Pineline vai wiima rekkapesu

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
Kaarlo63
Viestit: 40
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2024 7:10 pm
Viesti:

Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Kaarlo63 »

Kumpihan mahtais olla paree tuon majurin putsaukseen öljyistä ja muusta moskasta.Pineline varmaa leudompaa vois käyttää muissakin pesuhommissa vene/auto.
Ei kokemusta tosta wiiman rekkapesusta.
korsteeni
Viestit: 3592
Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja korsteeni »

Pineline on merkki, jonka alla on useita kymmeniä eri tuotteita, alkaalisista happoihin ja kaikkea niiden väliltä! Että vähän ontuva vertaus rekkapesu vs. pineline :roll:

Alkaalipesulla (emäksinen) minä lähtisin pitkään pinttynyttä pikipa*kaa lähestymään. Kuumapesurilla vielä tuottavampi lopputulos.
MOP
Viestit: 7533
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja MOP »

Minä ostin IKH:lta tuota pesuainetta rekkapesun nimellä. Ei se kummoista ollut. Ainakaan kylmvesipainepesurilla. Kunnollista pesuainetta eri enään ole saatavilla. Ennen oli BP:n Comprox.
tapaniv
Viestit: 1158
Liittynyt: La Tammi 21, 2017 8:20 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja tapaniv »

Jos koneen kylki menee maalaukseen, niin spray uuninpuhdistajavaahdolla tulee puhdasta, maali tosin mattaantuu.
Pataässä
Viestit: 2009
Liittynyt: Ma Loka 11, 2021 9:28 pm
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Pataässä »

Ruokaöjyä pintaan, vuorokauden kuluttua rekkapesua ja painepesuria. Polttoöljykin erinomainen liuotin.
Kaarlo63
Viestit: 40
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2024 7:10 pm
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Kaarlo63 »

korsteeni kirjoitti: To Maalis 28, 2024 8:24 pm Pineline on merkki, jonka alla on useita kymmeniä eri tuotteita, alkaalisista happoihin ja kaikkea niiden väliltä! Että vähän ontuva vertaus rekkapesu vs. pineline :roll:

Alkaalipesulla (emäksinen) minä lähtisin pitkään pinttynyttä pikipa*kaa lähestymään. Kuumapesurilla vielä tuottavampi lopputulos.
Tarkkotin pineline tehopesua.
Mutteriuuno
Viestit: 2779
Liittynyt: To Maalis 15, 2012 9:35 pm
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Mutteriuuno »

Kaarlo63 kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 8:43 am
korsteeni kirjoitti: To Maalis 28, 2024 8:24 pm Pineline on merkki, jonka alla on useita kymmeniä eri tuotteita, alkaalisista happoihin ja kaikkea niiden väliltä! Että vähän ontuva vertaus rekkapesu vs. pineline :roll:

Alkaalipesulla (emäksinen) minä lähtisin pitkään pinttynyttä pikipa*kaa lähestymään. Kuumapesurilla vielä tuottavampi lopputulos.
Tarkkotin pineline tehopesua.
Tehopesulla olen pessyt koneiden lisäksi autot ja tuvan matot. Toisin sanoen ei ole kummoinen aine pikeentyneeseen Majuriin. Joskus oli Kärcherin voimakkaasti emäksistä RM 31, se jo vähän puri rasvaiseen traktorin moottoriin kylmänkin veden kanssa.
Talumees
Viestit: 6379
Liittynyt: Ma Touko 12, 2014 10:35 am
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Talumees »

Toi on aika hyvä:
https://fimyson.fi/fi/p/34845/ajoneuvo- ... 10kg-34845
Valtralta löytynee pienempikin kannu.
Talviaika on NORMAALIAIKA, kesä aika ryssänaika! :mrgreen:
Avatar
Aakku
Viestit: 8296
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 11:35 am
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Aakku »

Kaarlo63 kirjoitti: Pe Maalis 29, 2024 8:43 am
korsteeni kirjoitti: To Maalis 28, 2024 8:24 pm Pineline on merkki, jonka alla on useita kymmeniä eri tuotteita, alkaalisista happoihin ja kaikkea niiden väliltä! Että vähän ontuva vertaus rekkapesu vs. pineline :roll:

Alkaalipesulla (emäksinen) minä lähtisin pitkään pinttynyttä pikipa*kaa lähestymään. Kuumapesurilla vielä tuottavampi lopputulos.
Tarkkotin pineline tehopesua.
Pineline tehopesu on enemmänkin kotitalouksille tarkoitettua. Raskaaaseen kalustoon käytetään "Pineline heavy duty" pesuainetta. Sitä taidetaan myydä vain 25 litran kannussa, tai tynnyreittäin.

https://pineline.com/shop/
Terapiatraktori MF-135 1972 + Ålö etukuormaaja
Paalari
Viestit: 2031
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 3:36 pm
Paikkakunta: Satakunta, Köyliö
Viesti:

Re: Pineline vai wiima rekkapesu

Viesti Kirjoittaja Paalari »

Tuollakin saa jotain aikaiseksi.
https://eshop.wurth.fi/Kategoriat/Paine ... fi/FI/EUR/
-5L 32€ 10L 107€. Alv0
Viritys voidaan katsoa onnituneeksi jollei teho laske enempää kuin 10%
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot], JiiSPee ja 60 vierailijaa