Automerkkien viat
-
- Viestit: 53
- Liittynyt: Su Kesä 17, 2018 12:07 am
- Paikkakunta: pohojois-pohojammaa
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Ajakaa 2000 vuosimallin 550000 ajetulla 4wd hiluxilla 30 asteen pakkasella..
Silläkin.. pääsi rekasta ohi kun vauhtiin sai... Meni toki kylmiltään 10km ennen kuin paikat notkistui ja tarvi 5 vaihdetta esittää...
Sen jälkeen kaikki autot ovat olleet hyvä kulkuisia... Sai vertailu pohjaa...
Hyvä ajoinen kyllä oli. Jopa vannoutunut bmv kuski kehui.. meni kuin juna...
Silläkin.. pääsi rekasta ohi kun vauhtiin sai... Meni toki kylmiltään 10km ennen kuin paikat notkistui ja tarvi 5 vaihdetta esittää...
Sen jälkeen kaikki autot ovat olleet hyvä kulkuisia... Sai vertailu pohjaa...
Hyvä ajoinen kyllä oli. Jopa vannoutunut bmv kuski kehui.. meni kuin juna...
-
- Viestit: 617
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2014 10:45 pm
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Joko joku ennätti sanomaan yleisvian, eli ruosteen?
Volvo BM 230, Volvo BM 2204 + Pikavik 3030; Bernard Loisirs + B&S 22 hv V2; 2 kpl Honda F800 lingolla ja auroilla; Suzuki SJ413&Samurai; Bolinder 1052-maamoottoriprojekti
Kaikki ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Kaikki ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
-
- Viestit: 28113
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
No jos on joskus ajanut 180 D tai 190 D 60 luvun mersulla ja sillä selviytynyt liikenteen haasteista, niin näillä 50 - 80 hv pikkuautoilla selviää varmasti ihan hyvin!
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 4545
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Liikenteessä selviää vaikka puolitehoisella mopoautolla. Eri asia sitten jo onkin, että kuinka lupsakkaasti matka taittuu.
Ja pitääkö koko ajan keskittyä siihen, että pääseekö liikennevirran mukaan vai ei ja tuleeko joku perään vai ei.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 6381
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.
Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Sähköautojen myötä menee vielä höperömmäksi, kun käämiä lisäämällä saa vaivatta lisää turhaa tehoa.
Kyllä se niin on, että kaikki yli 40 km/h on ihmiselle turhuutta ja vaaraksi .
Ja jos tehtäis autoja, jotka kulkis korkeintaan 40 km/h, niin ihan umpivarmoiksi ne voisi helposti tehdä, jopa halavalla. Noniin, tästä päästiin takas autojen vikoihin .
Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Sähköautojen myötä menee vielä höperömmäksi, kun käämiä lisäämällä saa vaivatta lisää turhaa tehoa.
Kyllä se niin on, että kaikki yli 40 km/h on ihmiselle turhuutta ja vaaraksi .
Ja jos tehtäis autoja, jotka kulkis korkeintaan 40 km/h, niin ihan umpivarmoiksi ne voisi helposti tehdä, jopa halavalla. Noniin, tästä päästiin takas autojen vikoihin .
The idea is to die young as late as possible
-
- Viestit: 4545
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Ainakaan minä ja tuskin muutkaan ovat tarkoittaneet saati kirjoittaneet, että koko auton teho pitää ulosmitata nopeutena tai 0 - 100 km/h kiihdytyksinä aina ja kaikkialla, vai onko?Eepee kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:00 pm Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.
Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Kannattaisi yrittää liittyä vaikkapa Kehä III:n viiden ruuhkaan jollakin hitaamman pään perheautolla. Tai vaikkapa Taka-Hikiällä yrittää päästä valtatielle kesäperjantaina. Tai sitten vaan ajella rauhalliseen aikaan ja huomata, että autoa ei tarvitse erikseen kiihdyttää eri liikennetilanteissa, vaan huomata, että oho! jokos me ajetaankin sallittua satasta. Teho luo VAIVATTOMUUTTA ja myös LEPPOISUUTTA, kun ei tarvitse erikseen huomioida sellaisia asioita, joita tehottomalla joutuu.
Ja tämä kaikki edellä mainittu nopeusrajoitusten ja hyvien liikennetapojen puitteissa
Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 7799
- Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
- Paikkakunta: Tuusula
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Eko vei jalat suustani.EKo kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:40 pmAinakaan minä ja tuskin muutkaan ovat tarkoittaneet saati kirjoittaneet, että koko auton teho pitää ulosmitata nopeutena tai 0 - 100 km/h kiihdytyksinä aina ja kaikkialla, vai onko?Eepee kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:00 pm Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.
Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Kannattaisi yrittää liittyä vaikkapa Kehä III:n viiden ruuhkaan jollakin hitaamman pään perheautolla. Tai vaikkapa Taka-Hikiällä yrittää päästä valtatielle kesäperjantaina. Tai sitten vaan ajella rauhalliseen aikaan ja huomata, että autoa ei tarvitse erikseen kiihdyttää eri liikennetilanteissa, vaan huomata, että oho! jokos me ajetaankin sallittua satasta. Teho luo VAIVATTOMUUTTA ja myös LEPPOISUUTTA, kun ei tarvitse erikseen huomioida sellaisia asioita, joita tehottomalla joutuu.
Ja tämä kaikki edellä mainittu nopeusrajoitusten ja hyvien liikennetapojen puitteissa
Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Jossain skutsissa jos ajaa ja koko kylässä on samaan aikaan 5 autoa liikenteessä niin varmasti pääsee liikenteen sekaan rampeilta toisin kun ruuhkaisemmilla alueilla.
Ja vaikka pääsisikin muun liikenteen sekaan niin saahan sitä tehotonta polkea kun vierasta sikaa noissa tilanteissa että liittyminen muiden sekaan on mahdollista. Tälläisiä sitten on päivittäin kiihdytyskaistan päässä odottamassa ruuhkaa loppuvaksi kun ei ole uskaltanut polkea ja liittyä sekaan vaikka tilaa olisi auton verran saattanut olla. Lopulta joku antaa reilusti tietä,kaista pysähtyy ja osa vaihtaa toiselle kaistalle että tälläinen akvaario pääsee jatkamaan matkaansa.
Ei se ole omasta mielestä kovin mielekästä ja vie autolta ajomukavuuden pois.
Ja sopii otsikon alle,koska on vika täälläpäin
-
- Viestit: 10594
- Liittynyt: To Maalis 15, 2007 1:36 pm
- Paikkakunta: Uusimaa
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Keskustelun tuoksinassa taitaa eräs nimimerkki kauhistella henkilöauton mahdollisia turhia voimia ja tehoja, vaikka toisissa yhteyksissä kokee tärkeäksi kehuskella oman kyykkypyörän suorituskykyä.
-
- Viestit: 28113
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Kai sitä sitten on pyydettävä anteeksi kun tuolla mersun jyrällä ja transiteilla on tuolla Suomen maata kierretty, niin isoimmat "kylät" kuin maaseudutkin, ja ei kyllä ole tullut havaittua ainakaan itseä haittaavaksi vaikka se vauhti ei sataseen hetkessä tavoitukkaan, no mersulla max. on muutenkin 80 km/h. Ne menee ohi jotka haluuaa, näinhän siellä liikenteessä liikutaan, kun siellä muutenkin liikkuu niin monenlaisia ajopelejä ja muita kulkijoita, ja jokainen siellä menee sitä omaa vauhtiaan, ja vielä pääsee hyvin usein sinne minne on menossa, toisin kuin nämä päättömät ohittelijat joilla se matka saattaa jäädä vielä viimeiseksikin.
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 4545
- Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
- Paikkakunta: Tyrwää city
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Ajomies kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 4:23 pm Kai sitä sitten on pyydettävä anteeksi kun tuolla mersun jyrällä ja transiteilla on tuolla Suomen maata kierretty, niin isoimmat "kylät" kuin maaseudutkin, ja ei kyllä ole tullut havaittua ainakaan itseä haittaavaksi vaikka se vauhti ei sataseen hetkessä tavoitukkaan, no mersulla max. on muutenkin 80 km/h
Olikos nyt ihan pakko uhriutua? Jos vaikka voisit lukaista viestini vielä uudestaan. Tuon jonka linkkasin tähän viestiin.
Miltä näyttää?
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
-
- Viestit: 28113
- Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
- Paikkakunta: Äänekoski
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
No kertokaapa se kun sieltä rampilta tullaan siihen jonoon, niin sitä tehoa jota pellin alla on sen parisataa hepoa tai enemmän, niin se vehje ei sitten kiihdy vaan näillä hitailla kotteroillakin ajaessa joutuu survomaan jarrua, ettei tökkää peräpeltiin. Onko sitten kyse liian tehokkaasta vehkeestä ettei uskalla painaa kaasua, vai onko vaan sitä leppoisaa ajelua jonka se iso teho sitten antaa nautittavaksi? Tai sitten kun se tehopakkaus pyyhkäisee ohi vaikka ohituskaistalla, niin mikä sen ohjaa siihen eteen niin että hipoo sitä etupuskuria? Jos se sitten (oma tulkinta) on protesti tällaisille köröttäjille jotka nyt ovat tulleet "häiriköimään" tällaisen ajonautinnolliset ajelut?
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Konekansa.fi
-
- Viestit: 6381
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Miulla ei ou ollu ikuna oikeen kyykkyä. Eikä tuu, yleisen koppuroitumisen myötä aina selvempää. Lisäksi autoilulla ja kuninkaallisella moottoripyöräilyllä ei oo juur tekoa keskenään. Vähän ko vertais einespizzaa Marskin päivälliseen.
The idea is to die young as late as possible
-
- Viestit: 6381
- Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
- Paikkakunta: Keski-Suomi
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Ette ny sitte halunneet huomata varsinaista pointsia. Jos kaikki liikkuisivat järkevällä 40 km/h vauhdilla, johon hyvin riittää alle 5 kW teho, niin ei olis mitään ongelmia liittyä liikenteeseen. Mutta höperö kilpailu asiakkaista lisää autojen tehoja ihan pölvästiin tasoon. Miksi arkiliikkumisessa pitäisi mennä ko radalla, höh! Elämä on mukavampaa hitaammin ja rennommin.zukka kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:50 pmEko vei jalat suustani.EKo kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:40 pmAinakaan minä ja tuskin muutkaan ovat tarkoittaneet saati kirjoittaneet, että koko auton teho pitää ulosmitata nopeutena tai 0 - 100 km/h kiihdytyksinä aina ja kaikkialla, vai onko?Eepee kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:00 pm Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.
Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Kannattaisi yrittää liittyä vaikkapa Kehä III:n viiden ruuhkaan jollakin hitaamman pään perheautolla. Tai vaikkapa Taka-Hikiällä yrittää päästä valtatielle kesäperjantaina. Tai sitten vaan ajella rauhalliseen aikaan ja huomata, että autoa ei tarvitse erikseen kiihdyttää eri liikennetilanteissa, vaan huomata, että oho! jokos me ajetaankin sallittua satasta. Teho luo VAIVATTOMUUTTA ja myös LEPPOISUUTTA, kun ei tarvitse erikseen huomioida sellaisia asioita, joita tehottomalla joutuu.
Ja tämä kaikki edellä mainittu nopeusrajoitusten ja hyvien liikennetapojen puitteissa
Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Jossain skutsissa jos ajaa ja koko kylässä on samaan aikaan 5 autoa liikenteessä niin varmasti pääsee liikenteen sekaan rampeilta toisin kun ruuhkaisemmilla alueilla.
Ja vaikka pääsisikin muun liikenteen sekaan niin saahan sitä tehotonta polkea kun vierasta sikaa noissa tilanteissa että liittyminen muiden sekaan on mahdollista. Tälläisiä sitten on päivittäin kiihdytyskaistan päässä odottamassa ruuhkaa loppuvaksi kun ei ole uskaltanut polkea ja liittyä sekaan vaikka tilaa olisi auton verran saattanut olla. Lopulta joku antaa reilusti tietä,kaista pysähtyy ja osa vaihtaa toiselle kaistalle että tälläinen akvaario pääsee jatkamaan matkaansa.
Ei se ole omasta mielestä kovin mielekästä ja vie autolta ajomukavuuden pois.
Ja sopii otsikon alle,koska on vika täälläpäin
The idea is to die young as late as possible
-
- Viestit: 3584
- Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Minä ainakin haluan olla joskus perilläkin ja mahdollisimman mukavasti, enkä viettää aikaa tienpäällä yhtään enempää mitä rajoituksien puitteessa on mahdollista, enkä varsinkaan epämiellyttävässä kotterossa, vaikka se olisi miten universumin vähävikaisin
Minullahan on muuten kestotestissä paljon kehuttu T22 korinen avensis, enkä ole hetkeen niin paljoa remonttia tehnytkään mitä tuohon vuoden sisään. Ja sen väsynyt penkki on vielä tuhonnut selkänikin Enkä kyllä muutenkaan oikein ylistyssanoja siitä lausuisi, eli se ei kuulu tuohon yllä mainitsemaani mahdollisimman mukavaan liikkumiseen
Minullahan on muuten kestotestissä paljon kehuttu T22 korinen avensis, enkä ole hetkeen niin paljoa remonttia tehnytkään mitä tuohon vuoden sisään. Ja sen väsynyt penkki on vielä tuhonnut selkänikin Enkä kyllä muutenkaan oikein ylistyssanoja siitä lausuisi, eli se ei kuulu tuohon yllä mainitsemaani mahdollisimman mukavaan liikkumiseen
- Matsikka
- Viestit: 16219
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Mersulla Audilla ja jollain Bemarilla ei taira olla häävistä matkustaa. Täytyy olla tosi epämukava auto kun pitää ylinopeurella päästä äkkiä pois rakkineen sisältä.
Eikait siihen muuta syytä voi olla.
Eikait siihen muuta syytä voi olla.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
- toyopet
- Viestit: 3260
- Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 11:25 am
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Näin maalaisena olen tuota ihmetellyt, että mitä ne tielle tulijat ajattelee, sehän on kiihdytyskaista ja tarkoitus olisi kiihdyttää valtatiellä menevän liikenteen vauhtiin helpon liittymisen varmistamiseksi, niin ei, siinä körötellään ja lopuksi parkkeerataan kiihdytyskaistan päähän odottamaan vuoroa.zukka kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 3:50 pm [
Jossain skutsissa jos ajaa ja koko kylässä on samaan aikaan 5 autoa liikenteessä niin varmasti pääsee liikenteen sekaan rampeilta toisin kun ruuhkaisemmilla alueilla.
Ja vaikka pääsisikin muun liikenteen sekaan niin saahan sitä tehotonta polkea kun vierasta sikaa noissa tilanteissa että liittyminen muiden sekaan on mahdollista. Tälläisiä sitten on päivittäin kiihdytyskaistan päässä odottamassa ruuhkaa loppuvaksi kun ei ole uskaltanut polkea ja liittyä sekaan vaikka tilaa olisi auton verran saattanut olla. Lopulta joku antaa reilusti tietä,kaista pysähtyy ja osa vaihtaa toiselle kaistalle että tälläinen akvaario pääsee jatkamaan matkaansa.
Ja tuosta JKL:stä kun joudun ohi ajamaan, niin hyvin usein tätä näkee.
Ja tuolla vaimon melko nuhaisella (105hv/1300kg) T22 avensiksella joutuu joskus kiihdytyskaistalla jarruttelemaan, ettei aja edessä menevän perään. Ihan sama, vaikka edellä menee selkeästi tehoreserviä omaava kulkine. On tätä huomattavissa muissakin kaupungeissa mutta JKL nyt 17v säännöllisellä kokemuksella.
Se ei siis ole mitenkään tehosta kiinni, jopa 72hv/1240kg hiluxilla kiihdytyskaistalla joutui edessä ajavien takia himmailemaan.
It has three speed: here, there and gone...
-
- Viestit: 3584
- Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Ehei…vaan se, kun ajoin kymmenisen vuotta kahden firman ja asunnon väliä viikottain 360km suuntaansa pääsääntöisesti yhdeltä istumalta, niin ärsyttävällä kinnerillä tuo olisi ollut yhtä helvettiä ja jos vielä laiska, niin olisin siellä jossain tienpäällä varmaan vieläkin. Enkä minä ainakaan puhunut ylinopeudesta sanaakaan! Yhtään sakkoa en ole saanut viimeisen 15v aikana. Kun ajaa muutakin kuin 3km päähän kauppaan, tai töihin, niin alkaa huomata eroja autoissa ja käytettävyydessä.
-
- Viestit: 9803
- Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
Ajelitko viissatkulla?korsteeni kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 8:08 pmEhei…vaan se, kun ajoin kymmenisen vuotta kahden firman ja asunnon väliä viikottain 360km suuntaansa pääsääntöisesti yhdeltä istumalta, niin ärsyttävällä kinnerillä tuo olisi ollut yhtä helvettiä ja jos vielä laiska, niin olisin siellä jossain tienpäällä varmaan vieläkin. Enkä minä ainakaan puhunut ylinopeudesta sanaakaan! Yhtään sakkoa en ole saanut viimeisen 15v aikana. Kun ajaa muutakin kuin 3km päähän kauppaan, tai töihin, niin alkaa huomata eroja autoissa ja käytettävyydessä.
-
- Viestit: 3584
- Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
^ En sitä malttanu pilata tuolle välille ….ässällä nuo siirtymät meni
- Matsikka
- Viestit: 16219
- Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
- Paikkakunta: Ylistaro
- Viesti:
Re: Automerkkien viat
En kirjoittanut susta, vaan näistä reippaasti ylinopeutta ajavista pököpäistä.korsteeni kirjoitti: ↑Ke Loka 13, 2021 8:08 pmEhei…vaan se, kun ajoin kymmenisen vuotta kahden firman ja asunnon väliä viikottain 360km suuntaansa pääsääntöisesti yhdeltä istumalta, niin ärsyttävällä kinnerillä tuo olisi ollut yhtä helvettiä ja jos vielä laiska, niin olisin siellä jossain tienpäällä varmaan vieläkin. Enkä minä ainakaan puhunut ylinopeudesta sanaakaan! Yhtään sakkoa en ole saanut viimeisen 15v aikana. Kun ajaa muutakin kuin 3km päähän kauppaan, tai töihin, niin alkaa huomata eroja autoissa ja käytettävyydessä.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86
YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: SPS1975 ja 35 vierailijaa