Fiatin 450 hydraulineste.

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

158
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2022 6:35 pm
Viesti:

Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 158 »

Minulla on Fiat 450 DT. Voisiko joku kertoa kuinka lisätään hydraulinestettä. Mistä tiedän, että sitä on riittävästi. Entä mitä laatua. Mitä muita vinkkejä mahdollisesti asian tiimoilta.
Minulla on Fiat 450 DT. Voisiko joku kertoa hydrauliöljyn lisäyksestä, mistä öljy lisätään, määrä, laatu ja onko sitä riittävästi. Onko asian tiimoilta huomioita ja vinkkejä.
450DT
Viestit: 362
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:40 am
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 450DT »

Ei siellä ole erillistä hyd.öljyä. Käyttää vaihteistoöljyä jolle on mittatikku siinä penkin edessä vaihteiston kannessa.

Mulla on suom.käyttöohjekirja skannattuna, voin sen työntää vaikka sähköpostiin jos kiinnostaa. Siitä löytyy kaikki tarvittava.
158
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2022 6:35 pm
Viesti:

Re: Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 158 »

Kiitos. Olisin kovin kiitollinen kaikesta avusta mitä voit antaa. Paras uutinen pitkästä aikaa. Terv kyosthenttinen@elisanet.fi
Minulla on Fiat 450 DT. Voisiko joku kertoa hydrauliöljyn lisäyksestä, mistä öljy lisätään, määrä, laatu ja onko sitä riittävästi. Onko asian tiimoilta huomioita ja vinkkejä.
450DT
Viestit: 362
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:40 am
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 450DT »

Olisko kirjoitusvirhe osoitteessa, ei löydy vastaanottajaa tuossa muodossa :roll:

Laita osoite yv:nä niin ei tartte julkisesti jakaa :idea:
158
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2022 6:35 pm
Viesti:

Re: Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 158 »

450DT kirjoitti: La Joulu 03, 2022 4:24 pm Olisko kirjoitusvirhe osoitteessa, ei löydy vastaanottajaa tuossa muodossa :roll:

Laita osoite yv:nä niin ei tartte julkisesti jakaa :idea:
Yritän keksiä miten yv lähetetään. Osoitteesta puuttui i kirjain.
Minulla on Fiat 450 DT. Voisiko joku kertoa hydrauliöljyn lisäyksestä, mistä öljy lisätään, määrä, laatu ja onko sitä riittävästi. Onko asian tiimoilta huomioita ja vinkkejä.
158
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 02, 2022 6:35 pm
Viesti:

Re: Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 158 »

En valitettavasti keksinyt toista, ehdottamaasi tapaa laittaa viestiä.
kyöstihenttinen@elisanet.fi
Tämä Fiat tuntuu olevan harvinainen, ainakaan täällä missä asun on kyllä traktoreita, mutta ei ketään joka voisi auttaa tämän tekniikkaasioissa. Kiitos sinulle.
Minulla on Fiat 450 DT. Voisiko joku kertoa hydrauliöljyn lisäyksestä, mistä öljy lisätään, määrä, laatu ja onko sitä riittävästi. Onko asian tiimoilta huomioita ja vinkkejä.
450DT
Viestit: 362
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 8:40 am
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Fiatin 450 hydraulineste.

Viesti Kirjoittaja 450DT »

Ilmeisesti ö-pilkutkaan ei kuulu joukkoon, kokeilin myös muita variaatioita ja ilman ö-pilkkuja meni läpi palvelimelta ilman virheilmoitusta.

Toivottavasti tulee perille.
Olisi kyllä hyvä jos tälle forumille saisi liitettyä muutaman megatavun tiedostoja kuten muille alustoille :wink:
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], EKo, korsteeni, Mikkoms ja 71 vierailijaa