Briggs&stratton 11hp

Tänne kaikki aiheeseen liittyvät keskustelut ja kysymykset

Valvojat: Jammu, sohvi

rock-ola
Viestit: 826
Liittynyt: Pe Touko 19, 2017 6:51 am
Viesti:

Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja rock-ola »

Moinen peli murrayssa kii ja koittanu käyntikuntoon.ei minun mut lupasin vilkaista.uimurikupin alla jousikiristeinen messinkitappi.luulin ensin että kupin tyhjennystä varten mutta teräväpäinen ja neula menee pääsuuttimeen.paljonkohan tuota pitäs kääntää ja mihin suuntaan?toinen käänneltävä melkein kurkussa ja mikähän sen kierrosluku pitäs olla?mittasin puristuksia ja sain 3kg mut joku mainitti että pitäs konetta näissä pyörittää takaperin? Tuli vaan jo koppa kii eikä viittis uudestaan purkaa.kone lähtee käymään ja käy hyvin mutta vähän ajan päästä hyytyy niikun poltto uupuis? Mitähän kannattais viä koittaa ......
rock-ola
Viestit: 826
Liittynyt: Pe Touko 19, 2017 6:51 am
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja rock-ola »

Eikö kellään moista värkkiä ole??
Avatar
mike
Viestit: 5323
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 11:26 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi / Vts
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja mike »

Onko peltiuimuri Kaasuttimessa ? Menee vettä sisään ja jäätyy talvella muodottomaksi. Tankin puhdistus, hana ja polttoaineletkut puhtaaksi. Ilmanpuhdistin kunnossa ?
Suuttimen perussäätö yleensä puolitoista kierrosta.
Pitkä on pilalla, mutta lyhyen voi jatkaa.....
rock-ola
Viestit: 826
Liittynyt: Pe Touko 19, 2017 6:51 am
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja rock-ola »

Muoviuimuri.hana ja suodatin letkussa.ilmansuodatin puhdas.laitto aikanaan hanan kun oli kone täys bensaa kun viimeksi toi remonttiin.käymään lähtee ja käy hyvin vähän aikaa.sitten hyytyy.toi pirun uimurikupin taivaanohut tiiviste paha saada pitämään.
rock-ola
Viestit: 826
Liittynyt: Pe Touko 19, 2017 6:51 am
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja rock-ola »

Korjaan edellistä.avasin taas kaasarin ja pellikohohan siä.ehjä kylläkin.pirullinen vaan se ohut tiiviste kupin ja rungon välissä...
Paalari
Viestit: 2024
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 3:36 pm
Paikkakunta: Satakunta, Köyliö
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja Paalari »

Miten uimurin neulaventtiili mahtaa päästää lientä läpi, entä takin korvausilma.
Jos seisokin jälkeen lähtee hyvin käyntiin ja sammuu jahka kokokammio tyhjä. (ei tule tarpeeksi pensaa tilalle)
Viritys voidaan katsoa onnituneeksi jollei teho laske enempää kuin 10%
vellu
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 3:38 pm
Paikkakunta: etelä-suomi
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja vellu »

Mun 12hp koneessa oli vastaava vika joka johtui "kumipäisestä" neulaventtiilistä,josta kumi oli irti puoli milliä ,tsekkaa se jos vaikuttais.
rock-ola
Viestit: 826
Liittynyt: Pe Touko 19, 2017 6:51 am
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja rock-ola »

Kumipää tossakin.pirskatti kun liimasin sen uimurikupin tahnan kanssa kii.jos ei vielä toimi avaan uudestaan.
Paalari
Viestit: 2024
Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 3:36 pm
Paikkakunta: Satakunta, Köyliö
Viesti:

Re: Briggs&stratton 11hp

Viesti Kirjoittaja Paalari »

Ottaa sen kupin pohjaruuvin poijes ja kattoo millainen liru neulaventtiilin läpi pääsee.
Viritys voidaan katsoa onnituneeksi jollei teho laske enempää kuin 10%
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Jounie, juntunen, Majestic-12 [Bot], mtuitto, Mutteri Matti, Ratty, Silverhawk ja 36 vierailijaa