O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Tänne kaikki osto- ja myynti-ilmoitukset. Vain yksityishenkilöiden ilmoitukset sallittuja! Ilmoituksien asiaton kommentointi saattaa johtaa tunnusten sulkemiseen.
Arvosta kanssamasinistin ilmoittelua!

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
MOP
Viestit: 7534
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja MOP »

Kysyin Purkupojilta Pälkäneeltä. Tiesivät, mutta heillä ei ollut. Joku oli niitä tehnyt, mutta nyt ei ollut. Muualta en ole vielä kysynyt.
Lumilingon kanssa ovat korkanneet. Ne saratapissa olevat osat on paikoillaan. Eli korjatakin voisi. Mutta jos sattusi jollain olemaan.
On olleet 165- 390 malleihin ainakin. YV tai minun salainen puhelkinnumero: 044 2099816
Jos sattuisi löytymään. Toivakassa tarve Keski-Suomessa lähellä Jyväskylää.
Viimeksi muokannut MOP, Ke Tammi 03, 2024 10:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MOP
Viestit: 7534
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja MOP »

Ei ne olleet tuon näköiset. Liekkö kävisivät. Kiitos vihjeestä.
Avatar
Matsikka
Viestit: 16235
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

MOP kirjoitti: Ke Tammi 03, 2024 9:06 pm Ei ne olleet tuon näköiset. Liekkö kävisivät. Kiitos vihjeestä.
Kyllä noi sopii.
Siinä on pyöreä ja soikea reikä, soikealla toimii tunnustelijakin mutta ottaa vetovoimat vastaan. Voi olla aina paikallaan toisinkuin vanhanmallin kiinteät.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
MOP
Viestit: 7534
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja MOP »

Vai niin. No alampa sitten hommata noita. Ja kiitos teille. Ilmoitan sitten, kun olen ne saanut. Miten äijän kävi. Ja mitenkä nuo laitetaan. Mitä saranatapin alle?
nuc-64
Viestit: 2973
Liittynyt: To Huhti 04, 2013 9:28 pm
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja nuc-64 »

MOP kirjoitti: Ke Tammi 03, 2024 10:24 pm Vai niin. No alampa sitten hommata noita. Ja kiitos teille. Ilmoitan sitten, kun olen ne saanut. Miten äijän kävi. Ja mitenkä nuo laitetaan. Mitä saranatapin alle?
Mulla oli tähän samaan asiaan joskus ketju palstalla, muistelen, että lukituspalikka joka oli ns. vanhan tehtaan mallin mukaan tehty tuli joltian vanhalta mf huollolta Päijänteen lähettyviltä. En vaan millään saa varmuutta firmasta, mutta googlettelulla tuli sellainen kuva, että olisiko ollut Kone-Heino Sysmästä. Tämä konehuolto, josta tilasin oli teettänyt erän ko. palikoita vanhan mallin mukaan. Siistiä työtä ja lukituspala istui perän muotoon hyvin, eli täysin erilainen, mitä nuo linkatut palikat.
Tuppisuu
Viestit: 458
Liittynyt: To Maalis 30, 2017 12:30 pm
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja Tuppisuu »

https://www.kone-heino.fi/myytavana

Tuoltakin tosiaan saa, mutta samanlaisia latikoita tarjotaan 165:een tuollakin. 135:een on se muotoiltu palikka.
nuc-64
Viestit: 2973
Liittynyt: To Huhti 04, 2013 9:28 pm
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja nuc-64 »

Tuppisuu kirjoitti: Ke Tammi 03, 2024 11:55 pm https://www.kone-heino.fi/myytavana

Tuoltakin tosiaan saa, mutta samanlaisia latikoita tarjotaan 165:een tuollakin. 135:een on se muotoiltu palikka.
No niinpä onkin. 135 oli Itselläni. Mutta tuo paikka se kyllä oli josta hankin. Näköjään noihin suurempiin malleihin on ihan erilainen osa.
KH
Viestit: 807
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 5:25 pm
Paikkakunta: Kitee
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja KH »

Nimimerkki Timoraimo kauppaili täällä lukkopaloja. Valmisti uusia.

Itselleni tein kyllä itse mallin mukaan
MOP
Viestit: 7534
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja MOP »

Nyt ne on tilattu LH-Osalta Iisalmesta. Osat hintaan 40, 00 €:a ja postimaksu 15,50 €:a, eli yhtyeensä 55,50 €:a. Seuraava päivitys tulee, jos ja kun ne saapuu.
MOP
Viestit: 7534
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 1:09 pm
Paikkakunta: Kalsopohja/41660 TOIVAKKA
Viesti:

Re: O: Työntövarren tunnustelijan lukituspalat. M-F

Viesti Kirjoittaja MOP »

Tänään ne tuli ja on nyt asennettu paikoilleen. Työntävarsi ei käy keskimmäisiin reikiin lainkaan. Ja oli pikkuisen työläät asentaa.
Onnistui moskavasaran ja hydraulisen työntövarren avulla. Mukana tuli sellainen 19 mm. pitkä tappi. Laitoimme alkuperäisen saranatapin paikoilleen. Mutta ei tullut työntövarren tappia. 140 millinen IKH:lta 6.50 €:a. Mutta toimitus toimi moitteettomasti postin kautta. Myyjä LH-Osalla oli itse verkumiehiä, niin puhuttiin heti samaa kieltä. MInun mielestäni ne vanhan malliset on paljon parermmat.
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa