tein w1:een makeavesijäähdytyksen, kun vaihdoin uuden sylinterin ja bensakannen.
hammaspyöräpumppu pumppaa raakavettä lämmönvaihtimen läpi 3-tieventtiilille, jolla säädellään virtausta pakoputkeen tai suoraan takaisin mereen. venttiilissä sellainen poraus, ettei tuki virtausta kummassakaan asennossa, eikä välillä.
fiestan pumppu pumppaa glygolivettä kaasulaatikkoon ja sieltä normaaliin tapaan pikkureikää pitkin sylinteriin ja sieltä kanteen. kanteen omalle paikalleen joku auton termostaatti. termostaatin jälkeen lämmönvaihtimeen ja vaihtimen jälkeen fiestan pumpulle. vaihtimen yhdestä makeanpuolen letkulähdöstä paisunta-astiaan, joka on takakannen alla. ensimmäinen ilmaus oli hieman haastava, mutta on toiminut tämän jälkeen moitteettomasti.
laitoin termostaattikoppaan m4 ruuvin ilmausta varten. ensimmäinen fiestan pumppu alkoi vuotamaan parin vuoden jälkeen. seuraava on kestänyt.