Jatketaan TS keskustelua.
Tuossa olis mahdollisesti tulossa myyntiin TS110, 24+24 vaihteistolla eli pikavaihde 2 portainen, dual command.
Suunnanvaihto kolmannella kepillä ja vedonvapautin napilla.
Vähän kökkö tuo kolmas keppi on...
Olenko ymmärtänyt oikein että tuo on vielä kuivalla perus kytkimellä?
Tehoa tuosta 5L nelosesta saa hyvin ja kai tuo voimansiirtokin kestää....ehkä paremmin kuin EC laatikolla oleva.
ts 115 "TURBO"
-
- Viestit: 23
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2008 3:22 pm
- Paikkakunta: Siilinjärvi
- Viesti:
Re: ts 115 "TURBO"
Dual command:ssa pikavaihteen pakat toimii ajokytkiminäkin. Kytkin poljin on sähköinen. Pikavaihteettomassa on mekaaninen kuiva kytkin ainoastaan. +8000h Dc ts115:ssa mittarissa ja joskus ollut voimaa "tarpeeksikin" ja vielä kulkee.
-
- Viestit: 2025
- Liittynyt: Ma Marras 17, 2008 3:36 pm
- Paikkakunta: Satakunta, Köyliö
- Viesti:
Re: ts 115 "TURBO"
Itellä TS 100 DC ja olen tykännyt.
Nuo oli varsin hyvin varusteltu tehtaan jäljiltä. Ilmaistuin (myös pitkittäisjousto), 4x hydr ulosotot virtaussäädöillä, 8x työvalot
Nuo oli varsin hyvin varusteltu tehtaan jäljiltä. Ilmaistuin (myös pitkittäisjousto), 4x hydr ulosotot virtaussäädöillä, 8x työvalot
Viritys voidaan katsoa onnituneeksi jollei teho laske enempää kuin 10%
-
- Viestit: 1296
- Liittynyt: To Helmi 26, 2015 4:58 pm
- Viesti:
Re: ts 115 "TURBO"
Kiitokset tiedoista. Tuliko noin DC laatikollisiin ratin alle suunnanvaihtoviikseä vai aina 3 kepillä?
Mikä on DC ajonopeus? Kun EC laatikolla kulkee muistaakseni noin 43km/h.
Varusteet on ihan ok noissa ja aika tilava hytti.
Tuossa kyseisessä yksilössä paha puute, ilmastointi, mutta se aika helppo laittaa ja ulkomailta saa varmaan alkuperäosat suht ok hintaan.
Mittarissa on reipas 6000h eiköhän tuolla yli 10tonnin pääse ilman isompia ongelmia...kuormainta ei ole onneksi tuossa ollut.
Suunnanvaihdon synkropakat taitaa se nyykkärin yleinen vaiva olla jos kovin vauhdissa tehdään vaihdot.
Mikä on DC ajonopeus? Kun EC laatikolla kulkee muistaakseni noin 43km/h.
Varusteet on ihan ok noissa ja aika tilava hytti.
Tuossa kyseisessä yksilössä paha puute, ilmastointi, mutta se aika helppo laittaa ja ulkomailta saa varmaan alkuperäosat suht ok hintaan.
Mittarissa on reipas 6000h eiköhän tuolla yli 10tonnin pääse ilman isompia ongelmia...kuormainta ei ole onneksi tuossa ollut.
Suunnanvaihdon synkropakat taitaa se nyykkärin yleinen vaiva olla jos kovin vauhdissa tehdään vaihdot.
-
- Viestit: 1296
- Liittynyt: To Helmi 26, 2015 4:58 pm
- Viesti:
Re: ts 115 "TURBO"
https://m.nettikone.com/new-holland/ts-115/2147057
Tämä ollut melko pitkään myynnissä, muuten tuo suht ok näköinen mutta huonoilla renkailla.
Mitenhän tuo dual command kestää tehoa?
Tuokin varmasti turbotettu kone.
Hyvin näppärä ja tehokkaan koneen tuollaisesta 7,5L saisi.
Ja painokin olisi melko pieni 6 koneeksi.
Tämä ollut melko pitkään myynnissä, muuten tuo suht ok näköinen mutta huonoilla renkailla.
Mitenhän tuo dual command kestää tehoa?
Tuokin varmasti turbotettu kone.
Hyvin näppärä ja tehokkaan koneen tuollaisesta 7,5L saisi.
Ja painokin olisi melko pieni 6 koneeksi.
-
- Viestit: 1852
- Liittynyt: Ke Marras 26, 2008 6:01 pm
- Viesti:
Re: ts 115 "TURBO"
vielä on ts turbottamatta..eikä oo etukuormaajaakaan. tunteja 6500.ei pahempia vikoja.ok kone pärjätään
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 15 vierailijaa