olis nätemmän näköinen, kun kone on muuten aivan mint.