Automerkkien viat

Kaikkea maan ja taivaan väliltä, mutta järjen käyttäminen on sallittua! Asiattomat viestit poistetaan kyselemättä.
Uskonnoista, etnisistä kysymyksistä, petoeläinkysymyksistä ja politiikasta keskusteleminen jätetään muille foorumeille.

Valvojat: Jammu, sohvi

Vastaa Viestiin
Fiatman
Viestit: 53
Liittynyt: Su Kesä 17, 2018 12:07 am
Paikkakunta: pohojois-pohojammaa
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Fiatman »

Ajakaa 2000 vuosimallin 550000 ajetulla 4wd hiluxilla 30 asteen pakkasella..
Silläkin.. pääsi rekasta ohi kun vauhtiin sai... Meni toki kylmiltään 10km ennen kuin paikat notkistui ja tarvi 5 vaihdetta esittää...😉
Sen jälkeen kaikki autot ovat olleet hyvä kulkuisia... Sai vertailu pohjaa...
Hyvä ajoinen kyllä oli. Jopa vannoutunut bmv kuski kehui.. meni kuin juna...
A-P
Viestit: 617
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2014 10:45 pm
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja A-P »

Joko joku ennätti sanomaan yleisvian, eli ruosteen? :)
Volvo BM 230, Volvo BM 2204 + Pikavik 3030; Bernard Loisirs + B&S 22 hv V2; 2 kpl Honda F800 lingolla ja auroilla; Suzuki SJ413&Samurai; Bolinder 1052-maamoottoriprojekti
Kaikki ihmiset ovat mölöjä, kunnes toisin todistavat.
Ajomies
Viestit: 28113
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

No jos on joskus ajanut 180 D tai 190 D 60 luvun mersulla ja sillä selviytynyt liikenteen haasteista, niin näillä 50 - 80 hv pikkuautoilla selviää varmasti ihan hyvin!
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
EKo
Viestit: 4545
Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
Paikkakunta: Tyrwää city
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja EKo »

Ajomies kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 1:15 pm No jos on joskus ajanut 180 D tai 190 D 60 luvun mersulla ja sillä selviytynyt liikenteen haasteista, niin näillä 50 - 80 hv pikkuautoilla selviää varmasti ihan hyvin!
Liikenteessä selviää vaikka puolitehoisella mopoautolla. Eri asia sitten jo onkin, että kuinka lupsakkaasti matka taittuu.
Ja pitääkö koko ajan keskittyä siihen, että pääseekö liikennevirran mukaan vai ei ja tuleeko joku perään vai ei.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Eepee
Viestit: 6381
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Eepee »

Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.

Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä :o ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???

Sähköautojen myötä menee vielä höperömmäksi, kun käämiä lisäämällä saa vaivatta lisää turhaa tehoa.

Kyllä se niin on, että kaikki yli 40 km/h on ihmiselle turhuutta ja vaaraksi :evil: .

Ja jos tehtäis autoja, jotka kulkis korkeintaan 40 km/h, niin ihan umpivarmoiksi ne voisi helposti tehdä, jopa halavalla. Noniin, tästä päästiin takas autojen vikoihin :mrgreen: .
The idea is to die young as late as possible
EKo
Viestit: 4545
Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
Paikkakunta: Tyrwää city
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja EKo »

Eepee kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:00 pm Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.

Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä :o ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Ainakaan minä ja tuskin muutkaan ovat tarkoittaneet saati kirjoittaneet, että koko auton teho pitää ulosmitata nopeutena tai 0 - 100 km/h kiihdytyksinä aina ja kaikkialla, vai onko?
Kannattaisi yrittää liittyä vaikkapa Kehä III:n viiden ruuhkaan jollakin hitaamman pään perheautolla. Tai vaikkapa Taka-Hikiällä yrittää päästä valtatielle kesäperjantaina. Tai sitten vaan ajella rauhalliseen aikaan ja huomata, että autoa ei tarvitse erikseen kiihdyttää eri liikennetilanteissa, vaan huomata, että oho! jokos me ajetaankin sallittua satasta. Teho luo VAIVATTOMUUTTA ja myös LEPPOISUUTTA, kun ei tarvitse erikseen huomioida sellaisia asioita, joita tehottomalla joutuu.
Ja tämä kaikki edellä mainittu nopeusrajoitusten ja hyvien liikennetapojen puitteissa :)

Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
zukka
Viestit: 7799
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2019 9:02 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja zukka »

EKo kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:40 pm
Eepee kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:00 pm Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.

Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä :o ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Ainakaan minä ja tuskin muutkaan ovat tarkoittaneet saati kirjoittaneet, että koko auton teho pitää ulosmitata nopeutena tai 0 - 100 km/h kiihdytyksinä aina ja kaikkialla, vai onko?
Kannattaisi yrittää liittyä vaikkapa Kehä III:n viiden ruuhkaan jollakin hitaamman pään perheautolla. Tai vaikkapa Taka-Hikiällä yrittää päästä valtatielle kesäperjantaina. Tai sitten vaan ajella rauhalliseen aikaan ja huomata, että autoa ei tarvitse erikseen kiihdyttää eri liikennetilanteissa, vaan huomata, että oho! jokos me ajetaankin sallittua satasta. Teho luo VAIVATTOMUUTTA ja myös LEPPOISUUTTA, kun ei tarvitse erikseen huomioida sellaisia asioita, joita tehottomalla joutuu.
Ja tämä kaikki edellä mainittu nopeusrajoitusten ja hyvien liikennetapojen puitteissa :)

Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Eko vei jalat suustani.

Jossain skutsissa jos ajaa ja koko kylässä on samaan aikaan 5 autoa liikenteessä niin varmasti pääsee liikenteen sekaan rampeilta toisin kun ruuhkaisemmilla alueilla.

Ja vaikka pääsisikin muun liikenteen sekaan niin saahan sitä tehotonta polkea kun vierasta sikaa noissa tilanteissa että liittyminen muiden sekaan on mahdollista. Tälläisiä sitten on päivittäin kiihdytyskaistan päässä odottamassa ruuhkaa loppuvaksi kun ei ole uskaltanut polkea ja liittyä sekaan vaikka tilaa olisi auton verran saattanut olla. Lopulta joku antaa reilusti tietä,kaista pysähtyy ja osa vaihtaa toiselle kaistalle että tälläinen akvaario pääsee jatkamaan matkaansa.
Ei se ole omasta mielestä kovin mielekästä ja vie autolta ajomukavuuden pois.
Ja sopii otsikon alle,koska on vika täälläpäin :mrgreen:
NH
Viestit: 10594
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 1:36 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja NH »

Keskustelun tuoksinassa taitaa eräs nimimerkki kauhistella henkilöauton mahdollisia turhia voimia ja tehoja, vaikka toisissa yhteyksissä kokee tärkeäksi kehuskella oman kyykkypyörän suorituskykyä. :D
Ajomies
Viestit: 28113
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

Kai sitä sitten on pyydettävä anteeksi kun tuolla mersun jyrällä ja transiteilla on tuolla Suomen maata kierretty, niin isoimmat "kylät" kuin maaseudutkin, ja ei kyllä ole tullut havaittua ainakaan itseä haittaavaksi vaikka se vauhti ei sataseen hetkessä tavoitukkaan, no mersulla max. on muutenkin 80 km/h. Ne menee ohi jotka haluuaa, näinhän siellä liikenteessä liikutaan, kun siellä muutenkin liikkuu niin monenlaisia ajopelejä ja muita kulkijoita, ja jokainen siellä menee sitä omaa vauhtiaan, ja vielä pääsee hyvin usein sinne minne on menossa, toisin kuin nämä päättömät ohittelijat joilla se matka saattaa jäädä vielä viimeiseksikin. :(
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
EKo
Viestit: 4545
Liittynyt: La Syys 05, 2015 2:26 pm
Paikkakunta: Tyrwää city
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja EKo »

Ajomies kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 4:23 pm Kai sitä sitten on pyydettävä anteeksi kun tuolla mersun jyrällä ja transiteilla on tuolla Suomen maata kierretty, niin isoimmat "kylät" kuin maaseudutkin, ja ei kyllä ole tullut havaittua ainakaan itseä haittaavaksi vaikka se vauhti ei sataseen hetkessä tavoitukkaan, no mersulla max. on muutenkin 80 km/h
EKo kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:40 pm Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Olikos nyt ihan pakko uhriutua? Jos vaikka voisit lukaista viestini vielä uudestaan. Tuon jonka linkkasin tähän viestiin.
Miltä näyttää?
Porakorven Akseli se pornokuvan näytti siinä oli hämähäkki väärin päin.
Samperi kun marraskuukin meni risaseksi, Tupakkia poltettiin ja kiroiltiin . . .
Ajomies
Viestit: 28113
Liittynyt: Ti Joulu 20, 2005 9:40 pm
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Ajomies »

No kertokaapa se kun sieltä rampilta tullaan siihen jonoon, niin sitä tehoa jota pellin alla on sen parisataa hepoa tai enemmän, niin se vehje ei sitten kiihdy vaan näillä hitailla kotteroillakin ajaessa joutuu survomaan jarrua, ettei tökkää peräpeltiin. Onko sitten kyse liian tehokkaasta vehkeestä ettei uskalla painaa kaasua, vai onko vaan sitä leppoisaa ajelua jonka se iso teho sitten antaa nautittavaksi? Tai sitten kun se tehopakkaus pyyhkäisee ohi vaikka ohituskaistalla, niin mikä sen ohjaa siihen eteen niin että hipoo sitä etupuskuria? Jos se sitten (oma tulkinta) on protesti tällaisille köröttäjille jotka nyt ovat tulleet "häiriköimään" tällaisen ajonautinnolliset ajelut?
Kaikki on turhaa jopa turha tietokin.
Konekansa.fi
Eepee
Viestit: 6381
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Eepee »

NH kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 4:06 pm Keskustelun tuoksinassa taitaa eräs nimimerkki kauhistella henkilöauton mahdollisia turhia voimia ja tehoja, vaikka toisissa yhteyksissä kokee tärkeäksi kehuskella oman kyykkypyörän suorituskykyä. :D
Miulla ei ou ollu ikuna oikeen kyykkyä. Eikä tuu, yleisen koppuroitumisen myötä aina selvempää. Lisäksi autoilulla ja kuninkaallisella moottoripyöräilyllä ei oo juur tekoa keskenään. Vähän ko vertais einespizzaa Marskin päivälliseen.
The idea is to die young as late as possible
Eepee
Viestit: 6381
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 10:13 am
Paikkakunta: Keski-Suomi
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Eepee »

zukka kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:50 pm
EKo kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:40 pm
Eepee kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:00 pm Kun nyt lipsutaan tuonne suorituskyvyn puolelle, niin ihan hupsuksi autojen kehitys on mennyt.

Valtakunnan maksiminopeus on 120 km/h ja sitäkin voi ajaa aika harvassa paikassa, eniten mennään max 80 km/h. Luulisi olevan tavalliselle sukankuluttajille ihan yks hailee saavuttaako tuon nopeuden viidessä sekunnissa vai viidessäkymmenessä :o ?! Miten ne sekunnit VOI olla tuossa niin tarpeellisia, kun kuitenkin Shellin pihalla nostellaan housuja minuuttitolkulla ja illalla katsotaan tunti tolkulla umpihöperöitä tositeeveitä? Siis...mikä ihme vaivaa liikennettä, eikö sitä koske järkevä ajattelu lainkaan???
Ainakaan minä ja tuskin muutkaan ovat tarkoittaneet saati kirjoittaneet, että koko auton teho pitää ulosmitata nopeutena tai 0 - 100 km/h kiihdytyksinä aina ja kaikkialla, vai onko?
Kannattaisi yrittää liittyä vaikkapa Kehä III:n viiden ruuhkaan jollakin hitaamman pään perheautolla. Tai vaikkapa Taka-Hikiällä yrittää päästä valtatielle kesäperjantaina. Tai sitten vaan ajella rauhalliseen aikaan ja huomata, että autoa ei tarvitse erikseen kiihdyttää eri liikennetilanteissa, vaan huomata, että oho! jokos me ajetaankin sallittua satasta. Teho luo VAIVATTOMUUTTA ja myös LEPPOISUUTTA, kun ei tarvitse erikseen huomioida sellaisia asioita, joita tehottomalla joutuu.
Ja tämä kaikki edellä mainittu nopeusrajoitusten ja hyvien liikennetapojen puitteissa :)

Ja kyllä - minun puolestani kuka tahansa voi ajaa millä tahansa autolla haluaa, mutta ei kannata kiistää aina kaikkea sen enempää ajattelematta.
Ruuhkainen nykyliikenne olisi melkolailla erilainen, jos vaikkapa valtaosa olisi 60 hepan tehoisia.
Eko vei jalat suustani.

Jossain skutsissa jos ajaa ja koko kylässä on samaan aikaan 5 autoa liikenteessä niin varmasti pääsee liikenteen sekaan rampeilta toisin kun ruuhkaisemmilla alueilla.

Ja vaikka pääsisikin muun liikenteen sekaan niin saahan sitä tehotonta polkea kun vierasta sikaa noissa tilanteissa että liittyminen muiden sekaan on mahdollista. Tälläisiä sitten on päivittäin kiihdytyskaistan päässä odottamassa ruuhkaa loppuvaksi kun ei ole uskaltanut polkea ja liittyä sekaan vaikka tilaa olisi auton verran saattanut olla. Lopulta joku antaa reilusti tietä,kaista pysähtyy ja osa vaihtaa toiselle kaistalle että tälläinen akvaario pääsee jatkamaan matkaansa.
Ei se ole omasta mielestä kovin mielekästä ja vie autolta ajomukavuuden pois.
Ja sopii otsikon alle,koska on vika täälläpäin :mrgreen:
Ette ny sitte halunneet huomata varsinaista pointsia. Jos kaikki liikkuisivat järkevällä 40 km/h vauhdilla, johon hyvin riittää alle 5 kW teho, niin ei olis mitään ongelmia liittyä liikenteeseen. Mutta höperö kilpailu asiakkaista lisää autojen tehoja ihan pölvästiin tasoon. Miksi arkiliikkumisessa pitäisi mennä ko radalla, höh! Elämä on mukavampaa hitaammin ja rennommin.
The idea is to die young as late as possible
korsteeni
Viestit: 3584
Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja korsteeni »

Minä ainakin haluan olla joskus perilläkin ja mahdollisimman mukavasti, enkä viettää aikaa tienpäällä yhtään enempää mitä rajoituksien puitteessa on mahdollista, enkä varsinkaan epämiellyttävässä kotterossa, vaikka se olisi miten universumin vähävikaisin 8)

Minullahan on muuten kestotestissä paljon kehuttu T22 korinen avensis, enkä ole hetkeen niin paljoa remonttia tehnytkään mitä tuohon vuoden sisään. Ja sen väsynyt penkki on vielä tuhonnut selkänikin :evil: Enkä kyllä muutenkaan oikein ylistyssanoja siitä lausuisi, eli se ei kuulu tuohon yllä mainitsemaani mahdollisimman mukavaan liikkumiseen :?
Avatar
Matsikka
Viestit: 16219
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

Mersulla Audilla ja jollain Bemarilla ei taira olla häävistä matkustaa. Täytyy olla tosi epämukava auto kun pitää ylinopeurella päästä äkkiä pois rakkineen sisältä.
Eikait siihen muuta syytä voi olla.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Avatar
toyopet
Viestit: 3260
Liittynyt: Ma Elo 06, 2012 11:25 am
Paikkakunta: Laukaa
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja toyopet »

zukka kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 3:50 pm [
Jossain skutsissa jos ajaa ja koko kylässä on samaan aikaan 5 autoa liikenteessä niin varmasti pääsee liikenteen sekaan rampeilta toisin kun ruuhkaisemmilla alueilla.

Ja vaikka pääsisikin muun liikenteen sekaan niin saahan sitä tehotonta polkea kun vierasta sikaa noissa tilanteissa että liittyminen muiden sekaan on mahdollista. Tälläisiä sitten on päivittäin kiihdytyskaistan päässä odottamassa ruuhkaa loppuvaksi kun ei ole uskaltanut polkea ja liittyä sekaan vaikka tilaa olisi auton verran saattanut olla. Lopulta joku antaa reilusti tietä,kaista pysähtyy ja osa vaihtaa toiselle kaistalle että tälläinen akvaario pääsee jatkamaan matkaansa.
Näin maalaisena olen tuota ihmetellyt, että mitä ne tielle tulijat ajattelee, sehän on kiihdytyskaista ja tarkoitus olisi kiihdyttää valtatiellä menevän liikenteen vauhtiin helpon liittymisen varmistamiseksi, niin ei, siinä körötellään ja lopuksi parkkeerataan kiihdytyskaistan päähän odottamaan vuoroa.
Ja tuosta JKL:stä kun joudun ohi ajamaan, niin hyvin usein tätä näkee.
Ja tuolla vaimon melko nuhaisella (105hv/1300kg) T22 avensiksella joutuu joskus kiihdytyskaistalla jarruttelemaan, ettei aja edessä menevän perään. Ihan sama, vaikka edellä menee selkeästi tehoreserviä omaava kulkine. On tätä huomattavissa muissakin kaupungeissa mutta JKL nyt 17v säännöllisellä kokemuksella.

Se ei siis ole mitenkään tehosta kiinni, jopa 72hv/1240kg hiluxilla kiihdytyskaistalla joutui edessä ajavien takia himmailemaan.
It has three speed: here, there and gone...
korsteeni
Viestit: 3584
Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja korsteeni »

Matsikka kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 7:31 pm Mersulla Audilla ja jollain Bemarilla ei taira olla häävistä matkustaa. Täytyy olla tosi epämukava auto kun pitää ylinopeurella päästä äkkiä pois rakkineen sisältä.
Eikait siihen muuta syytä voi olla.
Ehei…vaan se, kun ajoin kymmenisen vuotta kahden firman ja asunnon väliä viikottain 360km suuntaansa pääsääntöisesti yhdeltä istumalta, niin ärsyttävällä kinnerillä tuo olisi ollut yhtä helvettiä ja jos vielä laiska, niin olisin siellä jossain tienpäällä varmaan vieläkin. :D Enkä minä ainakaan puhunut ylinopeudesta sanaakaan! Yhtään sakkoa en ole saanut viimeisen 15v aikana. Kun ajaa muutakin kuin 3km päähän kauppaan, tai töihin, niin alkaa huomata eroja autoissa ja käytettävyydessä.
8400
Viestit: 9803
Liittynyt: La Marras 24, 2007 1:44 pm
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja 8400 »

korsteeni kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 8:08 pm
Matsikka kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 7:31 pm Mersulla Audilla ja jollain Bemarilla ei taira olla häävistä matkustaa. Täytyy olla tosi epämukava auto kun pitää ylinopeurella päästä äkkiä pois rakkineen sisältä.
Eikait siihen muuta syytä voi olla.
Ehei…vaan se, kun ajoin kymmenisen vuotta kahden firman ja asunnon väliä viikottain 360km suuntaansa pääsääntöisesti yhdeltä istumalta, niin ärsyttävällä kinnerillä tuo olisi ollut yhtä helvettiä ja jos vielä laiska, niin olisin siellä jossain tienpäällä varmaan vieläkin. :D Enkä minä ainakaan puhunut ylinopeudesta sanaakaan! Yhtään sakkoa en ole saanut viimeisen 15v aikana. Kun ajaa muutakin kuin 3km päähän kauppaan, tai töihin, niin alkaa huomata eroja autoissa ja käytettävyydessä.
Ajelitko viissatkulla? 8)
korsteeni
Viestit: 3584
Liittynyt: Ke Maalis 01, 2017 2:09 am
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja korsteeni »

^ En sitä malttanu pilata tuolle välille :D ….ässällä nuo siirtymät meni :oops:
Avatar
Matsikka
Viestit: 16219
Liittynyt: Ke Joulu 21, 2005 11:21 pm
Paikkakunta: Ylistaro
Viesti:

Re: Automerkkien viat

Viesti Kirjoittaja Matsikka »

korsteeni kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 8:08 pm
Matsikka kirjoitti: Ke Loka 13, 2021 7:31 pm Mersulla Audilla ja jollain Bemarilla ei taira olla häävistä matkustaa. Täytyy olla tosi epämukava auto kun pitää ylinopeurella päästä äkkiä pois rakkineen sisältä.
Eikait siihen muuta syytä voi olla.
Ehei…vaan se, kun ajoin kymmenisen vuotta kahden firman ja asunnon väliä viikottain 360km suuntaansa pääsääntöisesti yhdeltä istumalta, niin ärsyttävällä kinnerillä tuo olisi ollut yhtä helvettiä ja jos vielä laiska, niin olisin siellä jossain tienpäällä varmaan vieläkin. :D Enkä minä ainakaan puhunut ylinopeudesta sanaakaan! Yhtään sakkoa en ole saanut viimeisen 15v aikana. Kun ajaa muutakin kuin 3km päähän kauppaan, tai töihin, niin alkaa huomata eroja autoissa ja käytettävyydessä.
En kirjoittanut susta, vaan näistä reippaasti ylinopeutta ajavista pököpäistä.
M-F 165 MP -68
M-F 399 TURBO 12/12 -96
M-F 4255 24/24 -01
Sampo 680 -86

YouTube: Luttisaari http://bot.fi/24g3
Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: SPS1975 ja 35 vierailijaa