Ei niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
Ihana (Tanan) Tojota
-
- Viestit: 6384
- Liittynyt: Ma Touko 12, 2014 10:35 am
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Talviaika on NORMAALIAIKA, kesä aika ryssänaika!
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Itte en enää Tojotakauppoja tee.
Senverran vastenmielisen oloinen vekotin on.
Senverran vastenmielisen oloinen vekotin on.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 9813
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Ei isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Tuohon Tojotaan oli merkkikorjaamossa vaihreltu niveliä, runsas 300 000 täynnä, eivät vaivautuneet pyöränkulmia säätämään vaan pari sarjaa renkaita kerkes mennä.8400 kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:27 pmEi isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
- toyopet
- Viestit: 3258
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 11:25 am
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Pojan käyttöromussa, isossa toyotassa eli siis leksuksessa, piti keväällä vaihtaa taka-akselille parit puslat, tukivarsien uloimmat. Vasta 498tkm mittarissa, entinen pohjoissuomalainen taksi.8400 kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:27 pmEi isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
Ei vielä pöllytä eikä savuta kuin satunnaisesti renkaita, jos ottaa luistoneston pois...
Toiset takarenkaat vasta kyllä alla tänä kesänä, aika silestonet näkyi nuokin olevan.
Niin, kulmathan ne varmaan onkin pielessä.
It has three speed: here, there and gone...
-
- Viestit: 2010
- Liittynyt: Ma Loka 11, 2021 9:28 pm
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Kumpi tuossa loistaa? Sinnikkyys vai tyhmyys?Matsikka kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:36 pmTuohon Tojotaan oli merkkikorjaamossa vaihreltu niveliä, runsas 300 000 täynnä, eivät vaivautuneet pyöränkulmia säätämään vaan pari sarjaa renkaita kerkes mennä.8400 kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:27 pmEi isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Joo tyhmähän minä oon, muut viisaita.Pataässä kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 10:48 pmKumpi tuossa loistaa? Sinnikkyys vai tyhmyys?Matsikka kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:36 pmTuohon Tojotaan oli merkkikorjaamossa vaihreltu niveliä, runsas 300 000 täynnä, eivät vaivautuneet pyöränkulmia säätämään vaan pari sarjaa renkaita kerkes mennä.8400 kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:27 pmEi isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 2010
- Liittynyt: Ma Loka 11, 2021 9:28 pm
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Tai sinnikäs? Kyllä se siitä korjaantuu, kun on uudet osat.Matsikka kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 10:50 pmJoo tyhmähän minä oon, muut viisaita.Pataässä kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 10:48 pmKumpi tuossa loistaa? Sinnikkyys vai tyhmyys?Matsikka kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:36 pmTuohon Tojotaan oli merkkikorjaamossa vaihreltu niveliä, runsas 300 000 täynnä, eivät vaivautuneet pyöränkulmia säätämään vaan pari sarjaa renkaita kerkes mennä.8400 kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:27 pmEi isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Luottopeliä siitä ei ikinä tuu.Pataässä kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 10:53 pmTai sinnikäs? Kyllä se siitä korjaantuu, kun on uudet osat.Matsikka kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 10:50 pmJoo tyhmähän minä oon, muut viisaita.Pataässä kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 10:48 pmKumpi tuossa loistaa? Sinnikkyys vai tyhmyys?Matsikka kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:36 pmTuohon Tojotaan oli merkkikorjaamossa vaihreltu niveliä, runsas 300 000 täynnä, eivät vaivautuneet pyöränkulmia säätämään vaan pari sarjaa renkaita kerkes mennä.8400 kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:27 pmEi isoihin toyotiinkaan tarvi vaihdella. Samaten w212 korinen mersu meni jopa puoli miljoonaa samoilla puslilla ja nivelillä.Talumees kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 9:00 pmEi niitä Volvoihinkaan alle 200T vaihdeta. Tommonen tojota jossa painoa taitaa olla tonni ja tehoa ei ollenkaan niin eihän se niveliä kuluta...Nuffield kirjoitti: ↑Pe Elo 19, 2022 8:46 pm Corolla 1.4D4D:ssä nyt 200tkm täynnä, kukas tuollasta suosittelee No en taida jaksaa vaivautua, jos kestää vielä pari vuotta niin joutanee paalata jos isompi vika iskee... Hyvin tuo on jo 5 vuotta palvellu, jarrupalat taakse vaihdettu ja 2 polttimoa, nyt näytti olevan yks parkki pimeenä. Pohjassa pintaruostetta hieman ja näytti olevan lokari alareunassakin jo mutta kestää ne vielä vuosia. Saattaa joku vielä useamman tonnin maksaakin parin vuoden päästä, Toytassa kun arvo säilyy PS, Volvon miehet taas ihmettelee kun ei edes yhtään palloniveltä eikä koiran luuta ole tarvinu vaihtaa...
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 2056
- Liittynyt: La Tammi 12, 2008 7:08 pm
- Paikkakunta: Vindala
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Merkkikorjaamon pitäisi tajuta säätää myös ohjauskulmat, tai ainakin ehdottaa sitä asiakkaalle koska lisäkuluhan siitä tulee. Lopullinen päätös jää asiakkaalle säädetäänkö vai ei.
Aika harva perusautoilija välittää noista kulmista hevon helevettiä ja ostelee renkaita parin vuoden välein kun ne kuluu oudosti. Itse säädätän kulmat autoista aina jos alustaan vaihdetaan jotain, ratti ei ole suorassa jne. Aika halpaa kuitenkin verrattuna renkaiden vaihtelemiseen. Toisekseen auto on helpompi ajaa kun ei jatkuvasti vänkää johonkin + polttoaineenkulutuskin on matalampi.
Toisaalta ei joka paikassa ole vehkeitäkään kulmien säätöön. Omalla luottokorjaajalla ei ole joten pitää viedä aina toiseen paikkaan ryöstettäväksi kun ei voi muutakaan.
-
- Viestit: 28160
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Ikäloppu auto ei juurikaan korjaannu niillä kulmien säädöillä, kun pitäisi vaihtaa sitten muutkin kuluneet puslat ja nivelet. Siinä menee satasia sitten helposti, ennen kuin kaikki kulmat on annetuissa rajoissa.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Elikkä Tojotasta tulee noilla kilometreillä ikäloppu paska.
Olispa tuon tiennyt.
Nyt tiedän.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 1632
- Liittynyt: La Maalis 10, 2012 8:04 pm
- Paikkakunta: kitee
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Kyllä ne vain korjaantuu kun säätää kulmat kohilleen.
Ladasta ei tule mersua kylläkään silläkään konstilla.
Ladasta ei tule mersua kylläkään silläkään konstilla.
hyvin suunniteltu on täysin alottamatta
-
- Viestit: 28160
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Taitaa mennä tuohon "ryhmään" monia erimerkkisiä autoja, joita tarkoitin. Esim. taunus oli sellainen ajopeli että siihen jos meinasi kulmat saada kohdalleen, sai kyllä vaihtaa melkoisen läjän osia. Samanlaisia on noissa huippu saksalaismerkeissäkin. Ei niitä tahdo halvalla tai ainakaan vähällä työllä saada sellaiseksi että ne säädöt pysyisi kohdallaan.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 2056
- Liittynyt: La Tammi 12, 2008 7:08 pm
- Paikkakunta: Vindala
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
On tainneet ne kulmiensäätövehkeetkin "vähän" kehittyä taunuksen valtakauden ajoista, varsinkin kun viimeinen rullasi tehtaalta 40 vuotta sitten
Ei mulla ole ollut ongelmia saada oikeisiin arvoihin vaikka on vaihdettu 1-2 alustan osaa.
Ei mulla ole ollut ongelmia saada oikeisiin arvoihin vaikka on vaihdettu 1-2 alustan osaa.
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Meillä oli yli 400 000 ajettu diseli Ascona, ei siihen tarvinnut niveliä meillä vaihrella ja muutenkin pääasiassa vaan ajettihinAjomies kirjoitti: ↑La Elo 20, 2022 9:39 pmTaitaa mennä tuohon "ryhmään" monia erimerkkisiä autoja, joita tarkoitin. Esim. taunus oli sellainen ajopeli että siihen jos meinasi kulmat saada kohdalleen, sai kyllä vaihtaa melkoisen läjän osia. Samanlaisia on noissa huippu saksalaismerkeissäkin. Ei niitä tahdo halvalla tai ainakaan vähällä työllä saada sellaiseksi että ne säädöt pysyisi kohdallaan.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 9813
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
No voi jeesus taunus Kuinkas kupla tai rättisitikka?
-
- Viestit: 28160
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
No ei se Opelikaan mikään huippumerkki ole.Matsikka kirjoitti: ↑La Elo 20, 2022 9:49 pmMeillä oli yli 400 000 ajettu diseli Ascona, ei siihen tarvinnut niveliä meillä vaihrella ja muutenkin pääasiassa vaan ajettihinAjomies kirjoitti: ↑La Elo 20, 2022 9:39 pmTaitaa mennä tuohon "ryhmään" monia erimerkkisiä autoja, joita tarkoitin. Esim. taunus oli sellainen ajopeli että siihen jos meinasi kulmat saada kohdalleen, sai kyllä vaihtaa melkoisen läjän osia. Samanlaisia on noissa huippu saksalaismerkeissäkin. Ei niitä tahdo halvalla tai ainakaan vähällä työllä saada sellaiseksi että ne säädöt pysyisi kohdallaan.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
- Matsikka
- Viestit: 16235
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
No ei, meillä niitä on 2 ollut kakkosautoina.Ajomies kirjoitti: ↑La Elo 20, 2022 10:21 pmNo ei se Opelikaan mikään huippumerkki ole.Matsikka kirjoitti: ↑La Elo 20, 2022 9:49 pmMeillä oli yli 400 000 ajettu diseli Ascona, ei siihen tarvinnut niveliä meillä vaihrella ja muutenkin pääasiassa vaan ajettihinAjomies kirjoitti: ↑La Elo 20, 2022 9:39 pmTaitaa mennä tuohon "ryhmään" monia erimerkkisiä autoja, joita tarkoitin. Esim. taunus oli sellainen ajopeli että siihen jos meinasi kulmat saada kohdalleen, sai kyllä vaihtaa melkoisen läjän osia. Samanlaisia on noissa huippu saksalaismerkeissäkin. Ei niitä tahdo halvalla tai ainakaan vähällä työllä saada sellaiseksi että ne säädöt pysyisi kohdallaan.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
-
- Viestit: 1318
- Liittynyt: Pe Heinä 06, 2012 11:16 pm
- Viesti:
Re: Tanan Tojota
Kyllä ne säätöihin saa mutta kun ne pehmeät puslat antaa ajaessa periksi niin syö rengasta. Ennen vanhaan puslat ei antanut juuri periksi, ne pysyi paremmin säädöissä.
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa